27. De inrichting.

346 7 4
                                    

1 dag later.

Jeremy p.o.v.

"Jer, Moeten we niet even iemand vragen op te passen op de kids?" zegt Terense. "Misschien willen Jim en Elsa oppassen". "Ja, uhm..... we hebben alleen niets in huis" zegt Terense heel random! "Nee, dat gaan we nu toch ook kopen... Dan passen ze toch hier in het hotel op?". "Goed idee Jer". "Bel jij ze of zal ik even bellen?". "Bel jij maar Jer". "Okii" zeg ik en ik pak mijn telefoon.

"Goedenmorgen, u spreekt met Jeremy".

"Hey Jeremy".

"Ik had even snel een vraagje".

"Stel maar raak".

"Zouden jullie misschien even op de kids kunnen passen? Dan kunnen we de inrichting gaan kopen".

"Ja natuurlijk willen we dat".

"Okii helemaal mooi. Hoe laat zijn jullie hier?".

"Over een kleine 30 minuten, is dat goed?".

"Oke is goed tot zo dan".

"Tot zo" zegt Jim, waarna ik ophang.

Ik leg mijn telefoon weg. "Ze zijn er over een kleine 30 minuten" zeg ik terwijl ik Jayden oppak. Jayden is echt groot geworden, wat gaat de tijd snel veelste snel, zo zie je ze geboren worden en zo zijn ze alweer bijna een...

30 minuten later..

"Jeremy, kun je even open doen? Want dan kleed ik Fleur even om" roept Terense boven aan de trap. "Ja is goed" roep ik terwijl ik de deur open doe. "Hoi, Terense is boven Fleur even aan het omkleden" zeg ik terwijl ik aan de kant stap. Terense loopt met Fleur naar beneden. "Owh, heey" zegt ze vrolijk. "Hoi" zeggen Jim en Elsa. Fleur begint te huilen.. "Fleur, sssst. Het is inderdaad niet zo leuk dat je ziekjes bent.... Nee dat vinden we allemaal niet leuk..." zegt ze heel lief tegen Fleur.. "We vinden het erg fijn dat jullie konden en wouden oppassen" zeg ik. "Tuurlijk, we vinden het fijn als we jullie kunnen helpen" zegt Elsa lief. "Zullen we Fleur meenemen? Want ze is ziekjes" zegt Terense. "Nee, onze kleine meid is ook een klein beetje ziekjes" zegt Jim. "Oke, kunnen we wat drinken inschenken voor jullie?" zeg ik. "Ja lekker" zegt Elsa. "Water" zeggen Jim en Elsa in koor. "Echt een perfect stel he" zegt Terense lacherig. Ik loop naar de keuken en schenk drinken in. "Alstu" zeg ik. "Dank U" zeggen ze en ze legen de nadruk op u. "Terense, zullen we maar snel gaan? Dan zijn we ook eerder terug en hebben Jim en Elsa ook nog iets aan hun dag!". "Ja, is goed Jer. Fleur, mama en papa gaan weg, maar Elsa en Jim zullen heel lief voor je zijn. En ook voor jou Jayden" zegt Terense terwijl ze Fleur in de box zet. Ja we hebben nog een box, voor wanneer we even naar de wc moeten ofzo, of wanneer een van de kleintjes vervelend doet. "Tot straks" zegt Jim. "Tot zo" zegt Elsa. "Tot straks" zeggen Jeremy en ik. Wanneer we onze jas aan doen en de deur dicht doen. "Nou, oke waar gaan we als eerst naar toe?" zeg ik. "Prenatal" zegt Terense overtuigd. "Oke dan, gaan we naar de prenatal" zeg ik waarna we naar de prenatal rijden.....

4 uur later...

"Hoi, we zijn weer thuis" roept Teresnse wanneer we de deur open doen.. "Hoi, papa en mama zijn er weer" hoor ik Elsa tegen Fleur en Jayden zeggen..

Sorry dat het zolang duurde maar ik heb het druk met school etc.. 3e jaar voor examen jaar en dus veel se's *zucht*

Maar........ Binnen kort komt het allerlaatste hoofdstuk en dan komt de epiloog en dan is het helaas gedaan met dit verhaal wil je een deel 2? laat het even weten in de comments..

-xxx- k-coll

16 en zwangerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu