Ένιωσε τα πόδια της να λυγίζουν. Κρατήθηκε με δυσκολία από ένα κάθισμα που βρεθηκε κοντά της. Πάλι αυτός μπροστά της. Είχε χρόνια να τον δει. Η τελευταία φορά ήταν έξω από την σχολή της. Σαν να την περίμενε έμοιαζε τότε στο απέναντι πεζοδρόμιο. Μια γρήγορη ματια του έριξε τότε, και πάλι χάθηκε στα μάτια του. Στα μεγάλα μπλέ του μάτια. Αυτά τα μάτια μου θυμίζουν πολύ έντονα τον Θάνο, σκέφτηκε πάλι. "Πφφφ νομίζω έχω μεθύσει και βλέπω φαντάσματα" είπε γελώντας δυνατά!
Τρεις μέρες μετά της τηλεφώνησε ο Άρης. Της ζήτησε να βγούν οι δυό τους για φαγητό το ίδιο βράδυ, "θα περάσω να σε πάρω στις εννιά, να είσαι έτοιμη". Στις 9 ακριβώς η Μυρτώ βρισκόταν στην είσοδο της πολυκατοικίας και κατευθυνόταν στο μαύρο αυτοκίνητο που την περίμενε απέναντι. Ο Άρης είχε βγει και ακουμπούσε την πλάτη του στο αμάξι "είσαι κούκλα!" της φωνάζει. Το φόρεμα της απλό και όμορφο αναδίκνυε την θηλυκότητά της, έσφιξε το λεπτό σακάκι της μπροστά στο στήθος της και τον ευχαρίστησε ευγενικα.
Μέσα στο γραφείο του ο Θάνος πηγαινοερχόταν σαν λιοντάρι στο κλουβί. Πετάχτηκε μόλις χτύπησε το τηλέφωνό του "πες μου Γιώργο" είπε κοφτά γεμίζοντας πάλι το ποτήρι του. "Ήρθαν στην Γλυφάδα, μόλις κάθισαν σε ένα εστιατόριο, τι θες να κάνω αφεντικό;". Έτριψε με δύναμη τα μάτια του "μην το κουνήσεις απο εκεί, μέχρι να την γυρίσει σπίτι της", είπε απότομα και έκλεισε το κινητό του. Σηκώθηκε από την καρέκλα του και ήπιε μια γερή γουλιά αλκοόλ κατευθείαν από το μπουκάλι, "την χάνω" μονολόγησε, "την χάνω γαμώτοοο!" φωνάζει και πετάει το μπουκάλι στον απέναντι τοίχο με δύναμη. Το σκούρο υγρό λέκιασε το χρώμα του τοίχου και τα γυαλιά σκόρπισαν στο πάτωμα. "Σκατά, τα χω κάνει σκατά" ξαναλέει, τρίβοντας με κυκλικές κινήσεις τους κροτάφους του. Ανοίγει τα μάτια του και μια παραξενη λάμψη φάνηκε μέσα τους. Αρπάζει ξαφνικά τα κλειδιά και το σακάκι του και φεύγει βιαστικά προς το ασανσερ. Μισή ώρα μετά χτυπούσε την πορτα ενός διαμερίσματος στην Κυψέλη , και μια εντυπωσιακή ξανθιά άνοιξε μετά απο λιγα λεπτά. "Θάνο!" λέει έκπληκτη. "Πως και απο δω; Τοσα τηλεφωνήματα σου έκανα την προηγούμενη εβδομάδα και δεν απάντησες σε κανένα!". "Είχα δουλειές, δεν ειχα χρόνο" της λεει καθώς μπαίνει στο διαμέρισμά της. Η ξανθιά καλλονή ξεφύσηξε δυνατά "και τι έγινε δηλαδή τωρα Θανούλη, βρήκαμε μια ωρα και ηρθες για ένα γρήγορο;". Ο Θάνος την κοίταξε άγρια αλλά εκείνη συνέχισε "δεν ενδιαφέρομαι αγόρι μου, όποτε εχεις κενο μόνο, να με θυμάσαι!". Τα μάτια του Θάνου σκοτείνιασαν αλλά με ιδιαίτερη ψυχραιμία της απάντησε "και τι θέλεις Μάγδα, αγάπες και καρδούλες; Ξέρεις πολύ καλά τί είδους σχέση έχουμε, αν δεν σ΄ αρέσει την κάνω τώρα!" και προχωράει προς την πόρτα με μεγάλα βήματα. Στο πρόσωπο της Μάγδας αποτυπώθηκε η ανησυχία και η έκπληξη, "έλα μωρό μου, μια κουβέντα είπαμε, με πληγώνεις όταν με αφήνεις να σε περιμένω, δεν το καταλαβαίνεις;". Στο πρόσωπο του Θάνου σχηματίστηκε ένα στραβό χαμόγελο "Μάγδα, μην λέμε πάλι τα ίδια, σχέση εδώ δεν υπάρχει" της λέει καθώς τα χείλη του κατηφόριζαν στον λαιμό της. "Ότι πεις μωρό μου, ότι πεις" σκέφτηκε χαμογελώντας πονηρά, ανάμεσα στα βογγητά της.Ο έρωτας που της έκανε ήταν απότομος και βίαιος, ίσα ίσα για να βγάλει όλη την ένταση που έκρυβε μέσα του. Την στιγμή της κορύφωσής του φώναξε το όνομα της Μυρτώς, και έκανε την Μάγδα να ανοίξει τόσο πολύ τα μάτια της από έκπληξη που νόμιζε οτι θα πεταχθούν από τις κόνγχες τους. Έβαλε όλη της την δύναμη και τον πέταξε από πάνω της "κάθαρμα, ποια είναι η Μυρτώ;!", ο Θάνος σοκαρίστηκε πραγματικά. Είχε καιρό να κάνει σεξ, γιατί όποτε έκανε είχε στο μυαλό του την Μυρτώ, αλλά πρώτη φορά του συνέβαινε αυτο, να φωνάξει το ονομα της. "Λυπάμαι πραγματικά Μαγδα", της είπε φανερά μετανιωμένος καθώς ντυνόταν. Η κοπέλα εκνευρισμένη καθώς ήταν, συνέχισε να του φωνάζει και να τον βρίζει "σήκω και φύγε αλήτη, μην σε ξαναδώ, να πας στο διάολο!". Ο Θάνος φορούσε το σακάκι του την στιγμη που γύρισε και την κοίταξε,και με ένα πικρό χαμόγελο της είπε "βρίσκομαι ήδη εκεί τα τελεταία δέκα χρόνια". Άνοιξε την πόρτα και χάθηκε μέσα στην νύχτα.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Η φωτιά {GW15}
Любовные романыΟ Θάνος και η Μυρτώ. Η Μυρτώ και ο Θάνος. Η ιστορία τους ξεκίνησε χρόνια πριν. Η Μυρτώ ήταν ακόμα παιδί. Ένας έρωτας που γεννήθηκε στα παιδικά μάτια ενός κοριτσιού και τελείωσε εκεί. Χωρίς μια κουβέντα. Χωρίς ένα γιατί. Πέρασαν πολλά χρόνια απο τότε...