62. Zerrie ♡

219 10 1
                                    

Perrie 's POV

We lopen met zijn alle naar boven en zeggen elkaar weltrusten. Ik ga samen met zayn zijn kamer binnen en kleden ons om. Ik had er rekening mee gehouden dat ik mee ging naar t hotel dus heb ik kleding meegenomen. Ik trek me pyjama aan en kruip in bed. Ik zie dat zayn zijn broek niet uit krijgt dus besluit om hem te helpen. Dankje. Ik voel me al veel beter dan eerst maar ik kan nog niet alles. Weet ik zayn. En t boeit me niet dat ik je moet helpen. Zolang we maar bij elkaar zijn. Ik heb je echt heel erg gemist zayn. Hij trekt zijn joggingbroek aan en gaat voor me staan. Ik jou ook. Ik kon alleen maar aan jou denken en ik twijfelde of ik je wel of niet moest bellen. Ik ben zo blij dat je hier bent en hij slaat zijn armen om me middel en trekt me in een knuffel. Ik sla mijn armen om zijn nek en ruik zijn vertrouwde geur weer. Wat heb ik die geur gemist. Ik wil nooit meer een ander zayn. Ik blijf voor altijd bij jou. Ik wil ook nooit meer iemand anders perrie. Hij kijkt me aan. Ik hou van je en we zoenen.

Zayn ' s POV

We trekken terug uit de zoen. Ik hou ook van jou zayn zegt ze en ik glimlach. Zullen we gaan slapen? Vraag ik. Perrie knikt en gaat op zitten. Ik doe tzelfde. Ik heb trouwens met kelly gesproken begint ze. Ze zei dat niall en zij gezoend hadden maar dat hij haar niet heeft gevraagd. Ik denk dat we niall maar even moeten helpen, vind je niet? Ik kijk haar aan en moet lachen. Haha wat is er? Vraagt ze. Nou, ik vind t grappig dat je je nu al bezighoudt met andermans liefdes leven. Ohh haha. Maar ik vind t gwn zielig voor kelly. ik bedoel hoe moet zij zich nu voelen? Ja je hebt wel gelijk. Morgen gaan we even met niall praten, goed? Jaa is goed. Gaan we dan nu slapen? Vraag ik lachend. Haha ja srry zayn. Geeft niet en ik kruip in bed. Perrie doet tzelfde en kruipt tegen mij aan. Dit heb ik echt gemist zeg ik terwijl ik haar vasthoudt. Ja ik ook zayn. Ik laat je nooit meer los zegt perrie. Ik laat je nooit meer los en nooit meer gaan en toen ik dat zei viel ik in slaap.

Awww wat een cuties!! Ben alweer in hfk 62!!! Pff gaat zo snel :)

You are mine (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu