deel 2 hoofdstuk 7.

237 5 1
                                    

Een dag later.

'Hoihoi, familie de Vlieg.' Zeg ik vrolijk, als ze binnen komen lopen. Ze lopen naar de woonkamer, en zien Mila in haar wipstoeltje. Emma is aan het spelen met haar keukentje. 'Willen jullie ook thee?' Hoor ik Emma vanuit de keuken zeggen. 'Lekker.' Zeggen Jim en Elsa. Ik moet lachen. Ik loop naar Mila en til haar uit haar wipstoeltje. 'Willen jullie iets te drinken?' Vraag ik als ik naar de keuken loop. 'Lekker, koffie en thee.' Zegt Jim lachend. 'Mama, mag K3 aan?' Zegt Emma die de keuken in komt lopen. Ik kijk haar vragend aan, meteen loopt ze iets naar achter. 'Mama, zet zo wel de radio aan. Want jou cd is kapot lieverd.' Zeg ik als ik Mila in de box leg. Ik zet de tv aan en zet hem op de zender van de radio. Ik leg de afstandsbediening op de kast. Ik loop opnieuw naar de keuken, en schenk het drinken in. Met de 3 mokken loop ik naar de bank, ik zet ze op tafel. Ik loop terug en schenk ranja in. Ook deze bekers zet ik op tafel. 'Mama, ik wil Frozen kijken' zegt Emma. Een zucht verlaat mijn mond. 'Emma... je hebt gister ook al Frozen gekeken... Doe maar een keertje pipo de clown ofzo?' Zeg ik lachend. 'Pipo de clown en mama Lou!' Zegt ze vrolijk. Lachend schud ik met mijn hoofd, ik zet de radio uit en doe de DVD in de DVD speler. 'Nou, ik ga even de spullen pakken voor de New born shoot. Een van jullie mag mee lopen om dingen te kiezen die ik ga gebruiken' zeg ik lachend. Jim duwt Elsa omhoog. Ik moet lachen.  'Jullie lijken wel een getrouwd stel' zeg ik lachend. Elsa en ik lopen naar de kist met spullen.

Sorry dat het zolang duurde, en dat dit z'n kort hoofdstuk is... maar ik heb eerlijk gezegd amper inspiratie en tijd (ivm school en werk) ik hoop dat het volgende hoofdstuk beter zal worden... heb jij nog ideeën? Let me know
-xxx-
K-coll

16 en zwangerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu