Δίλημμα- 6

7.5K 615 9
                                    

        Το πρώτο ραντεβού της Μυρτώς και του Άρη ήταν υπέροχο. Έφαγαν, ήπιαν, περπάτησαν, μίλησαν και μετά ο Άρης την γύρισε στο σπίτι όπου την αποχαιρέτησε με ένα φιλί. Έδωσαν  πάλι ραντεβού, μετά από μερικές μέρες. Ακολούθησαν και πολλά ακόμα και η Ειρήνη ενθουσιασμένη για την Μυρτώ και τον κολλητό της τον Άρη ήταν όλο χαρά κάθε φορά που άκουγε την Μυρτώ να κανονίζει ραντεβού μαζί του. "Θα βγεις με τον Άρη απόψε;" την ρώτησε την ώρα του διαλείμματος. Η Μυρτώ χαμογέλασε "γιατί με ρωτάς;" της λεει, "Έλα μην σε πιάνουν οι ντροπές, τα καλύτερα μου λέει για σένα. Του αρέσεις πολύ φιλενάδα!" αποκρίνεται η Ειρήνη. Τα μάτια της Μυρτώς ανοίγουν διάπλατα, το ύφος της σοβαρεύει και την κοιτάει προσεκτικά "ειλικρινά Ειρήνη, θα ήθελα να μην συζητάς με τον Άρη για εμένα, δεν μ αρέσει αυτό. Είναι πολύ νωρίς για οτιδήποτε". "Έλα βρε Μυρτούλα δεν σας πάντρεψα κιόλας" της λέει γελώντας, "άλλωστε μια χαρά παιδί ειναι ο Αρης με την δουλειά του, έχει χιουμορ, ειναι γοητευτικός, τί άλλο θέλεις;" την ρωτά με χαρούμενο ύφος. Ευτυχώς ο ήχος του κουδουνιού διέκοψε τα κορίτσια. Οι σκέψεις όμως της Μυρτώς έτρεχαν στα λόγια της φιλενάδας της <μια χαρά παιδί ειναι ο Αρης με την δουλειά του, έχει χιουμορ, ειναι γοητευτικός, τί άλλο θέλεις> "τι άλλο θέλω αλήθεια;" ρώτησε σιγανά τον εαυτό της. Δεν τον είχε αφήσει να προχωρήσουν την σχέση τους, ο Άρης ήθελε αλλά η Μυρτώ όχι και αυτος το δέχτηκε. Της είπε μάλιστα οτι έχει όσο χρονο θέλει. Ευτυχώς οι μαθητές της μπήκαν στην τάξη και γεμάτοι ενθουσιασμό ξεκίνησαν την καθημερινή τους ρουτίνα. Ανυπομονούσε πραγματικά να τελειώσει αυτή η σχολική χρονιά για να επιστρέψει στην Κρήτη. Δεν είχε σκεφτεί καθόλου τι θα έκανε με τον Άρη, αν θα συνέχιζαν να βλέπονται, αν αυτή η σχέση είχε μέλλον. Υπήρχε και το σαράκι της μετακόμισης της στο νησί, που την κατέτρωγε καθημερινα. Η Ειρήνη είχε απόλυτο δίκιο σ' αυτό που έλεγε, ο Αρης ήταν πολύ καλό παιδί, αλλά κάτι έλειπε για την Μυρτώ. 'Ελειπε η φωτιά που περίμενε να την κάψει. Της έλειπαν ένα ζευγάρι μπλέ μάτια που ήθελε να βυθιστεί μέσα τους. Τα μάτια αυτά που στοίχειωναν τα όνειρά της και τις σκέψεις της.

       "Ευτυχώς που ήρθατε κ Νώντα", λέει η γοητευτική γραμματέας του Θάνου. "Ο κ Αλεξίου δεν φαίνεται καλά τις τελευταίες μέρες, φωνάζει σε όλο το προσωπικό, και έχει φοβερά νεύρα", ο Νώντας άκουγε προσεκτικά την γραμματέα, "δεν ξέρουμε τι να κάνουμε". Ο Νώντας συγκατάνευσε και της είπε να μην ανησυχεί όλα θα φτιάξουν. Με δυο δρασκελιές βρέθηκε μέσα στο γραφείο του Θάνου όπου τον βρήκε να κάθετε στο γραφείο του ανάμεσα σε στοίβες χαρτιών με ενα ποτήρι αλκοόλ στο χέρι του. "Καλημέρα Θάνο, βλέπω νωρίς ξεκίνησες σήμερα το ποτο" του λέει ειρωνικά. Ο Θάνος σηκώνει τα μάτια απο τα έγγραφά του και του ρίχνει μια αδιάφορη ματια. Ξαναγυρίζει το βλέμμα στα χαρτιά μπροστά του και λέει "λέγε τι θές δεν έχω καθόλου όρεξη και έχω πολλή δουλειά". Ο Νώντας κάθεται αναπαυτικά σε μια από τις πολυθρόνες και κούνησε το κεφάλι του αποδοκιμαστικά "φίλε μου το έχεις χάσει τελείως έτσι; Τι ακριβώς προσπαθεις να κάνεις να κλείσεις και την εταιρία σου;". Ο Θάνος πίνει μια γερή γουλιά απο το ποτήρι του και τον κοιτάει κατάματα, "τι θέλεις Νώντα;, δεν έχω όρεξη για γκρίνιες, ούτε γκόμενά μου να' σουν". Ο φίλος του έμεινε για λίγα δεπτερόλεπτα με το στόμα ανοιχτο, "είσαι μαλάκας παιδί μου;" του φωνάζει "όλοι έξω έχουν τρομοκρατηθεί με την συμπεριφορά σου, τους φωνάζεις και δεν ξέρουν σε τι σκατά φταίνε! Έχεις τα χάλια σου, είσαι άυπνος, είναι 12 το μεσημέρι μόνο και έχεις ήδη ξεκινήσει να πίνεις! και συ μου λες πως γκρινιάζω σαν γκόμενα;". Ο Θάνος σηκώνεται από το γραφείο και στέκεται μπροστά στην τζαμαρία με την πλάτη προς νεαρό άντρα που ακόμα καθόταν στην πολυθρόνα. " Την χάνω φίλε. Την χάνω κάθε μέρα και πιο πολύ. Η ζωή μου έχει γαμηθεί εντελώς. Δεν έχω κανένα ενδιαφέρον ούτε για την εταιρια, ούτε για τίποτα άλλο. Φοβάμαι σαν γυναικούλα να πάω να την βρω, μην τυχόν και με διώξει. Δεν κοιμάμαι τα βραδια, δεν αντέχω" λέει και η φωνή του σπάει. Περνάει τα χέρια μέσα από τα μαλλιά του, την στιγμή που ο Νωντας σηκώνεται και τον πλησιάζει. "Κάτι πρέπει να κάνεις όμως, δεν είναι κατάσταση αυτή" του λεει ο φίλος του και τον χτυπαει σιγανά στην πλάτη "αν την αγαπάς πρέπει να την βρεις, να της μιλήσεις, να της δώσεις την ευκαιρία να αποφασίσει μόνη της". Ο Θάνος γυρίζει και με σιγανή φωνή του λεει "ειμαι σίγουρος οτι θα με διώξει", ο Νώντας σηκώνει ψηλά τα χέρια "πρέπει να της πεις οτι ακριβώς ειπώθηκε κείνη τη βραδιά, δεν μπορεις να αφήσεις μια γρια που δεν ζει πια να σου γαμήσει την ζωη 'ετσι!". Σήκωσε τα μάτια απότομα και τον κοίταξε άγρια, "μην μιλάς έτσι", σταματάει για λιγο παίρνει μια βαθιά ανάσα και λέει "άλλωστε η ζωή μου γαμιέται 10 χρόνια τώρα".

      

Η φωτιά {GW15}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant