Αμερική 35

6K 491 7
                                    

        Τελικά την τρέλα την έκανε ο Θάνος λίγες μέρες αργότερα. Μετά τα τελευταία γεγονότα ήταν εντελώς καταρακωμένος. Διέξοδο δεν έβλεπε πουθενά και υπέφερε όσο ποτέ. Αυτή ήταν μια από τις πιο δύσκολες αποφάσεις που είχε πάρει ποτε στην ζωή του. Πριν δέκα χρόνια είχε κάνει ακριβώς το ίδιο, και τώρα πάλι άφηνε την Μυρτώ, για να περάσει ένα διάστημα στην Αμερική. Το ταξίδι ήταν κανονισμένο καιρό. Ήθελε να κλείσει μια δουλειά, μια συμφωνία εκατομμυρίων, δουλειά η οποία δεν θα κρατούσε πάνω απο μερικές εβδομάδες. Παρόλαυτα είχε σκοπό να παρατείνει την παραμονή του για να ηρεμήσει, να σκεφτεί, να ξαναβρεί τον εαυτό του. Την εταιρία του την άφησε σε έμπιστα χέρια και εκρεμμότητες άλλες δεν είχε. Δεν ήθελε να το συζητήσει με κανέναν, έφτιαξε απλά βαλίτσες και έφυγε ένα βράδυ σαν τον κλέφτη. Απο το αεροδρόμιο πήρε τηλέφωνο τον Νώντα και το το ανακοίνωσε “τι λες ρε μαλάκα” του φώναξε έξαλλος ο φίλος του. “Αυτό που άκουσες, φεύγω για Αμερική, δεν ξέρω πότε ακριβώς θα γυρίσω” του είπε ήρεμα. Ο Νώντας σηκώθηκε απο την καρέκλα του και άρχισε να πηγαινοέρχεται νευρικά στο γραφείο του “Σοβαρέψου ρε γαμώτο, τι πάει να πει φεύγεις; το σπίτι σου είναι εδώ!” του φώναξε. Ο Θάνος έτριψε έντονα τα μάτια του την στιγμή που ανακοίνωσαν την πτήση του “όχι πια φίλε μου, όχι πια. Σε παρακαλώ, πρόσεχέ την, μόνο αυτό θέλω απο εσένα. Θα τα ξαναπούμε φιλαράκι” και πάτησε τερματισμό της κλήσης, αγνοώντας τον Νώντα που φώναζε το όνομά του. “Σκατά!” φώναξε και πέταξε το κινητό του στον τοίχο. “Σκατά” ξαναφώναξε πιο δυνατά. Πήρε τα κλειδιά του και προχώρησε προς την έξοδο. “Ακύρωσέ μου όλα τα ραντεβού για σήμερα” φώναξε στην γραμματέα του και χάθηκε πίσω απο τις κλειστές πόρτες.

        “Έφυγε, ο μαλάκας έφυγε! Την έκανε την χαζομάρα του!” είπε στην ξαφνιασμένη Ειρήνη μόλις μπήκε σπίτι της. “Έφυγε ο Θάνος, έφυγε για Αμερική χωρίς να μου πει μια λέξη ο μαλάκας!” φώναξε έξαλλος. “Γαμώτο!” συνέχιζε να βρίζει ενώ η Ειρήνη έμεινε να τον κοιτάει μην μπορώντας να τον πιστέψει. “Για πόσο καιρό;” κατάφερε να ψελίσσει φανερά σοκαρισμένη απο τα νέα. Ο Νώντας έβαλε ένα ποτήρι νερό να σβήσει την δίψα του και της είπε “δεν ξέρω, μάλλον για αρκετό καιρό”. Κάθισε κουρασμένα στην καρέκλα και κράτησε το κεφάλι με τα χέρια του. Η Ειρήνη τον πλησίασε και τον αγκάλιασε απο πίσω. “Την αγαπάει Ειρήνη την Μυρτώ, γι' αυτό φεύγει, μου ζήτησε να την προσέχω, πως σκατά θα της το πούμε;” την ρώτησε και η Ειρήνη δεν μπόρεσε να του δώσει απάντηση.

Η φωτιά {GW15}Onde histórias criam vida. Descubra agora