5 jaar later.
'Emma, laat het haar van je broer los! Fleur, je zusje is geen pop. Jayden geef je zusje's knuffel terug' roep ik. Ik zucht, was Jeremy maar hier... En niet in curaçao, hij moest daar een "grote" klus doen. Ik werk nu als fotografe, niet zoals ik vroeger altijd wou, bij jeugdzorg. Maar dit is ook erg leuk, en het handigste... ik kan de jongste mee nemen, onze jongste dochter, Mila is net 10 maanden oud. Jayden en Fleur zijn nu allebei 7, en Emma is nu bijna 5. Het is een drukke boel... maar wel erg gezellig. Jeremy is architect, maar zodra hij weer terug is in nederland, wil hij de politie-studie gaan doen. Architect is niet echt iets voor hem... is hij achter gekomen na het afsluiten van zijn studie. 'Fleur, mama waarschuwd niet nog een keer. Als je nu je zusje niet met rust laat, ga je maar lekker naar je kamer. Dus wat word het'.
'Mama, Jayden laat mijn knuffel niet los' huilt Emma.
'Jayden, geef der knuffel terug' zeg ik boos.
'Nee'.
'Jayden, naar je kamer nu!' Zeg ik boos als ik hem richting de trap duw. 'Fleur, ga jij ook maar naar je kamer!' Zeg ik als ik Mila uit haar handen pak. Ik lijk net een politieagent in dit huis. Mila begint te huilen. 'Emma wil je een filmpje kijken?' Zeg ik als ik mijn telefoon pak. Ik zoek het nummer van Jim op. 'Ja mama' zegt Emma als ze op de bank gaat zitten. 'Frozen?' Zeg ik als ik Netflix op start. Ze knikt wild. Ik leg Mila in de box. Ik druk op het bel icoontje. 'Hoihoi, met Jim'.
'Heey, met Terense. Ik zou morgen toch de newborn shoot doen? Ik wou vragen of je voorkeuren had voor attributen of achtergrond' zeg ik als ik Frozen start. 'Mama' zegt Fleur die nu in opnieuw in de woonkamer is. 'Fleur naar je kamer. Mama roept je als je weer weg mag!' Zeg ik boos. 'Luisterd ze niet?' Zegt Jim lachend. 'Nope, Jeremy is er niet en meteen is het mama pesten haha' zeg ik rustig. 'Maar ik wil gewoon een rustig thema, of zoiets kijk maar wat jij het beste idee vind' zegt hij random. 'Is goed, dan zal ik morgen wel wit doen denk ik, en attributen zal ik wel een bloemetjes haarband doen, en een paar bloemen. Als je dag een leuk idee vind'.
'Ja natuurlijk. Alleen, kun je werken met een kleine meid van 2 om je heen?'.
'Ja, met 3 monsters om me heen, toen ik de foto's maakte van Mila... dan lukt alles wel' zeg ik lachend. Jim moet ook lachen. 'Of heb je liever bij jou thuis? waar je toen ook de foto's maakte met het feestje voor Lieke'.
'Maakt mij niet uit, bij jullie thuis is misschien fijner voor de kleine, vertrouwde omgeving, maar bij ons is fijner omdat ik alles bij de hand heb, dus als ik iets vergeet, wat overigens zelden gebeurt... dus kiezen jullie maar'.
'gewoon bij jou?'.
'Ik vind het prima. Ik heb trouwens, als jullie het leuk vinden... heb ik deze maand naast jullie korting, ook voor iedereen die een fotosessie houd, krijgt gratis een familie/gezin shoot'.
'Dat is natuurlijk hartstikke leuk, we nemen morgen ook wel de kleintjes mee'.
Hoihoi,
Sorry dat het zolang duurde, maar school en vakantie en ook geen inspiratie hebben... Maar nu is eindelijk dit hoofdstuk online, ik hoop dat het volgende hoofdstuk snel online komt. Let me know if you like...Oke oke, ik probeer mijn engels omhoog te gooien maar ik kan niet door een deur met Engels, dat botst enorm...
Tot snel X
-xxx- k-coll
JE LEEST
16 en zwanger
Teen FictionJe bent 16 en komt erachter dat je (ongepland) zwanger bent, abortus is geen optie (meer)... Wanneer je op je zelf woont met je vriend en (jonge) kindjes en je leven een andere wending krijgt dan je verwacht had.... wat doe je dan? Wat doe je al...