(Jeremy)
Ohw waarom haalt Terense Jayden nou niet uit bed? Laat ik maar even lekker verstandig zijn en hem zelf wel even gaan troosten. "Terense liefje kun je de fles voor Jayden maken? als je blieft" zeg ik. "Ja is goed, wil je wel even op Fleur leten dan als je blieft?" zegt Terense. "Ja natuurlijk wil ik dat" zeg ik. "Maar liefje kan Fleur even 3 tellen alleen blijven dan pak ik Jayden even?!" zeg/vraag ik. "Ja als je maar op schiet. Weetje wat ik neem haar wel even mee naar beneden. Zet ik der in de box samen met Tess" zegt Terense. "Oke is goed tot zo" zeg ik en ik geef der een kusje. "Ja tot zo" zegt ze. Ze pakt Fleur op en loopt de kamer uit. Ik loop naar de kamer waar Jayden ligt en haal hem uit zijn bedje. Ik kleed hem om geef hem een schone luier en daarna gaan we samen naar beneden. Iedereen is al beneden, Tess en Fleur liggen samen gezellig in de box te spelen. Ik zet Jayden op de speelkleed. En ga bij Terense, Anna en Sem aan tafel zitten in de keuken. Jayden ligt net buiten het zicht. "Jeremy kun je het speel kleed wat meer hier naar toe schuiven?" zegt Terense. "Ja natuurlijk lieverd" zeg ik. Ik sta op en verschuif vervolgens heel voorzichtig het speelkleed waar Jayden op ligt. "Papa" zegt Jayden op een baby toon en manier. " Terense heeft Fleur de fles al gehad?" Vraag ik. Uhm Tess wel nee Fleur nog niet zegt Terense.
hey sorry weer een mini stukje maar mijn inspiratie is (een beetje) op. maar ik wou wel gewoon even wat schrijven. zodra ik weer inspiratie heb ga ik langere stukken schrijven. Ideeën zijn natuurlijk altijd welkom. En jullie vragen voor de Q&A zijn ook nog altijd welkom. De vragen hoeven niet alleen over mij te gaan maar mogen ook voor de personage's zijn.
Xxx Vriendelijke Groet
K-coll
JE LEEST
16 en zwanger
Teen FictionJe bent 16 en komt erachter dat je (ongepland) zwanger bent, abortus is geen optie (meer)... Wanneer je op je zelf woont met je vriend en (jonge) kindjes en je leven een andere wending krijgt dan je verwacht had.... wat doe je dan? Wat doe je al...