7. in shock

1.4K 42 27
                                    

JEREMY.

Vandaag is het zover we gaan naar het consultatie-bureau met Jayden en Fleur. Ik ben wel benieuwd of ze zijn aangekomen en of ze zijn gegroeid. Gegroeid zijn ze zeker en aangekomen ook wel volgens mij. Het begon vandaag allemaal met mijn vriend Jack die langs kwam zonder dit te melden. Dit viel verkeerd bij Terense en aangezien ze hem al niet mag brak de hel los, het klonk eerlijk gezegd nog best wel grappig. Maar ik kan er niet om gaan lachen want als ik er om ga lachen krijg ik ruzie met Terense. En het laatste wat ik wil is dat Jayden en Fleur een ruzie van Terense en mij mee krijgen, dus besloot ik maar naar boven te gaan om Fleur en Jayden om te kleden. Toen ik boven kwam hoorde ik Fleur en Jayden huilen. Ik begreep meteen waarom want ik hoorde Terense en Jack tegen elkaar schreeuwen. Ik besloot om eerst naar beneden te gaan en er wat van te zeggen, voordat ik Fleur en Jayden ging troosten.

'Hallo er zijn er 2 aan het huilen door jullie geschreeuw. prima dat jullie ruzie maken maar doe het lekker ergens anders en niet hier waar 2 kleintjes zijn' zeg ik chagrijnig.'De kids zijn nu helemaal overstuur' ga ik verder.  'Oké' zeggen ze pissig.

'Oké' chagrijnig loop ik weer naar boven waar ik eerst Fleur pak en dan Jayden uit bed haal. Ik leg de kinderen op ons bed en probeer ze te troosten. Ze vallen weer inslaap, ik pak eerst Jayden en leg hem weer in zijn eigen kamertje. Dan pak ik ook Fleur en loop ook naar haar kamertje als Fleur plots begint te huilen. Ik hoor iemand schreeuwen, zonder dat ik het merk leg ik Fleur in het bedje van Jayden en ren naar beneden. Ik storm de deur door en zie iemand met een mes in de woonkamer staan. In shock loop ik weer naar boven, naar Fleur der kamer. Als ik Fleur niet zie schrik ik, ik loop naar de kamer van Jayden. Daar zie ik Fleur gelukkig bij Jayden in het bedje liggen, opgelucht kijk ik. Ik hoor plots een gil beneden. Ik ren naar mijn kamer en pak de telefoon en bel 1-1-2.
'Hallo, ja met Jeremy Stoffelmuis' zeg ik erg verward.
'Politie een mes man gil ruzie mijn zoontje en dochtertje en ik zijn boven maar mijn vriendin en een vriend ruzie en man in zwart mes beneden' zeg ik in paniek kan ik geen goede zinnen meer maken. 'Uhm uhm 25 longeplantsoen. Ik boven bij de kleintjes' zeg ik verder. Nog geen 10 minuten later zijn de politie en ambulance waarvoor de ambulance ik weet het niet maar er komt een man en een vrouw naar boven ik denk dat ze van de politie zijn. 'We willen je een paar vragen stellen kan dat?' vraagt de man vriendelijk. 'Uhm ja'.

Als ik dit gezegd heb beginnen Fleur en Jayden te huilen. De vrouw pakt Fleur op en de man pakt Jayden op, en ze beginnen de kinderen te wiegen. Ik ben heen en weer aan het lopen, tot Terense in eens in paniek naar boven komt lopen. Ik ren naar haar toe en hou haar vast. 'Ze is in shock' hoor ik een agent zeggen die achter haar loopt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey weer een kort stukje maar goed.
Waar van zal Terense in shock zijn en wat is er gebeurd.

Bij 4 coments en 2 vote's ga ik verder.
Tot snel hopelijk :-P

16 en zwangerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu