9. je moet er over praten.

1.1K 39 0
                                    

aller eerst wil ik jullie echt enorm bedanken voor de 381 lezers echt hartstikke bedankt. ik had echt niet verwacht dat jullie mijn boek zouden lezen. en daarbij ik probeer zo veel mogelijk te uploaden maar afgelopen maandag(22-12-2014 t/m 24-12-2014) had ik een vriendin te logeren. toen 25-12-2014 was het eerste kerstdag en omdat mijn moeder op kerstavond moest werken (mijn moeder is buschauffeur) deden we 1ste kerstdag de kerstkado's enzo. 26-12-2014 kwam mijn familie en bleef me nichtje tot vandaag 28-12-2014 slapen. en mijn hartsvriendin die ik over precies een maand al weer 11 jaar ken, kan elk moment komen. en die blijft tot oudjaarsdag 31-12-2014 ook slapen dus veel tijd om te uploaden heb ik eigenlijk maar na de vakantie zal ik zeker wel weer met enige regelmaat uploaden. maar ik ga nu even een stuk proberen te schrijven :-P.

JEREMY.

Ik loop samen met een huilende Jayden naar onze slaapkamer. Ik zie Terense zitten met naast haar een man en een vrouw ik gok van de politie ze stellen Terense allemaal vragen maar Terense lijkt het niet te horen of ze reageert er gewoon niet op. Ik denk dat ze het gewoon niet hoort, ik loop naar Terense toe en geef haar een kus op haar voorhoofd. Ik loop naar het wiegje en leg Jayden daar in. Ik ga op mijn hurken en ga voor Terense zitten. ik kijk even naar de man en vrouw die naast haar zitten. 'Terense wat is er?' probeer ik hopeloos. Ik krijg geen reactie. 'Terense wil je even op Jayden letten en als Jayden huilt wil je hem dan even een fles geven. Ik ga Fleur even in bad doen' zeg ik tegen Terense. De man en vrouw kijken me verward aan. 'Je vriendin is in shock en heeft net iets naars meegemaakt en jij gaat je dochtertje in bad doen?' zegt een van de twee agenten aarzelend. 'Ja zij moet even in bad' is mijn korte antwoord. 'Maar kan dat niet even wachten je moet er nu toch voor je vriendin zijn' zegt de andere agent.  'Ja ik zou maar al te graag wachten maar een dochtertje die zich zelf heeft onder gepoept is ook niet alles'.

16 en zwangerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu