Στο μπαρ- 20

6.6K 519 8
                                    

        Το μπαρ ήταν κατάμεστο εκείνο το βράδυ.Η Ειρήνη με την Άννα προχώρησαν προσπαθώντας να βρουν κάποιο άνοιγμα στην μπάρα  για να παραγγείλουν. Μόλις τα κατάφεραν απομακρύνθηκαν με τα ποτά τους για να καθήσουν κάπου πιο ήσυχα. Η ατμόσφαιρα ήταν καταπληκτική, πανσέληνος απόψε, βρίσκοταν κοντά στην θάλασσα, καλή παρέα, όλα καλά. "Κρίμα που δεν ήρθε η Μυρτώ" λέει η Άννα και η Ειρήνη ένευσε καταφατικά πίνοντας μια γουλιά απο το κοκτέιλ της. "Στην κατάστασή της όμως και επειδή είναι ακόμα αρχή, είναι καλύτερα να προσέχει" της λέει και πάλι η Άννα. "Σου είπε τα νέα η Μυρτώ;" ξαφνιάστηκε η Ειρήνη. "Όχι αλλά δεν ήθελε και πολύ να το καταλάβεις, ναυτίες, ζαλάδες τόσες μέρες, τι άλλο να ήταν, ήλπιζα οτι θα το ανακάλυπτε σύντομα μόνη της, αλλά όχι μ' αυτόν τον τρόπο" συνέχισε η Άννα. Η συζήτηση τους περιστράφηκε γύρω από τα νέα της Μυρτώς και τα μελλοντικά τους σχέδια. "Σκέφτομαι μόλις τελειώσει η σεζόν να έρθω Αθήνα για βρω κάποια δουλειά εκεί", είπε η Άννα και η Ειρήνη ενθουσιάστηκε από τα νέα. "Τέλεια" είπε "θα είμαστε μαζί! Και εννοείται ότι θα μείνεις σπίτι μου!". Η Άννα γέλασε με τον ενθουσιασμό της φίλης της. Βρισκόταν ήδη στο τρίτο ποτό όταν το τηλεφωνο της Άννας διέκοψε την συζήτησή τους, "ωχ το αφεντικό μου είναι" είπε μόλις είδε την οθόνη του κινητού της "πάω να μιλήσω κάπου πιο ήσυχα" και απομακρύνθηκε από το τραπέζι τους.

         Η Ειρήνη πήρε το ποτήρι στα χέρια της ανακάτεψε το κοκτέιλ της και άφησε το βλέμμα της να περιπλανηθεί στον κόσμο. "Ο  Νώντας!" ψιθύρισε έκπληκτη, και τα μάτια της κόλλησαν πάνω του. Καθόταν στο μπαρ σ' ένα σκαμπό και έπινε το ποτό του, ενώ μια εντυπωσιακή μελαχρινή φαινόταν να απολαμβάνει ιδιαίτερα την παρέα του. Και τότε εκείνος, σαν να ένιωσε την ένταση της ματιάς της, γύρισε το κεφάλι του και το βλέμμα του συνάντησε το δικό της. "Γαμώτο!", η Ειρήνη τινάχτηκε και έσκυψε το κεφάλι προσπαθώντας να κρυφτεί. Πέρασαν λίγα λεπτά έχοντας ακόμα χαμηλωμένο το κεφαλι της με το χέρι της να καλύπτει το πρόσωπο της και προσπάθησε πάλι να κοιτάξει προς την πλευρά του. Τον είδε να έχει πιάσει και πάλι συζήτηση με την κοπέλα που ήταν δίπλα του, ευτυχώς σκέφτηκε, δεν με κατάλαβε. Λίγα λεπτά πιο μετά επέστρεψε στο τραπέζι η Άννα "Ξέρεις ποιός είναι εδώ, ο αχώνευτος, ο Νώντας" την ενημέρωσε "ευτυχως δεν με είδε, είναι στο μπαρ και μιλάει με μια χαζογκόμενα, αλλά τέτοιος που είναι με τέτοιες θα μιλάει" πήρε φόρα η Ειρήνη και δεν πρόσεχε την φίλη της που της έκανε περίεργα νοήματα. Όταν την πήρε είδηση ήταν πλέον αργά "πες μου σε παρακαλώ ότι δεν είναι απο πίσω μου" έκανε ικετευτικά. Η Άννα ανασήκωσε τους ώμους και έβαλε τα γέλια.

Η φωτιά {GW15}Onde histórias criam vida. Descubra agora