1 WEEK LATER.
TERENSE.
"Jeremy Tess is vandaag jarig weet je nog" zeg ik. "O ja fuck" zegt hij. "Let even op je taal gebruik schat" zeg ik terwijl ik hoofdschuddend naar Jayden en Fleur die zorgeloos spelen in de box. "Ja sorry moppie" zegt hij. "Je bent ook echt een slijmbal hé, maar wel mijn lieve knappe slijmbal" zeg ik. "Awh dank je" zegt hij terwijl hij me een kus geeft. "Mama Papa" zegt Jayden plots. We kijken beiden geschroken om althans geschrokken verrast meer. "Jayden zei je nou echt Papa Mama of hoorde we spoken" vraag ik. "Mama Papa" zegt hij weer. Ik pak hem uit de box. "Mama houdt van je" zeg ik terwijl ik hem knuffel en een kusje geef. "Papa houdt ook van jou" zegt Jeremy. Ik geef Jayden aan Jeremy en pak Fleur op uit de box. Ook haar knuffel ik en geef haar ook kusjes. "Kom we gaan even wat eten" zeg ik tegen Jeremy terwijl ik Fleur al in de meegroei kinderstoel zet. Jeremy zet Jayden in de kinderstoel. " Zullen we vandaga anders even bij Sem, Anna en Tess langs gaan Tess wordt tenslotte maar een keertje 1 toch" zeg ik. "Ja dat klopt" zegt hij. "Zullen we dan als we na het middag eten Jayden en Fleur even in de wandelwagen leggen een stukje gaan lopen en daarna nog een kado kopen voor Tess" zegt Jeremy. "Ja dat is een goed idee" zeg ik. Ik loop naar de commode van Jayden om zijn luiertas in te pakken. Dan loop ik naar de commode van Fleur om ook haar luiertas in te pakken. Ik loop met beide luiertassen naar beneden en hang ze aan de wandelwagen. Ik loop de woonkamer in en pak Fleur uit de kinderstoel. Ik zet Fleur in de wandekwagen en rij de wandelwagen de woonkamer in. Ik pak Jayden nu ook uit de kinderstoel en zet hem ook in de wagen. "Jeremy schiet nou eens een keer op het wachten is altijd op de zelfde" zeg ik terwijl ik hem een zoen geef. "Tssss" zegt hij nep beledigt. Ik loop de keuken in en maak alvast 4 flesjes. Ik weet inmiddels wel hoe het gaat, als wij bij hun zijn blijven we of slapen of we gaan heel laat weg meestal tegen elf of twaalf uur. tja we moeten wel denken aan onze kinderen maar dan is het beter als we blijven slapen bij ze. dus vandaar dat ik 4 flesjes meeneem. We hebben ook altijd nog wat extra wel wat extra melkpoeder of hoe je zoiets noemt mee, dus aan drinken is er niet te kort. We hebben ook altijd wel wat extra eten mee maar als we weg gaan niet echt. Waarom geen flauw idee. Nu nemen we nog een paar potjes mee en nemen we ook wat fruit mee. Jayden en Fleur kunnen al wel een beetje fruit eten bijvoorbeeld Banaan. Maar zoals gewoonlijk gingen we niet al teveel eten mee nemen voor ze want we gingen ook naar de winkels en dan haalde we altijd nog wat voorde kleintjes. Dus eigenlijk hoeven we hellemaal niet zo veel mee tenemen. "Jeremy ben je eindlijk klaar trage slak van me" zeg ik terwijl ik hem een kus geef. "Nou ben ik een keertje als laatste klaar en ga je zeuren" zegt hij nep boos. "Mag ik dan een keertje zeuren normaal zijn de rolle altijd omgedraait" zeg ik. "Ja maar je mag niet zo zeuren waar de kleintjes bij zijn" zegt hij chagrijnig. Ik geef hem een kus en dan gaan we weg. "Mama gaat zo even de winkel in en dan gaat Papa even boodschapjes doen" zeg ik. "Dus met wie willen jullie mee" zeg ik. "Ik neem ze wel even mee" zegt Jeremy. "oke is goed" zeg ik.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hey,
weer een klein stukje volgende keer wordt het weer wat langer dat beloof ik.
nou ik hoop dat jullie dit leuk vonden.....
en vergeet geen vragen te stellen aan mij of aan de personage's voor een Q&A.
tot snel XXX K-coll.
JE LEEST
16 en zwanger
Teen FictionJe bent 16 en komt erachter dat je (ongepland) zwanger bent, abortus is geen optie (meer)... Wanneer je op je zelf woont met je vriend en (jonge) kindjes en je leven een andere wending krijgt dan je verwacht had.... wat doe je dan? Wat doe je al...