63. Ochtendhumeur

182 10 1
                                    

Kelly ' s POV

Ik open me ogen en kijk hoelaat het is. Ughh half 9. Ik heb eerlijk gezegd ook niet zo geweldig geslapen. Ik had t gevoel alsof ik elk uur wakker was en ik kon ook niet zo lekker liggen. Ik stap maar uit bed want slapen lukt niet meer. Ik heb ook geen zin om te douchen dus ik ga lekker in me joggingbroek naar beneden. Ik kijk naar niall die nog lekker in bed ligt te slapen. Ik maak voor de grap een foto en doe hem als achtergrond. Ik loop naar beneden en zie niemand. Nou lekker dan, zit ik ook nog eens alleen beneden. Ik plof op de bank en zet de tv aan. Ugh er is helemaal niks leuks op tv. Ik kijk op me mobiel en ga naar twitter.
Kelly: I can't sleep anymore. There is nothing on the tv. Now i am bored. Anybody suggestions? X

Ik kijk verder op twitter en instagram. Ik heb niet goed geslapen en nu ben ik geïrriteerd. Er reageert ook niemand op twitter. Grrr ik kan hier echt zoo niet tegen. Ik ben altijd degene die uitslaapt en nu even niet en dan heb ik meteen een ochtendhumeur. Ik loop verveelt naar de keuken en maak een boterham klaar. Ik loop weer terug naar de bank en probeer me boterham op te eten. Ik leg mijn boterham op tafel. Ik heb zelfs geen zin in eten, ughh. Ik haat mijn ochtendhumeur. Ik verveel me, heb geen zin in eten en kan niet meer slapen. Ik ga niet meer langer wachten. Ik maak gwn bo wakker. Die begrijpt me wel. Ik loop naar boven en maak zachtjes de deur van liam en bo open. Ik had gehoopt dat ze al wakker was, maar jammer genoeg niet. Ik loop naar t bed en sta aan de kant waar bo slaapt. Pff ik kan haar niet eens wakker maken. Liam heeft haar vast bij haar middel. Ze liggen lepeltje lepeltje zeg maar. Ik maak stiekem een foto en doe tog een poging en probeer haar rustig wakker te maken. Meestal tijdens t logeren als ik haar wakker probeer te maken moet ik haar heen en weer schudden voordat ze eindelijk wakker word. Ik ben benieuwd of ze wakker word van mijn getik. Zoals ik al zei tik ik bo zachtjes een paar keer aan en zeg zacht haar naam. Bo? Bootje? Kan je even wakker worden? Vraag ik zacht. En er komt wat gekreun uit haar mond en ik tik haar nog een keer aan. Ze word langzaam wakker en opend haar ogen. Ughh kelly. Hoelaat is t? Vraagt bo. Het is kwart over 9 en ik heb een kut humeur. Oh god, heb je weer je ochtendhumeur te pakken? Vraagt ze. Ik knik. Kan je please uit bed komen en iets leuks met mij doen?! Pff, nou oke is goed. Wil je me effe helpen met liam? Hij heeft me stevig vast. Haha ja dat zag ik al. Hij is bang dat ie je kwijt raakt denk ik. Ja dat zal best en hoe lekker ik ook lig, ik moet er tog echt uit zegt bo. Ja ik help je wel en samen halen we liam van bo weg. Bo stapt uit bed en loopt naar de badkamer. Wat ga je nou doen? Vraag ik. Naar de wc. Ik heb misschien een grote blaas maar na meer dan 9 uur slapen moet ik tog egt zegt bo lachend en doet de deur achter zich dicht. Wat een rare vriendin heb ik tog. Maar... ik blijf van haar houden.

T hele hoofdstuk over kelly!! Xx

You are mine (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu