Η μαγεία του έρωτα 37

10.1K 614 92
                                    

        Η κόρνα του αυτοκινήτου του Γιώργου που σταμάτησε δίπλα τους, διέλυσε την μαγεία της στιγμής. Άνοιξε τα μάτια και οπισθοχώρησε τρομαγμένη απο τον ξαφνικό θόρυβο. Τα μάτια του Θάνου εξακολουθούσαν να βρίσκονται κολλημένα πάνω της. “Μυρτώ” της ψιθύρισε απλώνοντας το χέρι του προς το μέρος της. Η Μυρτώ για μια στιγμή τρομοκρατήθηκε, γύρισε την πλάτη της στον Θάνο και μπήκε στο αμάξι του Γιώργου. “Μυρτώ!” ξαναφώναξε εκείνος αλλά ήταν ήδη αργά. Κούνησε το κεφάλι του αριστερά δεξιά, μην μπορώντας να πιστέψει τι είχε γίνει μόλις εκείνη τη στιγμή. Ήταν τόσο κοντά, τόσο κοντά ρε γαμώτο. 'Εαν δεν εμφανιζόταν αυτός ο μαλάκας...' έβρισε δυνατά αφήνοντας ατελείωτη την πρότασή του.

        Έτριψε με δύναμη το πρόσωπό του και γύρισε στο τραπέζι του. Ο Νώντας ήταν σχεδόν έτοιμος να βγεί έξω να τον βρει όταν τον είδε να γυρίζει μέσα. Προσπάθησε να ανταμώσει το βλέμμα του αλλά ο Θάνος δεν είχε όρεξη ούτε να μιλήσει. Οι περισσότεροι απο την παρέα έφυγαν, ενώ και η Άννα δέχτηκε ένα τηλεφώνημα και έφυγε βιαστικά. Έμειναν μόνο η Ειρήνη με τον Νώντα και τον Θάνο ο οποίος σηκώθηκε απότομα για να τους καληνυχτήσει. “Κάτσε κάτω Θάνο” του είπε η Ειρήνη. Εκείνος την κοίταξε στραβά και της είπε “δεν έχω όρεξη, καλύτερα να πηγαίνω” και έβγαλε τα κλειδιά του αυτοκινήτου απο την τσέπη του. “Κάτσε σου λέω, θέλω να σου μιλήσω” του ξαναλέει και ο Νώντας την κοίταξε ερωτηματικά. Ο Θάνος κάθισε απρόθυμα κάτω και την κοίταξε με μάτια φουρτουνιασμένα. “Κατάφερες να της μιλήσεις καθόλου;” τον ρώτησε μπαίνοντας κατευθείαν στο θέμα. Εκείνος την κοίταξε και προσπάθησε να καταλάβει τι ήθελε να μάθει με τις ερωτήσεις αυτές. Δεν της απάντησε αλλά η Ειρήνη συνέχισε, παρά τα έντονα βλέμματα που της έριχνε ο Νώντας.

        “Σ' αγαπάει Θάνο, σ' αγαπάει πολύ αλλά φοβάται” του είπε και η ματιά της καρφώθηκε στην δική του. Εκείνος γέλασε δυνατά “μ' αγαπάει; γι' αυτό έφυγε με τον μαλάκα που κουβάλησε απόψε; Μας ενημέρωσε κιόλας οτι θα κοιμηθούν και μαζι!” είπε πιο δυνατά απ' ότι έπρεπε εκνευρισμένος. Η Ειρήνη γέλασε σιγανά με την απάντηση του Θάνου. “Είπα κάτι αστείο;” ρώτησε πάλι ξερά. Ο Νώντας κοίταξε έντονα την Ειρήνη. “Εαν ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε εμείς, πες το τώρα Ειρήνη” της είπε απαλά, χαιδεύοντας της το πόδι. “Ο Γιώργος είναι συνάδελφός της και απλά φίλος της. Δεν τρέχει τίποτα μαζί του, του το έχει ξεκαθαρίσει απο την αρχή. Δεν κοιμούνται μαζί, δεν έχουν κοιμηθεί ποτέ μαζί Θάνο.”, σταμάτησε για λίγο να δει την αντίδρασή του και συνέχισε μόλις κατάλαβε οτι δεν είχε τίποτα να σχολιάσει “σ' αγαπάει, όσο και αν το πάλεψε, εσένα αγαπάει” είπε χαμογελώντας του γλυκά. “Που τα ξέρεις όλα αυτά;” την ρώτησε με φωνή σιγανή. “Στο χρωστούσα, δεν σου φέρθηκα με τον καλύτερο τρόπο, νόμιζα οτι την δούλευες την Μυρτώ. Μόλις ήρθε, έκατσα και την ψάρεψα. Δεν έλεγε πολλά, αλλά τα μάτια της τα είπαν όλα. Κάθε φορά που αναφέραμε το όνομά σου, τα μάτια της έτρεχαν ποτάμι. Όσο για τον Γιώργο μου το είπε καθαρά και την πιστεύω”. Σιγή επικράτησε για λίγο στην παρέα. Ο Θάνος έβαλε τους αγκώνες πάνω στο τραπέζι και κράτησε μέσα στις παλάμες το κεφάλι του. Τα λόγια της Ειρήνης ακόμα αντηχούσαν στο μυαλό του 'σ' αγαπάει, σ' αγαπάει'. Ήθελε απλά να κλεισει τα μάτια και να βρεθεί μπροστά στην πόρτα της. “Μην κάνεις καμιά βλακεία και πας απόψε στο σπίτι και την τρομάξεις, και αύριο μέρα είναι” του είπε η Ειρήνη και ο Θάνος την κοίταξε απορώντας πως καταφέρνει και διαβάζει την σκέψη του. Ο Νώντας χαμογέλασε στην γυναίκα της ζωής του και την φίλησε τρυφερά. “αυτά τα πονηρά βλέμματα έκρυβαν όλα αυτά τα νέα;” της είπε σιγανά στο αυτί και η Ειρήνη ανατρίχιασε ολόκληρη.

Η φωτιά {GW15}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ