47.

215 10 2
                                    

Niall ' s POV

Nadat we hadden afgesproken met bo en kelly dat ze ons mochten opzoeken of dat wij naar hun toe kwamen gingen we eten. Harry en ik waren effe snel naar de snackbar gegaan. We hebben lekker frietjes gegeten en kijken nu tv. Gaat alles verder nog goed zayn? Vraag ik. Ja hoor alles goed antwoord zayn op mijn vraag. Mooizo! Al zin in morgen? Jaa zeg dat wel. Bo vertelde me al dat we iets leuks gingen doen met zijn alle maar ik ben benieuwd wat we gaan doen zegt zayn. Jaa dat ontdek je morge wel. Zorg er eerst maar voor dat je goed uitrust zeg ik. Ja indd. Ik denk dat het verstandig is als ik maar alvast naar bed ga. Dan ben ik morgen goed uitgerust zegt zayn en staat op. Ja mate is goed en geef hem een knuffel. De rest van de jongens volgt ook en als laatst geeft hij kelly nog een knuffel. Ik loop wel met je mee zegt bo en loopt achter hem aan. Wow, bo is egt zo lief voor zayn zeg ik. Ja zeg dat wel. Maar dat is ze altijd al wel geweest hoor. Bo is altijd behulpzaam. Ze helpt mensen altijd als t kan zegt kelly. Jaa dat blijkt wel zegt louis. Je boft maar met zo'n vriendin zegt harry tegen liam. Jaa indd meneer de bofkont! Zeg ik. Hahah ja dat ben ik zeker. Ik vind haar echt leuk jongens! Zegt liam. Dat mag ik voor je hopen payne! Anders heb je met mij te maken als je mijn beste vriendin pijn doet zegt kelly. I promise kelly! I won't hurt bo zegt liam. Tuurlijk niet liam! We zien egt duidelijk dat je haar leuk vind zeg ik. Oke mooizo want dat is ook zo zegt hij. Genoeg gepraat over bo. Dus kelly, hoe gaat het met jou? Vraagt louis. Kelly kijkt verbaasd naar louis. Uhh wel goed zegt kelly. Mooizo! En in je liefdes leven? Vraagt louis nieuwsgierig. Haha nou ehh kan beter zegt ze. Ooh dus je hebt niemand op het oog? Nou eigenlijk wel denk ik zegt ze zacht terwijl ik aandachtig luister. Oehh en kennen wij hem? Vraagt harry. Pfff jongens willen jullie dit egt allemaal weten? Jullie zitten tog niet te wachten op mijn zielige liefdes leven zegt kelly. Nouu blijkbaar wel anders vragen we het niet zegt liam. Nou ehh vooruit dan. Ik denk dat ik iemand op t oog heb en ja jullie kennen diegene. Maar meer zeg ik er niet over zegt kelly en neemt en slok drinken. We komen er tog wel achter want wij kennen hem blijkbaar. En als we weten wie t is zorgen we voor een date! Zegt louis enthousiast. Haha nou ik wens jullie veel succes zegt kelly en richt zich weer op de tv. Tog niall? Vraagt harry. Huh? Je doet mee met t zoeken van kelly haar lover? Vraagt hij. Ooh uhh ja tuurlijk antwoord ik. Mooi! Das dan afgesproken zegt louis. Ik ben benieuwd wie kelly leuk vind denk ik in mezelf.

Oeehh!! Op wie is kelly??! Eigenlijk weten jullie t al want heb t een paar keer gezet in hoofdstukken maarjaa hahah xx

You are mine (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu