Harry ' s POV
Niall doet de achterdeur open en ik spring erin. HARRY! Dames gaan voor zegt hij. Ohja sorry bo zeg ik. Haha je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ik ben misschien een meisje maar ik ben geen diva zegt bo. Nee gelukkig niet zeg ik tegen haar. Ze komt naast me zitten en liam gaat naast bo zitten en niall naast Liam. Niall doet de deur dicht en louis start het busje. Daar gaan we zegt hij en rijdt weg. Onderweg naar de stad is het stil. Afentoe hoor je iemand kuchen of zwaar ademhalen. Om de stilte te verbreken vraag ik aan louis: hoelang is het rijden lou? Het is ongeveer vanaf ons hotel naar de stad 20 minuten rijden. En nu nog 10 minuten. Oh oke thanks en het is weer stil. Ik kijk stiekem naar rechts en zie dat bo haar ogen dicht heeft. Haar hoofd leunend op liam zijn schouder. Aww ze zijn wel leuk samen. Het enige is alleen dat ik bo misschien leuk vind. Maar ik weet niet of dat vriendschappelijk bedoeld is of meer dan dat. Maar sowieso als vrienden.
Niall ' s POV
Onderweg is het heel stil. Als ik ergens niet tegen kan is het wel stilte. Ik probeer er een gezellig sfeertje van te maken en vraag of louis wat muziek wil aanzetten. Nu kan het omdat bo haar ogen nu open heeft. Louis zet de radio aan en na shake it off van Taylor Swift komt ons nieuwe nummer steal my girl. Hee jongens ons nummer is op de radio! Roep ik en iedereen zingt meteen vrolijk mee. Kijk, dat is beter dan die stilte en ook ik zing vrolijk mee. Na het liedje is iedereen een stuk vrolijker en praat iedereen door elkaar heen. Zayn en louis praten over het nieuwe album. Harry en bo praten over wat ze willen kopen in de stad. En liam en ik hebben het over de nieuwe tour: one the road again. Maar gaan we nou alleen die tour doen of komt er nog een bij? Vraagt liam. Ik weet het niet. Want paul twijfelde ook of we 1 tour gingen doen of toch maar 2 zeg ik. Oke nou ben benieuwd zegt liam. Jaa me too.
Bo ' s POV
Na 20 minuten gereden te hebben zijn we er eindelijk. Het hartje van Amsterdam. Naar welke winkel zullen we eerst gaan? Vraagt Zayn. Ehm ik kijk rond en zie dat er uitverkoop is. Nou die winkel! En ik wijs naar een winkel dat vol met stickers staat met sale erop. Haha is goed en we lopen met zijn alle ernaartoe. We lopen de winkel in en ik snuffel wat rond. De jongens doen precies hetzelfde en kijken of ze wat leuks zien hangen. Deze is gaaf! Roept Niall en hij houdt een tshirt omhoog met nando 's erop. Haha echt weer iets voor niall en hij verdwijnt een pashokje in. Ondertussen kijken wij weer verder maar niemand vind verder iets. Tadaa en niall komt met een bigsmile het hokje uit. Enn?? Staat ie me? En hij gaat als een fotomodel heel overdreven staan. Iedereen schiet in de lach maar eerlijk is eerlijk het staat hem goed. Ik koop hem zegt hij en gaat het kleedhokje weer in en komt er even later weer uit. Hij betaalt het tshirt en we lopen de winkel weer uit. En zo volgt het bij elke winkel waar we naar binnen lopen dat een iemand iets koopt en de rest koopt niks.
Zayn ' s POV
Nadat we veel winkels zijn in geweest is het tijd om wat te gaan drinken. Hier dit restaurant is wel leuk en we gaan op het terras zitten. We bestellen 6 cola light en kletsen nog wat over wat voor kleding we gekocht hebben. Zayn je bent heel stil, gaat het goed met je? Vraagt Bo. Ohh ja het gaat prima hoor. Ik ehhm ben gwn niet zo van het winkelen zeg maar. Haha ja dat snap ik. We zijn bijna klaar. We gaan eerst effe wat drinken en daarna nog een paar winkels in en dan gaan we weer. Goed? Zegt bo. Ja tuurlijk, doe rustig aan. Je hoeft je voor mij niet te haasten zeg ik tegen der. Ik zeg wel dat het goed gaat maar eigenlijk dus niet. Ik weet niet wat het is maar elke keer en overal denk ik aan perrie. En al helemaal als ik bo zie. Maar daar kan zij niks aan doen natuurlijk. Het liefst bel ik haar op en zeg dat we een verkeerde keuze hebben gemaakt maar dat gaat niet. Onze carrière staat gwn in de weg. We hebben het zo druk met onze eigen band dat we geen tijd over hadden voor elkaar. Dus hadden we besloten om het uit te maken. Maar ik heb het nog steeds niet verwerkt,maar toen ik dacht van wel kwam ik bo tegen en stelde liam haar voor aan ons. Sinds dien denk ik weer veel aan perrie. Ik moet denk ik een nieuwe vriendin gaan zoeken. Afleiding zeg maar. Ik word uit mijn gedachten gehaald door louis. Ik denk dat we wel klaar zijn zegt louis. Ja indd je hebt gelijk. Dit was een goeie afsluiting toch? Zegt harry. Nou dan gaan we maar en we staan op en rekenen onze drankjes af. Gelukkig heeft iedereen wat gekocht toch? Zeg ik. Ja indd das nog het leuke ervan zegt bo. We lopen naar het busje en stappen in. Deze keer rijdt harry en zit niall voorin. Ik zit op het plekje waar harry net zat en louis op het plekje waar niall net zat. Bo en liam zitten nog hetzelfde. Ik zie in me ooghoek dat bo bezorgt naar me kijkt en ik kijk om. Ik kijk in haar ogen en gebaar dat het oke is. Ze knikt en gaat met haar hoofd op mijn schouder liggen. Ik pak haar hand vast en zo zitten we de hele weg naar het hotel. Een vertrouwd gevoel komt naar boven als ik met bo ben of met haar praat. Is dit dan toch meer dan dat ik wilde?
Haaii cliffhanger hier!!! Hahah sorry ik probeer zoo veeell mogelijk te schrijven voor jullie ♡ ly xxx
JE LEEST
You are mine (Dutch)
FanfictionBo is 15 jaar en heeft een beste vriendin genaamd Kelly. Kelly is ook 15 jaar. Ze zien op Internet dat one direction naar Nederland toekomt! Ze besluiten om snel kaarten te kopen voordat ze uitverkocht zijn. Ze hebben de kaarten en gaan naar one di...