Deel 2 hoofdstuk 9

176 3 2
                                    

Ik zit rustig achter mijn computer de foto's van de new born shoot te bewerken en te bekijken, wanneer de kids binnen komen gerend. 'Mama mama mama mama' komt er van alle kanten vandaan. Ik zucht, maar klik snel de foto's op opslaan en zet snel mijn scherm uit. 'Terense, je mag weer lekker wassen. De oudste zijn door de plassen gesprongen' zucht Jeremy. Ik sta op en loop naar de kinderen. 'Lopen jullie maar met mama mee, jullie gaan in bad' zeg ik als ik Fleur en Jayden een hand geef. 'Mama, ben je boos?' vraagt Fleur zacht. 'Nee lieverd, mama is niet boos. Mama is er niet heel blij mee maar mama is zeker niet boos' zeg ik rustig. Ik laat het bad vol lopen en kleed ze uit, ik gooi hun natte kleding meteen in een bak met water. Als ze in bad zitten komt Emma de badkamer in gelopen.
'Mama ik ook in bad?'.
'Jij mag straks voor je naar bed gaat in bad'.
'JER, neem jij het even over!' roep ik naar beneden. Jeremy komt naar boven gelopen, en neemt het over. 'Dan kan ik de foto's afmaken voor Jim' zeg ik als ik naar beneden lopen. Ik zet de computer weer aan en haal Mila uit de kinderwagen waar zij in in slaap was gevallen. Ik zet haar op de grond en zij begint rond te kruipen. Ik ga achter de computer zitten, ik open de foto's weer. Ik doe wat met de belichting, en de kleuren. En voeg deze netjes in het album. Ik stuur de mooiste alvast naar de mail. Mila gaat staan tegen de stoel waar ik op zit en gaat tussen mijn benen staan. Ik til haar op en zet haar op schoot. Ik ga verder met bewerken en bekijk waar de foto's het mooiste staan in het album. Hier en daar nog een filter maar na lang zoeken en proberen, is hij dan eindelijk af. Een mooi speciaal fotoalbum voor de familie de Vlieg. Ik stuur het op naar de persoon die het eind resultaat levert. Ik ga naar mijn mail en zie dat er veel mensen interesse hebben in de actie die ik op dit moment heb. Ik stuur iedereen een mailtje met de vraag of zij data's door kunnen sturen dat zij kunnen. Als ik dit heb gedaan zet ik mijn computer uit, en ga met Mila spelen. 'Mama gaat je pakken' zeg ik als ik achter haar aan loop. Zij rent giechelend weg, naar de keuken. Ik ga voor haar staan en pak haar, en geef haar een kusje. Ik zet haar weer op de grond en maak wat leuke schattige foto's van haar. Ik leg mijn telefoon weg en pak een pan. Ik zet deze op de kookplaat en pak de benodigde spullen. Ik maak de eettafel leeg, en begin alvast met het dekken van de tafel. 'Tata' hoor ik achter mij, ik draai me om en kijk in het vieze gezicht van Mila. 'Mila, wat heb je gedaan' zeg ik iets minder vrolijk. Ik til Mila op, en loop naar de deur. 'Jer, je jongste dochter mag ook in bad!' roep ik naar boven. Jeremy loopt naar beneden en begint te lachen. 'Vind je het grappig? Zij heeft de hele plant leeg getrokken' zeg ik geïrriteerd. Als ik Mila aan Jeremy geef. 'Je had wat beter op Mila moeten letten' zegt hij als hij naar boven loopt. Ik rol met mijn ogen en geef er maar geen antwoord op. Ik ga weer naar de keuken en begin met het koken van de spaghetti. Als ik de saus uit de koelkast pak, hoor ik een paar kinderen naar beneden komen. 'Mama, mogen wij helpen?' vraagt Fleur als zij de keuken in rent. Ik kijk haar aan en schud van nee. Zij gaat naar de knutsel hoek en begint te kleuren. Als het eten klaar is roep ik iedereen aan tafel, en zet ik de pannen op de tafel. Ik zet Mila in haar kinderstoel, en begin haar prakje te voeren. Iedereen schept op, en begint snel te eten.

Sorry dat het zo lang duurde voordat ik weer uploaden. Ik durf niet te zeggen hoeveel hoofdstukken er nog aan gaan komen. Maar het verhaal is nog niet gedaan!

-xxx- kimberley

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 08, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

16 en zwangerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu