Allereerst wil ik wel even melden dat ik het echt super moeilijk vond om te kiezen. Ik heb dus via internet een website gevonden, waar ik alle namen in heb gevoerd. Deze site koos uiteindelijk de naam uit. Het was gewoon te moeilijk om een naam te kiezen. Op deze manier hoe raar het ook klinkt was het wel het eerlijkste. Mijn Nederlands is echt geweldig not dus haha.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Deze jonge man heet Jayden Owen Levi Stoffelmuis' kijk ik trots naar het jongetje in mijn armen. 'Deze jonge dame heet Fleur Eva Jessie Stoffelmuis' zegt ook Jeremy heel trots. 'Gefeliciteerd met de geboorte van Jayden Owen Levi Stoffelmuis en Fleur Eva Jessie Stoffelmuis' zegt Anna-Bella. 'Wil je ze vast houden?'.
'Ja natuurlijk wil ik dat'.
Terwijl ik Jayden aan Anna-Bella geef wordt er aan gebeld. 'Ik ga wel' zegt Jeremy terwijl hij opstaat. 'Oké'.
Ik hoor voetstappen op de trap en dan gaat de deur open ik zie daar niet Sem en Tess maar Lotte samen met Finn. Ik ken Lotte sinds de eerste van de middelbare school dus al 4 jaar, en zij is nu al dik 3 jaar samen met Finn. 'O hey' zeg ik enorm verbaasd. 'Hey' zegt Lotte zachtjes. Zij komt naar me toe gelopen ze gaat naast Anna-Bella op bed zitten en geeft me een cadeau. 'Dankjewel' zeg ik waarna ik een knuffel geef aan Lotte, wat een beetje moeizaam gaat met een baby in je armen. 'Dit is Fleur Eva Jessie Stoffelmuis en dat is Jayden Owen Levi stoffelmuis'.'Awh Fleur lijkt op Jeremy' laat Finn ons weten. 'En Jayden lijkt op Terense' gaat Finn verder en hij kijkt mij met een vernietigende blik aan. Dit ziet Lotte en ze geeft hem een blik van kappen nu. 'Wil je Fleur vast houden?' ik gebaar Lotte dat zij Fleur kan krijgen. 'Ja is goed'.
Ik geef Fleur aan Lotte en pak het cadeautje uit. 'Awh wat leuk echt ontzettend leuk ik vindt dat inieminie pakje echt onwijs cute en dat jurkje awh ook enorm cute hartstikke bedankt'.2 weken later.
Fleur is heel hard aan het huilen, ik loop naar boven en haal haar uit haar bedje en kleed haar even om. Dan gaan we naar beneden waar zij de fles krijgt. Jeremy is naar school. Dan gaat de telefoon plots, op mijn mobiel staat XXXjerrieXXX.
'Hey schat' zeg ik opgelucht om Jeremy's stem even te horen. 'Hey Terense'. Aan de stem hoor ik dat het Jeremy niet is. 'Met wie spreek ik' verward denk ik na over wie ik nu eigenlijk aan de lijn heb. 'Je spreekt met Jim de Vlieg' hoor ik de rustige stem van Jim. 'O hallo' zeg ik een beetje verward. 'Hoe gaat het?'.
'Ja goed en met u?'.Jayden begint te huilen, Fleur ligt vredig te slapen in de box. Ik geef en zucht en dan loop ik naar boven. 'Ook goed hoor' hoor ik Jim vanaf de andere kant van de lijn zeggen. 'Mooi zo'. 'Gefeliciteerd nog'.
'Dank u'.
'Maar ik had een vraag'.
'Hey lieffie. Fleur is beneden lekker aan het slapen. Kom jij ook gezellig met mama mee naar beneden?' zeg ik als ik de telefoon op luidspreker zet, en op de commode leg. 'Sorry wat zei u?' ga ik verder tegen Jim. 'Dat ik een vraag heb'.
'Stel hem maar'. Ik kleed Jayden ondertussen ook om en ga dan ook met Jayden naar beneden. 'Er zijn een paar docenten die zich af vroegen of ze een keertje langs konden komen'.
'Ja natuurlijk maar niet allemaal tegelijk' grap ik. 'Nee dat snap ik'.
'Oke haha' zeg ik terwijl ik Jayden in de box leg, hij begint weer te huilen nu begint ook Fleur te huilen. 'Hoor ik nu 2 baby's?'.
'Ja het is een tweeling, een prachtig zoontje en een prachtig dochtertje' zeg ik trots terwijl ik Jayden en Fleur stil probeer te krijgen. 'O dubbel veel geluk dus'.Ik begin te lachen en Fleur en Jayden zijn eindelijk stil. 'Maar wanneer zouden we langs kunnen komen?'.
'Uhm als Jeremy het goed vindt ergens volgende week'.
'Jeremy kan ergens volgende week?' hoor ik Jim na vragen. 'Ja' hoor ik op de achter grond. 'Oké want ik kom voorlopig toch nog niet naar school' zeg ik als ik op de bank ga zitten. 'Dat snap ik'.
'Kunt u wel vragen aan de docenten of ze me werk mee kunnen geven en of ik de toetsen gewoon kan maken tijdens een speciaal les uur' vraag ik mij hardop af. 'Ja ik zal mijn best doen'.
'Oké dank u'.
'Tot volgende week'.
'Ja bye' zeg ik als ik mijn boek van de tafel af pak. Er wordt op gehangen.
De dag gaat langzaam voorbij, als ik TV aan het kijken ben gaat de deur open het is Jeremy. Ik geef hem een kus en ga even naar boven ik laat een bad vol lopen. Maar net als ik samen met Fleur in bad wil gaat mijn mobiel. 'Jer kan je even mijn mobiel opnemen?'.'Ja hoor waar ligt die?'.
'Op mijn nachtkastje volgens mij'.
'O oké'.
'En heb je hem?'.'Nee hij ligt niet op je nachtkastje'.
'O misschien op de commode van Fleur' denk ik hardop mee.
'Ook niet' roept Jeremy vanuit de slaapkamer. 'De salon tafel'.
'Ja hebbes'.'Oké'.
Het blijkt mijn vriendin te zijn en zij en Jeremy haten elkaar. maar hij doet aardig tegen haar voor mij en zij doet aardig tegen hem voor mij. 'Lief het is voor jou'.'Wie is het?' vraag ik nieuwsgierig. 'Mila' hoor ik Jeremy al een beetje lichtelijk geïrriteerd. Shit als die 2 maar aardig tegen elkaar zijn gebleven denk ik.
3 dagen later.
De moeder van Jeremy is langs geweest om op bezoek te gaan bij haar klein kinderen. Die heeft ze dus mooi niet gezien. Tsss denk maar ze krijgt ze te zien ofzo mooi niet! Ze heeft zelf jeugdzorg laten komen om te kijken, om te zorgen dat Fleur en Jayden weg werden gehaald. Wij hebben aangiften gedaan daarvoor, en jeugdzorg is wezen kijken en hebben gezegd dat we het hartstikke goed deden. En omdat Jeremy 18 is mag hij wel de zorg voor Jayden en Fleur hebben. Als hij 17 was had dit niet gemogen, maar omdat ik 16 bijna 17 ben worden we wel in de gaten gehouden. Maar dat houdt ons plezier niet tegen. We zijn voor het eerst met ze naar buiten geweest naar de stad. Het was gezellig en we kwamen daar vrienden tegen, die wouden de kleintjes natuurlijk even vast houden. Het was erg gezellig.
De moeder van Jeremy heeft gebeld hoe het was. Ze haat me en dat heeft ze toen we een relatie kregen ook duidelijk laten weten, maar toen ze Jeremy aan de telefoon had en ik vroeg wie het was hoorde ik Jeremy vertellen dat we nog samen zijn. Maar toen Fleur begon te huilen toen brak de hel los. Jeremy hield de telefoon ver van zijn oor af en ik stond in de keuken, zelfs daar hoorde ik haar nog schreeuwen. Ik heb nooit geweten dat schreeuwen door de telefoon zo hard kon zijn. Jeremy zat op de bank en heeft toen woedend de telefoon neergelegd zonder iets te zeggen tegen zijn moeder. Toen heeft hij Fleur op gepakt en is haar gaan troosten. Jayden lag op zijn kamertje en begon te huilen, ik heb Fleur naar bed gebracht en Jayden een fles gegeven. Ik heb hem getroost en hem weer naar bed gebracht.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Weer een kort stukje.
Ik ga zo snel mogelijk weer verder.
JE LEEST
16 en zwanger
Teen FictionJe bent 16 en komt erachter dat je (ongepland) zwanger bent, abortus is geen optie (meer)... Wanneer je op je zelf woont met je vriend en (jonge) kindjes en je leven een andere wending krijgt dan je verwacht had.... wat doe je dan? Wat doe je al...