Ούτε που θυμάται πως έφτασε μέχρι το σπίτι του Νώντα. Άρχισε να χτυπάει την πόρτα του ανυπόμονα, φωνάζοντας το όνομά του. "Τι έγινε ρε μαλάκα, τι έπαθες" του λέει μόλις του ανοίγει, φορώντας μόνο το κάτω μέρος μιας φόρμας. "Τα χω χαμένα Νώντα, δεν την βρίσκω πουθενά", λέει μόλις μπαίνει μέσα και σταματάει απότομα μόλις βλέπει μια ξανθιά να βγαίνει απο την κρεβατοκάμαρα φορώντας μόνο τα εσώρουχά της. "Διώξτην ρε μαλάκα", γυρίζει νευριασμένος στον Νώντα "θέλω να μιλήσουμε". "Μαράκι άντε μωρό μου θα σε πάρω τηλέφωνο αύριο" της λέει χαμογελώντας της. "Μαίρη με λένε βάζοντας το φόρεμά της και τα παπούτσια της. Πάει κοντά στον Νώντα, του δίνει ένα φιλί "έχεις στυλό μωράκι μου;" "τι να τον κάνεις;" την ρωτάει, "να σου γράψω το τηλέφωνό μου" του απαντά. "Μην ανησυχείς θα το βρω" της λέει χαμογελώντας, οδηγώντας την μουτρωμένη στην πόρτα.
Ο Θάνος είχε κάτσει ήδη στον καναπέ έχοντας το κεφάλι του ανάμεσα στα χέρια. Φορώντας μια μπλούζα ο Νώντας κάθισε απέναντί του και τον ρώτησε "σ'ακούω, τί έγινε". Ο Θάνος σήκωσε το βλέμμα του και του είπε "πήγα μεθυσμένος στο σπίτι της Μυρτώς χθες το βράδυ, κοιμήθηκα στον καναπέ της, τα ξημερώματα πήγα στο δωμάτιο της, κοιμηθήκαμε μαζί" πήρε μια βαθιά ανάσα και συνέχισε "τα ξημερώματα με πήρε η Μάγδα τηλέφωνο" ο Νώντας έκανε μια γκριμάτσα "ποια η ξινή;" των ρωτάει, "εκλαιγε και έφυγα για το σπίτι της, δεν ξέρω τι σκατά είχε πάντως όταν πήγα εγω ήταν μια χαρά και μου την έπεσε η μαλακισμένη" λέει σφίγγοντας τις γροθιές του. "Πήρα την Μυρτώ πολλές φορές τηλέφωνο, είναι συνέχεια κλειστό ή δεν έχει σήμα" συνεχίζει, "πήγα από το σπίτι της είναι όλα κλειστά, μια γειτόνισσά της μου είπε οτι την είδε το πρωί να φεύγει με βαλίτσα, γαμώτο!" υψώνει την φωνή του. "Που σκατά πήγε μου λες, τι την ήθελε την γαμημένη τη βαλίτσα;, παίζει μαζί μου ρε πούστη μου;" φωνάζει τώρα έξαλλος, "λίγες ώρες πριν κάναμε έρωτα, και σηκώθηκε και έφυγε έτσι, να δεις που ήθελε να με εκδικηθεί, αλλά δεν το αφήσω έτσι θα το πληρώσει!". Ο Νώντας τον άκουγε προσεκτικά "ηρέμησε φίλε μου, ηρέμησε, θα την βρεις και θα της ζητήσεις εξηγήσεις, μην φορτώνεις ακόμα". Τα μάτια του Θάνου ήταν σκοτεινά, το βλέμμα του φουρτουνιασμένο από το θυμό και την ένταση που ένιωθε εκείνη τη στιγμή. "Ξέρεις που μπορεί να έχει πάει; Ας ψάξουμε πρώτα και μετά βλέπουμε τι θα κάνουμε". Ο Θάνος αρπάζει το κινητό του πάνω από το τραπεζάκι, πληκτρολογεί έναν αριθμό και στο τρίτο χτύπημα το σηκώνει ο έμπιστός του "¨Γιώργο θέλω να πας στην Κρήτη, εκεί που είχε πάει η Πετράκη την προηγούμενη φορά" κάνει μια παύση να ακούσει τον συνομιλητή του και "κάν' το διακριτικά αν είναι εκεί δεν θέλω να σε δει, περιμένω τηλέφωνό σου" του λέει και τερματίζει την κλήση. "Πρέπει να την βρω" λέει και κοιτάζει τον Νώντα με άγριο βλέμμα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η φωτιά {GW15}
RomanceΟ Θάνος και η Μυρτώ. Η Μυρτώ και ο Θάνος. Η ιστορία τους ξεκίνησε χρόνια πριν. Η Μυρτώ ήταν ακόμα παιδί. Ένας έρωτας που γεννήθηκε στα παιδικά μάτια ενός κοριτσιού και τελείωσε εκεί. Χωρίς μια κουβέντα. Χωρίς ένα γιατί. Πέρασαν πολλά χρόνια απο τότε...