12. Terense heeft.......

1.1K 31 9
                                    

een paar uur later.

JEREMY.

We hebben het telefoon gesprek beëindigd, er komt een arts binnen gelopen. 'We hebben haar onderzocht en we weten wat ze heeft' is de mededeling van de arts. Ik kijk hem vragend aan. 'Ze heeft paniekaanvallen'.
'Maar hoe kan ze dan door die paniekaanvallen in elkaar zakken en gaan hyperventileren' vraag ik mezelf hardop af. 'Hyperventileren komt omdat ze bang is, en dat ze inelkaar zakte kan er ook mee te maken hebben. Maar dat weten wij ook niet precies, dat kunnen meerdere redenen zijn'.
'Hoelang kan ze er last van hebben?'.
'Dat is verschillend, we weten het niet precies'.
'Wat kunnen we doen om te zorgen dat ze er niet zo vaak last van heeft? Of om te zorgen dat ze er over een tijdje geen last meer van heeft?'
'Ik advieseer u om haar naar een psycholoog te laten gaan, we hebben ook iets anders gezien dat ze een kind heeft mogelijk meerdere'.
'Ja dat klopt een tweeling' zeg ik trots terwijl ik naar Terense kijk. Ze heeft een twinkeling in haar ogen, als we het hebben over Fleur en Jayden. Zo leuk om te zien. 'En ze is 16 jaar'.
'Ja klopt'
'Dus ze zit nog op school?'
'Nou eigenlijk wel maar ze volgt meer thuis school via skype, en dan gaat ze 1 maximaal 2 keer in de week naar school om de toetsen enzo te maken. En als ze gaat en ik moet werken of naar school want ja het geld groeit ons niet op de rug, en we hebben ook geen geldboom kunnen vinden helaas neemt ze Fleur en Jayden mee. Dat heeft ze afgesproken met de docenten en medewerkers van school, dan brengt ze de kinderen of bij de receptie of bij de docenten in de docentenkamer/ teamkamer'.
'O oke, maar waarom brengen jullie ze niet bij de opvang of bij jullie ouders?'. Ik krijg een brok in mijn keel. 'We hebben geen contact met onze ouders, ze waren boos omdat we de kinderen wouden houden'
'Maar waarom brengen jullie ze dan niet als jullie weg gaan naar de opvang?'
'We willen ze niet naar de opvang brengen, omdat ze daar te klein voor zijn. Ze zijn nog niet eens 1 jaar'.
'O dan snap ik het'. 'Maar wanneer mag ze naar huis?' Vraag ik nieuwsgierig. 'Nou over een uurtje'. Ik knik. 'Maar...' vervolgt de arts. Ik kijk hem vragend aan. 'Ze kan last krijgen van woeden aanvallen' zegt de arts. 'Is dat zeker...?' Vraag ik voorzichtig. 'Nou het kan meevallen, en het kan ook maximaal een jaar duren. Ze zal woeden aanvallen kunnen krijgen als mensen haar op haar zenuwen werken, of als dingen anders gaan dan ze had verwacht of gedacht' legt de arts uit. Wederom knik ik. We praten nog even verder.

1 uur later.

'Terense je mag naar huis' zegt de arts. 'Maar dat is geweldig' zegt ze enthousiast. We gaan naar huis veel spullen zijn er niet omdat we snel weg gingen we hebben alleen haar handtas en dat was het wel z'n beetje. Ik bel Anna-bella. (J=Jeremy en A=Anna-bella).

A- 'Hey Jerrie hoe gaat het daar'.
J- 'Goed kun je ons op komen halen?'
A- 'Ons?!'
J- 'Ja ons.'
A- 'Natuurlijk, kan ik hier uit op halen dat Terense ook naar huis mag.'
J- 'Ja dat is waar inderdaad.'
A- 'Schat pak even de auto sleutels we gaan Terie ophalen.'
'Wie of wat is Terie' hoor ik Sem op de achtergrond mompelen. 'Terense en Jeremy' zegt ze zacht. 'Owh zij' zegt hij weer. 'Nou Sem doe even lief wil je?'. Ik moet lachen want ze doet raar.
J- 'Wat is er?'
A- 'Owh niets hoor.'
J- 'Oke, hoe gaat het met Fleur en Jayden?'
A- 'Goed, moeten we ze meenemen?'
J- 'Gaat dat wel in de auto passen?'
A- 'Ik denk het niet maar het valt te proberen.'
J- 'Laat ze maar bij de agenten dan.'
A- kOwh oke haha.k
J- 'Wij gaan ophangen en dan zien we jullie zo.'
A- 'ja tot zo dan maar he haha.k
Dan hangen we op. 'Oké die komen ons ophalen' zeg ik terwijl ik naar Terense toe loop. 'Jerrie ik ben bang' zegt ze angstig.

TERENSE.

'Waarom ben je bang?k zegt Jeremy. 'Ik ben bang dat ik een slechte moeder wordt'. 'Terense wat denk jij voor iets achterlijks! Je bent de beste moeder die Fleur en Jayden zouden kunnen wensen' zegt Jeremy met een strenge stem terwijl hij me een knuffel geeft. 'We gaan zo naar Fleur en Jayden toe' Gaat hij verder. Ik duw hem weg. 'Ter wat is er?' Vraagt Jeremy. 'Jeremy ik heet Terense dus noem me geen Ter oke! Leer dat nou een keer' zeg ik en ik loop woedend weg, ik gooi de deur kei hard dicht. Waarom ben ik nou zo boos, ik wil hellemaal niet boos zijn. Ik loop terug maar, dan bedenk ik me en loop ik verder naar de uitgang, waar inmiddels Anna-bella en Sem zijn aangekomen. Ik zie Jeremy ook aan komen lopen. Anna-bella wil me een knuffel geven. Maar ik duw haar armen weg. 'Anna-bella laat haar maar even' zegt Jeremy.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hey dit is weer een kort stukje maar goed.

ik had een vraagje wat zouden jullie er van vinden als ik een fanfictie zou maken het maakt niet uit van wie. ik dacht zelf aan Louis Tomlinson van 1D jullie ideeën zijn ook altijd welkom. en voor de mensen die Louis niet kennen wat me erg sterk lijkt maar zou kunnen ik kende hem ook heel lang niet totdat ik me in 1D begin te verdiepen en fan werd :)

bij 12 vote's en 12 reactie maak ik een fanfictie en bij minimaal 6 vote's en 2 reactie's maak ik een nieuw hoofdstuk er bij :)

tot snel hopelijk.

groetjes k-coll.

p.s. vergeet geen vragen te stellen voor een Q&A voor de mensen die niet weten wat een Q&A is dan beantwoord je vragen die mensen stellen tot nu toe heb ik nog maar 1 vraag dus ik moet er nog een hele boel hebben *hint hint* en oja Q&A staat voor QUESTIONS AND ANSWERS.

16 en zwangerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu