Σ' αγαπώ...- 24

6.9K 521 22
                                    

        Το επόμενο πρωί όπως πολύ σωστά προέβλεψε η Ειρήνη, ο Νώντας ξύπνησε με βαρύ κεφάλι. Άνοιξε τα μάτια του και αναζήτησε την Ειρήνη. Κοίταξε δίπλα του και βρήκε την πλευρά της άδεια. Σηκώθηκε τρίβοντας απαλά τους κροτάφους του, φόρεσε το πατελόνι του που ήταν ακουμπισμένο στην άκρη του κραβατιού και προχώρησε στο σαλόνι. Η Ειρήνη δεν φαινόταν πουθενά. Στο τραπέζι της κουζίνας βρήκε ένα σημείωμα της το οποίο μόλις το διάβασε έγινε έξω φρενών:

Αυτό που έγινε χθες το βράδυ ήταν λάθος και το ξέρεις καλά. Ελπίζω να καταλαβαίνεις οτι δεν μπορούμε να το επαναλάβουμε. Μην με ενοχλήσεις ξανά. Σε παρακαλώ. Ειρήνη

           Το τσαλάκωσε στην γροθιά του και το πέταξε στο πάτωμα. "Τι στο διάολο..." άφησε την πρότασή του μισοτελειωμένη. Θυμωμένος άρπαξε τα κλειδιά και το σακάκι του και βρόντηξε την πόρτα πίσω του.  Ο πονοκέφαλος γινόταν εντονότερος, παρόλαυτα πάρκαρε μπροστά απο το σχολείο της Ειρήνης και προχώρησε προς την είσοδο θυμωμένος. Μπήκε στο προάυλιο και ρώτησε τους πρώτους ανθρώπους που συνάντησε για το που ακριβώς βρισκόταν η αίθουσα της κ. Γεωργιάδου. "Είστε γονιός, έχετε κάποιο ραντεβού;" τον στραβοκοίταξαν, "είναι επείγον, οικογενειακοί λόγοι" τους είπε κοφτά. Προχώρησε προς την κατεύθυνση που του υπέδειξαν και χωρίς να χτυπήσει καν, άνοιξε την πόρτα της τάξης της. Εκείνη δεν σήκωσε αμέσως το κεφάλι, είχε γυρισμένη την πλάτη της προς εκείνον καθώς βοηθούσε κάποιον μαθητή με το γραπτό του. "Κυρία" την φώναξε κάποια μαθήτρια δείχνωντάς της τον Νώντα. Κόπηκε η ανάσα της μόλις αντίκρυσε το φουρτουνιασμένο βλέμμα του. "Επιστρέφω αμέσως" είπε στα παιδιά, "Γιώργο διάβασε το παρακάτω κείμενο δυνατά, θα είμαι ακριβώς απέξω" είπε σε έναν μαθητή της. Προχώρησε προς την πόρτα και βγήκε έξω όπου την περίμενε εκείνος.

        "Τι κάνεις εδώ γαμώτο;!" λέει μέσα απο τα χείλη της. "Αν δεν έγραφες μαλακίες δεν θα αναγκαζόμουν να έρθω ως εδώ" της λέει νευριασμένος, "μου λες τι σκατά ήταν αυτό που βρήκα το πρωί;" συνεχίζει. Η Ειρήνη ενοχλημένη, ανοίγει την πόρτα της τάξης, ρίχνει μια ματιά μέσα και την ξανακλείνει. "Δεν ξέρεις να διαβάζεις; τί απο όλα αυτά που έγραψα δεν κατάλαβες;" του λέει φανερά εκνευρισμένη ρίχνοντας ματιές αριστερά δεξιά. "Μην παίζεις μαζί μου Ειρήνη, σε προειδοποιώ" της είπε κοιτώντας της επίμονα. "Νώντα φύγε απο δώ, με ενοχλείς στην δουλειά μου,  γαμώτο" του είπε την ώρα που πέρασε ο διευθυντής απο δίπλα τους. "Όλα εντάξει Ειρήνη;" της ρώτησε κοιτώντας τον Νώντα. "Ναι με συγχωρείτε κ Μάρκου, προέκυψε ένα προσωπικό ζήτημα" του είπε απολογητικά. "Παρακαλώ μετά το τέλος της σχολικής ώρας τα προσωπικά σας" είπε και προχώρησε στο διάδρομο. "Σήκω και χάσου από τα μάτια μου τώρα! ρεζίλι με έκανες!" του είπε μέσα απο τα σφιγμένα χείλη της. Ο Νώντας σήκωσε το δάκτυλό του του βάζοντάς το μπροστά της "δεν θα παίζεις μαζί μου Ειρήνη, στο ξαναλέω. Θα τα πούμε σύντομα!" της γύρισε την πλάτη του και χάθηκε στον διάδρομο. Η Ειρήνη πήρε μια βαθιά ανάσα και επέστρεψε στο μάθημά της.

Η φωτιά {GW15}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant