Το σοκ- 16

6.1K 537 12
                                    

        Περίμεναν έξω στο διάδρομο και οι τρεις τους. Κανένας τους δεν μιλούσε και απλά περίμεναν να βγει κάποιος να τους ενημερώσει για την υγεία της Μυρτώς. Ο Θάνος σαν λιοντάρι στο κλουβί πηγαινοερχόταν πέρα δώθε, ανίκανος να καθήσει ακίνητος έστω και για πέντε λεπτά. Είχε τσακωθεί ήδη με δύο νοσοκόμες που δεν τον άφηναν να πάει στο εξεταστήριο που την είχαν. Η Ειρήνη καθόταν στην αίθουσα αναμονής, με μάτια κατακόκκινα από το κλάμα και την κούραση. Προσπάθησε και η ίδια να μπει στο δωμάτιο της Μυρτώς αλλά ο γιατρός ήταν κατηγορηματικός. Ο Νώντας της έριχνε κλεφτές ματιές αλλά η Ειρήνη με το αγριεμένο βλέμμα της του έκοβε την φόρα.

        Ο Θάνος έτρεξε προς τον γιατρό μόλις τον είδε να βγαίνει απο το εξεταστήριο. "Οι συγγενείς της Μυρτώς Πετράκη παρακαλώ;" φώναξε δυνατά. Τέσσερεις άνθρωποι έτρεξαν κοντά του, μαζί και η Άννα που μόλις είχε φτάσει. "Είστε όλοι συγγενείς;" ρώτησε ο γιατρός "γιατί θα ήθελα να μιλήσω με κάποιον στο γραφείο μου, ιδιαιτέρως" τους κοίταξε όλους έναν- έναν. Ο Θάνος χωρίς να το σκεφτεί δεύτερη φορά έκανε ένα βήμα μπροστά. "Θάνος Αλεξίου" συστήνεται και απλώνει το χέρι του μπροστά για να προχωρήσει ο γιατρός. Η Ειρήνη από πίσω ήταν έτοιμη να κάνει σκηνή αλλά ο Νώντας την πρόλαβε ψιθυρίζοντάς της "μην τολμήσεις να πεις το παραμικρό" και την κράτησε γερά από το μπράτσο. Μόλις απομακρύνθηκε ο γιατρός με τον Θάνο, τράβηξε με δύναμη το χέρι της "μη μ'ακουμπάς σου εχω πει, και μη μου λες τι να κάνω" του σφύριξε μέσα από τα χείλη της και συνέχισε "και με ποιο δικαίωμα πάει αυτό το κάθαρμα να μιλήσει σαν συγγενής της;". Τα μάτια του την κοίταξαν αγριεμένα "δεν ξέρεις πότε να σταματάς ρε κορίτσι μου;". Η κουβέντα του την θύμωσε περισσότερο "δεν είμαι το κορίτσι σου, κατάλαβες;". Ο Νώντας ύψωσε τα μάτια στον ουρανό "δεν υπάρχει περίπτωση να τα βγάλει κανένας πέρα μαζί σου" είπε χαμηλόφωνα, ίσα ίσα για να εισπράξει άλλη μια αγριεμένη ματιά της. "Ειρήνη, τι συμβαίνει;" πλησίασε η Άννα και την ρώτησε σιγανά. Η κοπέλα ήταν ακόμα ταραγμένη και δεν είχε ιδέα ποιοι ήταν αυτοί οι τύποι και τί ήθελαν. "Τους ξέρεις;" την ξαναρώτησε, "δυστυχώς ναι. Και τους δύο". Η Ειρήνη πήρε μια βαθιά ανάσα και συνέχισε "Αννούλα θέλω να φύγεις, ξέρω οτι δουλεύεις αύριο, και είναι σχεδόν τρεις", Η Άννα κούνησε αρνητικά το κεφάλι της "Άννα σε παρακαλώ, υποθέτω οτι θα κρατήσουν την Μυρτώ μέσα απόψε, θα καθίσω εγώ μαζί της, και οτι χρειαστω θα σε πάρω τηλέφωνο". Η Άννα την κοίταξε  σαν να την ρωτούσε αν είναι σίγουρη, και σηκώθηκε. Έριξε μια ματιά στον Νώντα που καθόταν απέναντι τους και μετά άλλη μία στην Ειρήνη, που της χαμογέλασε αχνά και κατευθύνθηκε προς την έξοδο.

        "Καθίστε κ. Αλεξίου, να υποθέσω είστε ο σύντροφος της δεσποινίδας;" ο Θάνος κατένευσε, ο γιατρός έκανε τον γύρο του γραφείου και κάθισε στην αναπαυτική του θέση. "Λοιπόν; τι συμβαίνει με την δεσποινίδα Πετράκη, πως είναι;" ξεκίνησε τις ερωτήσεις ο Θάνος. "Μην ανησυχείτε κ.Αλέξίου είναι μια χαρά τώρα, φέρει 2 επιφανειακά τραύματα το ένα στο κεφάλι και ένα στο χείλος της, τα οποία προκλήθηκαν κατα την πτώση της και τα οποία φροντίσαμε, δεν χρειάζεται να ανησυχούμε καθόλου γι' αυτα" ο Θάνος έβγαλε μια ανάσα από μέσα του την οποία δεν ήξερε καν οτι κρατούσε, "η λιποθυμία όμως σε τι οφείλεται;' ρώτησε τον γιατρό και πάλι. "Βρέθηκε ξαφνικά σε μεγάλο στρες και υπολογίζω οτι βίωσε και μια κρίση πανικού ταυτόχρονα, το οποίο την οδήγησε στην λιποθυμία" ο γιατρός πήρε μια βαθιά ανάσα και συμβουλεύτηκε ακόμα μια φορά το ιστορικό της ασθενούς. Οι αρθρώσεις του Θάνου άσπρισαν απο το σφίξιμο. "Δεδομένου λοιπόν της καταστάσεως της θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτική, όχι συγκινήσεις, ούτε στρες, τίποτα που την αγχώνει και την αναστατώνει". Ο Θάνος συνοφρυώθηκε "τι εννοείτε της καταστάσεώς της;". Ο γιατρός ξερόβηξε "Η δεσποινίς Πετράκη είναι έγκυος, βρίσκεται στην 8 εβδομάδα κυήσεως, δεν μπορέσαμε φυσικά να δούμε έμβρυο αλλά της κάναμε μια χοριακή εξέταση η οποία μας έδειξε την ύπαρξη εγκυμοσύνης και την εβδομάδα κύησης".

        Τα αυτιά του Θάνου βούιζαν, έχασε την γη κάτω από τα πόδια του. Όταν έκαναν έρωτα για πρώτη φορά ούτε καν πέρασε από το μυαλό του η αντισύλληψη. Δεν ήξερε αν πρέπει να γελάσει και να τρέξει να την αγκαλιάσει που θα τον κάνει πατέρα ή να κλάψει που έπαιξε μαζί του, που έφυγε από κοντά του αμέσως μετά την εξομολόγησή του και τον έρωτά τους. Ο γιατρός έβηξε και πάλι λίγο πιο έντονα απ' οτι χρειαζόταν για να επαναφέρει τον Θάνο στην πραγματικότητα."Εαν κρίνω από την έκφρασή σας δεν το γνωρίζατε ούτε κι εσείς κ. Αλεξίου", ο Θάνος τον κοίταξε εξεταστικά "Τι εννοείτε;" ρωτά κοφτά. "Η δεσποινίς Πετράκη δεν είχε ιδέα για την εγκυμοσύνη της. Παραπονέθηκε για ναυτίες και στομαχικές διαταραχές το τελευταίο διάστημα, αλλά δεν είχε ιδέα". Ο Θάνος έβαλε το κεφάλι του ανάμεσα στα χέρια του και ξεφύσηξε δυνατά. "Μπορώ να την δώ;" ρώτησε τον γιατρό. "Αυτή την στιγμή κοιμάται, της κάναμε μια ηρεμιστική ένεση διότι αναστατώθηκε ιδιαίτερα με τα νέα αυτά". Ο γιατρός κοίταξε αόριστα το γραφείο του και συμπλήρωσε "φαίνεστε έξυπνος άνθρωπος κ Αλεξίου, φαντάζομαι δεν χρειάζεται να σας πω πόσο σημαντικό είναι να έχει μια ήρεμη και χωρίς αναστατώσεις εγκυμοσύνη, και ότι της  καλλιεργεί αυτ'α τα συναισθήματα, θα πρέπει να μείνει μακριά της" τελειώνοντας την πρότασή του το βλέμμα του καρφώθηκε στο βλέμμα του Θάνου. Ο γιατρός σηκώθηκε απότομα και άπλωσε το χέρι του "απόψε θα την κρατήσουμε για παρακολούθηση, αύριο αν είναι όλα καλά θα μπορέσει να φύγει. Να τρώει καλά και να ξεκουράζεται. Καλή σας μέρα κ Αλεξίου". Ο Θάνος κατένευσε, του έσφιξε το χέρι και βγήκε από το γραφείο του γιατρού.

Η φωτιά {GW15}Onde histórias criam vida. Descubra agora