18. logeren bij Sem, Anna-Bella en Tess.

579 21 0
                                    

(Tess)

Ik geef papa en mama een knuffel en dan loop ik samen met Jeremy en Terense naar boven. ''Hebben papa en mama ook je pyjama klaar liggen of moeten we er eentje pakken?" zegt Terense lief vragend. "Ie moeen gullie akken" zeg ik lief (Die moeten jullie pakken). ''Oke is goed, welke wil je aan?" zegt Terense vragend. ''Ie'' zeg ik terwijl ik naar een prinsessen pyjama wijs. ''Oke die is wel heel erg mooi hé?!" zegt Jeremey lief. "Ja ie is ooi'' zeg ik weer (Ja die is mooi). ''Kom Tess, zullen we nog even een boekje lezen" zegt/vraagt Terense. "Ja, ie aar'' zeg/schreeuw/roep ik (Ja die daar). Ik wijs naar tellen op de boederij. ''Oke die is inderdaad erg leuk'' zegt Terense.

(Terense)

Tess wijst naar tellen op de boederij. "Oke die is inderdaad erg leuk'' zeg ik. Als ik het boek pak, hoor ik Jayden en Fleur heel erg hard huilen. ''Jer het is etenstijd voor ze, ze moeten de fles hebben'' zeg ik terwijl ik op de prinsessen klok van Tess kijk. ''Oke ik ga al, Trusten Tess'' zegt Jeremy terwijl hij haar een kusje op haar voorhoofd en een knuffel geeft. Ik begin voor te lezen en ik kijk even naar Tess ze is inslaap gevallen op mijn schoot. Heel zachtjes doe ik het boek dicht en leg het naast me op de grond. Ik pak Tess heel voorzichtig op, om te zorgen dat ze niet wakker wordt. En ik leg haar zachtjes op haar bedje. Ik stop haar in en doe het nachtlampje heel flauwtjes aan zo dat het niet teveel licht geeft. Ik loop zachtjes naar de deur, en doe deze heel zachtjes open en dicht. Ik loop naar beneden en tref daar een slapende Jayden en Fleur aan.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hey weer een kort stukje.

ik hoop dat jullie het leuk vonden/vinden er komt hopelijk snel weer een nieuw (lang) hoofdstukje aan.

laterzzz xxx k-coll.

16 en zwangerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu