JEREMY
Terense is even naar boven gegaan om Jayden in zijn bedje te leggen. Ik hoor Terense de trap af lopen. Maar ze komt de woon kamer niet in. Ach die is waarschijnlijk even naar de WC want dat moet ook gebeuren. Maar net als ik de afstandsbediening wil pakken hoor ik dat Fleur wakker is. Ik loop richting de deur, maar als ik bijna bij de deur ben hoor ik een knal. Ik ren naar de deur en doe de deur open, ik zie Terense in elkaar gezakt op de grond liggen. Een gil verlaat mijn mond. De politie agenten schrikken op en rennen naar me toe. Ik hoor Fleur nog harder huilen en nu begint Jayden ook te huilen. Ik ga op de grond naast Terense zitten. De politie agenten lopen naar boven, om Fleur en Jayden te troosten. Ze komen terug met Fleur en Jayden. Ze zijn zo lief voor Fleur en Jayden. Er wordt aan gebeld en de vrouwelijke politie agent doet de deur open, er komen twee ambulancebroeders binnen. Wie de ambulance heeft gebeld zou ik niet weten, maar ik in ieder geval niet. 'Haal de brancard' zegt een van de twee. Ik duw de ambulance broeders aan de kant, en til Terense op. Ik breng haar naar de ambulance. De broeders doen de deuren open en ik leg Terense op de brancard. De ambulance rijdt weg, de politie blijft bij Jayden en Fleur. Ze bellen wel een ander politie duo. Die komen richting het ziekenhuis om daar te beveiligen. Ik zit naast Terense en hou haar handen vast. Ik aai over haar blond/goude haren als ze plots in mijn handen knijpt. 'Waar zijn Jayden en Fleur' komt er moeilijk uit haar mond. 'De politie agenten die bij ons thuis zijn, blijven bij hun' zeg ik. 'Bel Anna-bella' zegt ze. 'Ja ik ga haar bellen' ik pak mijn telefoon. Ik snap wel waarom Terense wil dat ik Anna-bella bel, we kennen die politie agenten amper. Ik snap haar punt wel heel goed zelfs. We komen aan in het ziekenhuis waar ze naar de EHBO gebracht wordt. Waarom weet ik niet maar ik weet wel dat ik nu niet met Terense mee mag, waar ik enorm van baal.
telefoongesprek Jeremy en Anna-bella (J=Jeremy en A=Anna-bella).
J-Kun je naar ons huis gaan.
A-Hallo, met wie spreek ik?
J- Met mij.
A-Wie is mij?
J-Jeremy.
A-Ohw hey Jerrie.
J-Maar kun je naar ons huis toe gaan?
A-Waarom?
J-Omdat Terense in het ziekenhuis ligt.
A-Why?
J-Ze zakte plots in elkaar toen ze beneden kwam in de gang is ze in elkaar gezakt.
A-En waar ben je nu dan?
J-In het ziekenhuis.
A-En Fleur en Jayden?
J-Thuis.
A-En wie is er dan bij Fleur en Jayden?
J-Die agenten die bij ons zijn ter beveiliging.
J-Maar ik ga op hangen want ik mag nu naar Terense toe.
A-Ja natuurlijk ik ga samen met Sem en Tess.
A-Sem haal nu Tess uit haar bedje we gaan naar het huis van Terie (de koppel naam van Terense en Jeremy zo als al hun vrienden en familie hun noemen).
J-Oke maar ik moet nu echt gaan.
A-Oke hou je ons op de hoogte?
J-Ja natuurlijk.
A-Oke bye.
J-Bye.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey het is nu officeel 2015 en over 26 dagen en 1 uur en 20 minuten is het mijn verjaardag yeah en dan ben ik 15 YEAH ;D
Hoe was jullie jaar wisseling?
Mijne was wel oke.
Maar dit is weer een heel klein stukje.
Ik zal in de toekomst proberen langere stuken te uploaden en jullie kunnen en mogen nog altijd vragen stellen voor een Q&A.
Bij 10 vote's en 5 coments ga ik verder.
Ik hoop tot snel.
Groetjes k-coll.
JE LEEST
16 en zwanger
Teen FictionJe bent 16 en komt erachter dat je (ongepland) zwanger bent, abortus is geen optie (meer)... Wanneer je op je zelf woont met je vriend en (jonge) kindjes en je leven een andere wending krijgt dan je verwacht had.... wat doe je dan? Wat doe je al...