luke ' s POV
het was kwart voor 1 toen ik de Starbucks in liep. ik ging aan een tafel zitten. zal ze misschien denken dat dit een date is? nee toch?! ik weet het zelf eigenlijk niet. meer gewoon om kennis te maken en eerst goeie vrienden te worden. ik ga in de rij staan om te wachten wanneer ik kan bestellen.
bo ' s POV
ik loop de Starbucks in en zie dat Luke net klaar is met bestellen. hij komt aanlopen en geeft me een knuffel. ik knuffel hem terug en we gaan zitten aan een tafel tegenover elkaar. waar wil je het eerst over hebben? vroeg ik. laten we beginnen met school en waar je van houdt enz. zei luke. oke goed idee ik begin zei ik. nou ik zit nog op de middelbare en ben 15 jaar. ik zit in de derde. mijn hobby 's zijn koken en shoppen haha. en mijn sport was volleybal maar daar ben ik vanaf gegaan. heb er wel 4 jaar opgezeten. en ik hou van puppy's en kittens! want ze zijn zoo schattig! en ik hou ook van wandelen in het park of op het strand. en picknicken en ik vind zwemmen ook heel leuk. zo nu jij haha. wow we hebben best veel gemeen zei hij en begon te vertellen. nou ik zit niet meer op school. lang verhaal trouwens. ik ben 21 en mijn hobby's zijn ook koken dat vind ik echt super! en ik heb op veel sporten gezeten zoals voetbal, basketbal, boksen en ook heel even volleybal. nu zit ik niet op een sport maar ik train wel veel. ik hou van afspreken met vrienden en leuke dingen met elkaar doen. ik hou ook van om lekker naar het strand te gaan en dan vooral om te zwemmen! en ja dat was het wel denk ik. leukk zei ik! we hebben indd best veel gemeen! haha jaa indd. na ja gelukkig maar toch? vroeg hij. ja indd zei ik terug. maar wat is die verassing nou? haha daar ga je zo achterkomen zei hij en rekende af. we liepen de Starbucks uit en we liepen verder. ik had geen idee waar we naartoe gingen dus ik volgde hem maar.
luke ' s POV
nadat ik had afgerekend liepen we de Starbucks uit. ik had eigenlijk nog geen verassing bedacht dus leek het me slim om te vragen wat ze leuk vond. we liepen naar mijn huis zodat ik spullen kon pakken. ik moet even wat pakken zei ik maar je kan wel even binnen wachten. oke zei ze en liep achter me aan. ze ging op de bank zitten en bekeek het huis. ik ben zo terug en rende als een speer naar boven. oke dit heb ik nodig en dat ehm ja dat was het wel en rende weer naar beneden. gaaf huis zei ze terwijl ik naar der toe liep. dankje zei ik. het is nog steeds een verassing dus ik wil je een blinddoek om doen. mag dat? vroeg ik. ehm ja oke haha is goed zei ze. ik deed de blinddoek om en een geur van haar shampoo kwam mijn neus in. wow super lekker! we liepen voorzichtig naar buiten en ik pakte mijn auto sleutels. ik deed de autodeur open en bo ging er voorzichtig inzitten. ik dees de spullen achterin en ging achter het stuur zitten. oke daar gaan we zei ik en we reden weg.
is het lang rijden vraagt bo als we 10 min onderweg zijn. want ik ben een beetje wagenziek. nee we zijn er bijna alleen nog een parkeerplek zoeken. ben je misselijk? Nee gelukkig niet zei ze. oke mooizo ik zie een plekje. ik parkeer de auto en stap uit. ik doe autodeur open en bo komt voorzichtig de auto uit. ik pak de spullen uit de achterbak. ik loop met de tassen naar bo toe en pak haar hand. ik voel een tinteling maar probeer het te negeren. we lopen een stukje verder en er komt steeds meer wind. grr zijn we er bijna haha zegt bo. haha ja nog een paar stappen en.. jaa we zijn er. ik laat haar hand los en ga achter der staan om de blinddoek af te doen. tadaaa!!! en wat vind je ervan?? bo kijkt wat rond en kijkt daarna naar mij.
bo ' s POV
we zijn er roept luke en hij haalt mijn blinddoek van me ogen. ik knipper wat en kijk daarna rond en kijk dan in Luke zijn ogen. Het is prachtig! zeg ik tegen hem en omhels hem. we zijn op het strand en met die zon erbij echt mooi. hij pakt de tassen die hij mee had meegenomen en hij haalt er een grote handdoek uit en legt t op het zand. hij pakt nog 2 handdoeken en geeft er een aan mij. ehm gaan we zwemmen? vraag ik. ja als je dat goed vind. ik heb geen bikini mee want ik wist natuurlijk niet dat we gingen zwemmen haha. heb ik al aan gedacht zegt hij en haalt uit de andere tas een bikini. van me zusje zegt hij. die is ook 15 zegt hij. ow okee thanks. hij haalt ook zijn zwembroek tevoorschijn en kleed zich achter de handdoek. ik doe precies hetzelfde. ik haal de handdoek weg en kijk naar Luke. wow hij traint echt veel! hij heeft gewoon een sixpack! wauw zegt ie. staat je echt heel mooi. haha dankje. we lopen naar de zee en luke rent er meteen in. brrrr lekker!! zegt hij. haha jaa jaa zeg ik. ik loop voorzichtig de zee in. huh waar is Luke nou? ik kijk om me heen maar zie hem niet. ik besluit om verder de zee in te lopen als ik opeens van achter twee armen om me middel heen krijg en kopje onder word geduwd. ik kom weer na 3 seconden boven water en lach als ik Luke zijn gezicht zie. IDIOOT! schreeuw ik naar hem. ik was je kwijt gek! haha sorry ik wilde je laten schrikken zegt hij en lacht. haha nou das dan wel gelukt. ik spetter hem nat en we zwemmen nog wat.
na een poosje komen we lachend het water uit en ploffen alletwee op de handdoek. maar dit was nog niet alles zegt hij en hij haalt wat eten uit de tas. ik heb broodjes, chips en drinken. haha nou doe mij maar een broodje dan zeg ik. alsjee en hij geeft me een broodje. mmm lekker! haha helaas niet zelf gemaakt maar wel wat smaak toegevoegd. zei Luke. nou het is heerlijk zeg ik met een knipoog. weetje het mag misschien wel toeval zijn dat we elkaar hebben ontmoet maar ik ben toch wel blij dat ik je heb leren kennen ookal is het vandaag pas de echte eerste dag. maar het voelt alsof we elkaar al langer kennen en dat is wel fijn zeg ik. ohh pff gelukkig zegt luke. dat had ik ook alleen ik dacht laat ik het maar niet zeggen want straks heb jij dat gevoel niet enz hahah. ben blij dat jij dat ook zo voelt.
luke ' s POV
ik ben blij dat jij dat ook zo voelt. ze glimlacht en gaat liggen op de handdoek. ik ga naast haar liggen en ze draait zich om zodat ze met haar mooie blauwe ogen naar mijn bruine ogen kijkt. echt bedankt dat je me hier naartoe hebt gebracht. zegt ze. dit heb ik afentoe wel nodig. vooral omdat mijn ouders vaak op werk zijn en me dan alleen voel. dan bel ik meestal kelly en dan gaan we wel wst leuks doen maar dit is wel effe wat anders en dat vind ik juist fijn. en vooral met jou omdat ik je pas net ken en het nu al zo goed klikt. zegt ze en ze komt tegen me aanliggen en ze glimlacht. ik doe een arm om haar heen en zeg ik voel me precies hetzelfde. ik voel me gewoon gemakkelijk bij jou en dit soort dingen moeten we vaker doen zeg ik. die zonsondergang is zo mooi zegt ze. zullen we nog even wandelen over het strand en zal ik je dan naar huis brengen? vraag ik. jaa is goedd! zei ze terug.
bo ' s POV
we wandelden nog wat en reden toen richting mijn huis. in de auto zeiden we niks tegen elkaar wat ik wel fijn vond. het was niet lang rijden maar ik viel binnen 5 minuten in slaap. na een kwartier werd ik wakker gemaakt door Luke omdat we bij mijn huis waren. bo wakker worden je bent thuis. bo? vroeg Luke. mmm jaa zei ik. je bent thuis. oh nu al. haha ja sorry honey. ik deed me ogen wat meer open en zag luke staan. ik stapte de auto uit en liep naar de voordeur. ik had mijn bikini al op het strand uitgedaan onder een handdoek en had me eigen kleren weer aan. kom anders even mee naar binnen dan kan je me ouders ontmoeten. vroeg ik. ja alleen als het uitkomt hoor. ja tuurlijk kom verder! mam pap! ben thuis. Luke is hier ook! en ze kwamen meteen de keuken uitgelopen. oh hoii ik ben de moeder van bo en me moeder liep meteen naar Luke toe en stak haar hand uit. maar noem mij maar Carla. ik moest lachen omdat Luke rood werd. daarna liep ook mijn vader naar hem toe en gaf Luke een hand. ik ben de vader maar zeg maar Paul. oke dank u dat ik hier binnen mocht komen. zegt luke. owjohh geen dank en zeg maar je hoor toch Paul? jaa anders voelen we ons zo oud zegt mijn vader. Luke was nog een uurtje binnen en daarna ging hij weg. we stonden in de voordeur en hij gaf me een knuffel. ik vond het echt super gezellig Luke! ik ook bo! hij trok zich terug en ik gaf hem snel een kus op zijn wang. hij glimlachte en ik zwaaide hem uit. ik zie je snel! zei hij en reed weg.
JE LEEST
You are mine (Dutch)
FanfictionBo is 15 jaar en heeft een beste vriendin genaamd Kelly. Kelly is ook 15 jaar. Ze zien op Internet dat one direction naar Nederland toekomt! Ze besluiten om snel kaarten te kopen voordat ze uitverkocht zijn. Ze hebben de kaarten en gaan naar one di...