24. discusie met papa

442 16 0
                                    

Terense.

"Ja ik ben al onderweg" zeg ik terwijl ik Fleur op pak. "Mama" zegt ze. "Ja mama is hier liefje. Wat is er?" zeg ik. "Mama" zegt ze weer. Oja even vergeten ze kon nog niet praten en ze heeft net voor het eerst mama gezegd. "Mama is trots op jou. Weet je dat wel?" zeg ik terwijl ik haar een kusje geef. "Mama" zegt ze weer. "Zei ze net echt mama" zegt Jeremy. "Ja dat zei ze net echt voor het eerst" zeg ik blij. "Fleurtje kom eens bij papa" zegt Jeremy. "Mama" zegt ze wijzend naar Jeremy. "Nee ik ben papa" zegt hij lacherig. "Mama" zegt ze weer. "Papa" zegt hij weer. Zo gaan ze nog even verder discussiëren. Ik lig helemaal in een deuk van het lachen. "Terense, dit zijn Bram en Sara" Zegt Eva die een arm om een jonge man van ik gok een jaar of 25 a 26 jaar die een meisje van een jaar of 3 vast heeft. "Hoi, aangenaam. Ik ben Terense en dit zijn Jeremy, Fleur en Jayden. Fleur en Jayden zijn bijna 1 jaar, Jeremy is 19 en ik ben 17" zeg ik.

Hey sorry dat het zo kort is maar ik heb de laatste tijd, niet zo veel inspiratie meer voor dit verhaal helaas. En ik heb het ook weer druk met school ik moet nog een stuk of 6 verslagen maken en ben er nog aan geen 1 begonnen. Dus tja. Binnen kort beloof ik een lang hoofdstuk!

Tot snel x k-coll.

16 en zwangerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu