Θηρίο ανήμερο είχε γίνει η Μάγδα από την αδιαφορία του Θάνου. Τον έπαιρνε τηλέφωνο όλο το Σαβατοκύριακο και το είχε κλειστό. Την Δευτέρα πήγε νωρίς στο γραφείο του αλλά έλειπε. Ούτε η γραμματέας ήξερε που ήταν. 'Ισως και να ήξερε αλλά δεν ήθελε να μου πει' σκέφτηκε πικρόχολα και άρπαξε το κινητό της. Θα έκανε άλλη μια προσπάθεια να του τηλεφωνήσει, έπρεπε να τον βρει, 'δεν θα παίζει μαζί μου έτσι', είπε και πάλι σιγανά. Πληκτρολόγησε τον αριθμό του και το άφησε να χτυπήσει αρκετές φορές αλλά και πάλι βγήκε ο τηλεφωνητής “Έλα μωρό μου, σε ψάχνω τόσες μέρες, κάνε μου ένα τηλέφωνο ανησυχώ” άφησε μήνυμα με ναζιάρικη φωνή και πέταξε το κινητό νευριασμένη στον απέναντι καναπέ. “Τον γάιδαρο!” είπε θυμωμένα και άρπαξε ένα περιοδικό από το τραπέζι μπροστά της. 'Σίγουρα η εξαφάνισή του έχει σχέση με αυτήν την Μυρτώ' σκέφτηκε δαγκώνοντας το νύχι της, 'κάτι πρέπει να γίνει με κείνη συνέχισε τις σκοτεινές της σκέψεις 'δεν έκανα τόσο καιρό υπομονή για να έρθει ένα κοριτσάκι να μου χαλάσει τα σχέδια' κατέληξε συνοφρυωμένη. "Ας τον βρω πρώτα και τα λέμε και με κείνη μετά" κατέληξε φανερά εκνευρισμένη.
Τον Θάνο το είχε γνωρίσει λίγες μέρες μετά που επέστρεψε εκείνος από την Αμερική. Βρέθηκε στην παρέα του Νώντα απο κοινό γνωστό και έτσι γνωρίστηκαν ένα βράδυ στο μπαρ που βγήκαν. Απο την αρχή της κέντρισε την περιέργεια. Πολύ εμφανίσημος άντρας, επιχειρηματίας, λίγο απόμακρος, αμίλητος. Τον πλησίασε αμέσως και του έπιασε την κουβέντα. Λίγες ώρες μετά κατέληξαν στο διαμέρισμά της να κάνουν έρωτα. Εξαρχής της είχε ξεκαθαρίσει οτι δεν ψάχνει να κάνει σχέση και οτι δεν ενδιαφέρεται για κάτι τέτοιο. Η Μάγδα, δεν θα τον άφηνε έτσι εύκολα όμως και αφού τον διαβεβαίωσε, οτι και εκείνη δεν έχει τέτοιους στόχους, βρέθηκαν να τους συνδέει μόνο το σεξ. Τα ραντεβού τους συχνά στις αρχές, στο σπίτι της Μάγδας, πήγαινε ο Θάνος για να βγάλει όλη την ενέργεια που κουβαλούσε πάνω του και εκείνη να χορτάσει έρωτα απο έναν άντρα σας εκείνον.
Ήξερε οτι κάτι τον απασχολούσε, οτι κάτι τον τραβούσε συνεχώς πίσω, αλλά ποτέ δεν κατάφερε να του πάρει κουβέντα. Ποτέ δεν βγήκαν έξω, ποτέ δεν είπαν σε κάνέναν τι τους συνέδεε. Ήλπιζε η Μάγδα οτι με τον καιρό αυτό θα άλλαζε, θα τον έφερνε στα νερά της, αλλά αυτό δεν συνέβει ποτέ. Παρέμενε ο ίδιος απόμακρος και ψυχρός Θάνος Αλεξίου.
Είχε πάει σχεδόν μεσημέρι όταν ο Θάνος μπήκε στο γραφείο του. Κάθησε αναπαυτικά, ακούμπησε την πλάτη του στην καρέκλα και έβγαλε απο την τσέπη του το υπερηχογράφημα που έκανε η Μυρτώ εκείνο το πρωι. Χαμογελούσε την ώρα που το χάζευε. Πως γίνεται αυτό το μικρό σημαδάκι να γεννάει τόσο υπέροχα συναισθήματα; Θα ήταν σίγουρα χαζομπαμπάς, θα βοηθούσε την Μυρτώ σε όλα, θα πηγαίνουν βόλτα οι τρείς τους, θα του μάθει ποδόσφαιρο, θα..., θα....Η λίστα ήταν ατελείωτη με τα πράγματα που ήθελε να κάνουν σαν οικογένεια και το ίδιο και η χαρά του. Η χαρά που είχε ζωγραφιστεί στο πρόσωπό του μετατράπηκε αμέσως σε θυμό μόλις άνοιξε η πόρτα του και είδε το μόνο άτομο που δεν ήθελε να δει εκείνη την μέρα.
ESTÁS LEYENDO
Η φωτιά {GW15}
RomanceΟ Θάνος και η Μυρτώ. Η Μυρτώ και ο Θάνος. Η ιστορία τους ξεκίνησε χρόνια πριν. Η Μυρτώ ήταν ακόμα παιδί. Ένας έρωτας που γεννήθηκε στα παιδικά μάτια ενός κοριτσιού και τελείωσε εκεί. Χωρίς μια κουβέντα. Χωρίς ένα γιατί. Πέρασαν πολλά χρόνια απο τότε...