Q&A!

350 12 6
                                    

Er staat achter voor wie de vraag is. en als er niets achter staat is de vraag voor mij zelf en niet voor de personages!

1. Hoe ben je op het idee gekomen om dit te schrijven?

Nou ik vind kinderen heel leuk en schattig. Soms heb ik gewoon een fantasie aanval dan gaat mijn fantasie echt alle kanten op, en dat is ook bij dit verhaal gebeurd om heel eerlijk te zijn. Ik heb in mijn hoofd wel iets van zo en zo wil ik het hebben, en dat probeer ik dan zo goed mogelijk over te nemen en dan krijg ik dit.

2. Wat zijn jouw hobby's?

Uhm... Goeie vraag. Tja ik denk wel zwemmen, schrijven, zingen (wat ik dus absoluut niet kan), oppassen, met kleine kinderen spelen enzo, buiten, knutsellen (met name kaarten maken) en te veel Om op te noemen.

3. Wat wil je later worden?

Ik wil later wiskunde docent worden.

4. Wil je later ook kinderen? Zoja hoeveel? En op welke leeftijd?

Ja ik wil later kinderen. Ik wil 2 of 3 kinderen. En ik vindt 24/25 een mooie leeftijd om voor het eerst moeder te worden en de hooguit 31/32 voor de laatste denk ik.

5. Zou jij dit verhaal in real-life willen mee maken?

Eerlijk gezegd nee, want je hele leven veranderd, je studie komt op de 2e plaats vind ik nee ik wil eerst mijn studie afgerond hebben en baan en niet op mijn 16e. Maar eerlijkheid dwingt me te zeggen dat sommige dingen me wel wat lijken om echt mee te maken.

6. Hoelang zijn jullie al bij elkaar? (Aan Terense en Jeremy).

Kijken elkaar aan. "4 jaar ongeveer" zegt Terense. "Ja zoiets" sluit Jeremy zich bij Terense aan.

7. Wou je van kleins af aan al kinderen? (Aan Terense).

Ja maar niet toen ik 16 was. Nee ik heb altijd gezegd ik wil vanaf een jaar of 21/22 kinderen.

8. Heb je altijd achter de zwangerschap van Terense gestaan? (Aan Jeremy).

Toen terense mij vertelde dat ze zwanger was stortte mijn wereld in.... in het begin had ik twijfels natuurlijk maar na 1,5 á 2 weken stond ik er wel steeds meer achter dus tja....

9. Wie heeft de naam Fleur bedacht, en wie Jayden? (Aan Terense en Jeremy).

"In overleg" zegt Terense. "Ja in overleg inderdaad, maar ik heb Owen de 2e naam van Jayden bedacht en Jessie de 3e naam van Fleur gekozen" zegt Jeremy. "En ik heb Levi de 3e naam van Jayden gekozen en Eva de 2e naam van Fleur gekozen dus goed verdeeld toch?" Zegt Terense trots.

10. Wat als jullie kinderen het zelfde overkomt als jullie? Wat adviseren jullie dan en staan jullie er dan achter of niet? (Aan Jeremy en Terense).

"Ik hoop het natuurlijk niet maar als het ze wel overkomt zal ik hun wel achter hun staan en als het nodig is zal ik ze ook steunen in de keuzes die ze maken" zegt Terense. "Ik sluit me daar volledig bijaan!" Zegt Jeremy.

11. Vindt je het leuk om dit verhaal/boek te schrijven?

Ja maar het is irritant dat ik nu een writersblock (zo noem je het volgens mij) heb?

12. Wat vindt je zo leuk aan dit boek?

Uhm, eerlijk gezegd vind ik het begin het leukste.

13. Welke namen vind jij leuk voor als je later zelf moeder word?

Voor een jonge Jesse, Nilo, daylon, jesper of marcel (zo hete mijn vader die helaas is overleden toen ik net 11 was).
Voor een meisje Eveline want dat kun je leuk afkorte. Jesseca (spreek je uit zoals je t schrijft!) Lana, Emma, Elisabeth, Nola, Eva, Yasmine, Wendy, Dewi, Zoë en ja zoiets.

14. Wat hoop je dat je later krijgt jonge of meisje beide of meerdere van het zelfde geslacht?

Maakt mij niet uit zolang het maar gezond is!

------------------------------------------------------
Ik hoop dat jullie de q&a goed vonden, vragen zijn nog steeds welkom....

Tot snel
-xxx-
k-coll

16 en zwangerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu