Bo 's POV
Terwijl de jongens van 5sos zich verstopppen, gaan Kelly, Perrie en ik voor de deur wachten om de andere jongens op te vangen. 'Jaa het gaat eindelijk gebeuren!!' zegt Perrie en houdt onze handen vatst van de spanning. 'Inderdaad!' 'Ik kan niet wachten hoe ze gaan reageren' zegt Kelly en kijkt neveus om zich heen. "De jongens verdienen het en wij laten hiermee zien dat we heel veel om ze geven en dat we van ze houden". Kelly en Perrie knikken en we wachten vóór de deur op de jongens. De spanning is enorm en we weten ons geen raad met de zenuwen.
Na een paar minuten te hebben gewacht komen ze eindelijk aan. Mijn zenuwen zijn al wat gezakt en ik glimlach naar de jongens. 'Nou, daar zijn we dan!' Zegt Niall en loopt naar Kelly toe en slaat een arm om haar heen. 'Mogen we dan nu eindelijk weten wat er gaat gebeuren?' Vraagt Zayn terwijl hij Perrie een kus geeft. Ik moet lachen en knik. "Nou vooruit dan maar!" Zeg ik. 'Nee, ik wil eerst mijn wel verdiende zoen van jou Bo' zegt Liam en kijkt me met zijn bruine puppy ogen aan. "Aww wat zielig, misschien heb je die wel helemaal niet verdiend Lili" zeg ik terwijl ik naar hem knipoog. 'Je bent pittig vandaag Bo, maar ik kan daar wel tegen'. 'Ik krijg jou straks nog wel, maar laat eerst die verrassing zien' zegt Liam lachend. Ik knik. 'Kom, we gaan naar binnen' zegt Perrie en houd de deurklink vast.
Harry 's POV
Perrie houd de deurklink vast en duwt hem naar beneden. De meiden lopen voor ons en wij lopen achter ze aan. Nu ik om me heen kijk snap ik waarom we die versiering, lichten en eten nodig hadden. De meiden hebben een feestje georganiseerd. 'Dit ziet er fantastisch uit!' Zegt Louis en kijkt stralend om zich heen. "Het is echt heel mooi gedaan!" Zeg ik. 'Maar 1 vraagje, waar is dit voor?' Vraagt Liam en kijkt de meiden vragend aan. Ik ben wel benieuwd want dat vroeg ik me ook al af. 'Ja, daar is natuurlijk een reden voor' begint Bo. 'Jullie zijn nu hier langer dan verwacht en hebben de tour uitgesteld, omdat jullie het super naar je zin hadden hier'. 'Maar nu is dan toch het moment bijna aangekomen dat jullie weer verder op tour gaan'. 'Daarom vonden wij het wel leuk om een schuim party te houden' vertelt Bo en we kijken haar allemaal aan. "Dat is echt heel erg lief van jullie en we gaan jullie zeker weten missen" zeg ik.
'Zullen we dan maar een schuim party gaan houden?!' Zegt Zayn en wilt bijna zijn shirt uit trekken. 'Wacht, das nog niet alles' zegt Kelly waardoor wij haar verrast aankijken. 'Oh, wat is er dan nog meer?' vraagt Louis. 'We hebben namelijk nog een verrassing voor jullie...' zegt Bo. En nadat Bo dat zei verschenen er 4 jongens achter de bosjes vandaan. 'Surprise!!' roepen ze en komen naar ons toe gelopen. "Aahh jullie zijn het echt!!" schreeuw ik en geef Ashton als eerst een dikke knuffel, daarna volgt de rest van de jongens. 'Bo heeft onze manager gebeld en vroeg of we tijd hadden om jullie te verrassen' zegt Calum. 'Jullie mogen trots zijn op die meiden, want zulke leuke meiden zijn er niet' zegt Luke en glimlacht. "jaa we zijn er zeker trots op en daarom laten we ze ook nooit meer gaan" zeg ik en geef Perrie, Kelly en Bo een knuffel. Ik krijg een boze blik van Liam, maar ik negeer het. Ik weet dat ik een stomme fout heb gemaakt door Bo te zoenen, terwijlik wist dat Liam haar leuk vondt. Maar dat is verleden tijd en ik hoop dat Liam me nog vertouwd. 'Zullen we maar gaan feesten nu iedereen compleet is?!' vraagt Kelly en sluit haar mobiel aan de box, waardoor er meteen keiharde muziek wordt afgespeeld. 'Yeahh' word er geroepen en het feest is begonnen.
We staan met zijn alle te dansen op de muziek van Yellow Claw, Till it hurts. Ik zie in mijn ooghoek dat Louis soms naar me zit te staren, maar het voelt niet helemaal goed. Ik kijk hem aan en zie dat hij ook naar mij kijkt. Hij glimlacht en danst verder. Ik zoek een beetje afleiding, dus besluit om wat te drinken te pakken. Ik drink wat van mijn cola en ga weer op de dansvloer staan. Ik kijk naar het zwembad dat is gevuld met schuim. Daar ga ik eens gebruik van maken en pak een hand vol met schuim en loop richting Ashton. Als ik dicht achter hem sta, tik ik hem op zijn schouder waardoor hij zich omdraait. Ik duw mijn hand met schuim vol in zijn gezicht en schiet keihard in de lach. Ashton veegt het schuim van zijn gezicht en zet een duivelse glimlach op. Dat kan maar 1 ding betekenen. 'SCHUIM GEVECHT!!!' Schreeuwt Ashton, waardoor iedereen naar het zwembad toe rent en elkaar bekladdert met schuim. Ik word vol door Ashton met schuim bekladdert, maar ik doe het vol terug. Dit is het beste feest ever!
JE LEEST
You are mine (Dutch)
FanfictionBo is 15 jaar en heeft een beste vriendin genaamd Kelly. Kelly is ook 15 jaar. Ze zien op Internet dat one direction naar Nederland toekomt! Ze besluiten om snel kaarten te kopen voordat ze uitverkocht zijn. Ze hebben de kaarten en gaan naar one di...