deel 2 hoofdstuk 8

154 2 2
                                    

50 minuten later.

'Oke, nu wil ik dat papa de kleine even vast houd' zeg ik kijkend naar Jim. Hij pakt haar op, en kijkt mij vragend aan. 'geef haar eens aan mij, ik denk dat het zonder shirt ook fijner voelt voor haar. Dus je mag je shirt uit doen. En als je dat gedaan hebt, mag je zo op deze manier gaan staan zoals ik nu sta met je dochtertje.' Zeg ik. Hij neemt zijn dochtertje weer over, wanneer ik net een foto wil nemen begint mijn kleine meid te huilen. Ik besluit haar te laten wachten en wil deze foto's af maken. 'Iets schuiner gaan staan. Ja zo.' Zeg ik als ik de foto maak. Ik ben zo geconcentreerd foto's aan het maken dat ik nier eens merk dat Jeremy achter me is komen staan. Ik voel een paar lippen in mijn haar. Geschrokken draai ik mij om, als ik zie dat het Jeremy is ontspan ik mezelf weer. Ik geef hem een kus en een dikke knuffel. 'Jer, ik ga je straks doodknuffelen maar ik wil dit eerst even afmaken, want des te eerder hebben hun een foto album en des te eerder hebben wij tijd met het gezin.' Zeg ik als ik hem nog een kusje geef. 'Snap ik schatje.' Zegt hij glimlachend. 'Nu jij Elsa, jij mag achter Jim komen staan. En je hoofd op zijn schouder leggen.' Als ik dit zeg geef ik haar een krukje aan. Ze kijkt verliefd naar het kleine meisje in Jim zijn armen. 'Gaan jullie allebei aan een andere kant van papa staan?' Vraag ik aan de kinderen van Jim en Elsa. Ze doen wat ik vraag, en ik maak nog een paar hele leuke foto's. 

30 minuten later.

We gaan aan de tafel zitten. 'Mama, papa is boos op mij.' zegt Emma Verdrietig.
'Wat is er dan?'
'Ik wilde niet opgetild worden en toen sloeg ik papa.'
'En mag jij papa slaan?'
'Nee maar papa tilde me op!'
'Dan zeg je, papa ik wil niet dat je me optilt. Dan tilt papa je vast niet op.'

'Sorry papa.' Zegt ze als ze Jeremy ziet.
'Als je papa nu een kusje geeft zal die vast niet meer boos zijn.' Zeg ik als ik Jeremy's hand vast pak en hem een kneepje geef als teken. Ze loopt naar Jeremy en geeft hem een kusje.
'Maar, ik denk dat ik binnen ongeveer 1 a 2 weken het foto album van de newborn shoot af heb... En dan moeten we maar even een keertje afspreken voor die gezin shoot. Lijkt mij wat leuker om te doen als Lindsey ook wat ouder is. Want dan kan ze zelf misschien ook al een beetje zitten en dan is het misschien ook wel iets mooier weer buiten dan kunnen we gewoon buiten de shoot doen.' Zeg ik achter een stuk door.
'Dat lijkt ons een goed plan.' Zegt Elsa. Jim knikt instemmend.

'Dan gaan wij maar weer eens.' Meld Jim iedereen.
'Was leuk dat ik de foto's mocht maken. Hopelijk tot snel!' Zeg ik als ik op sta en ze gedag zeg. Jeremy staat ook op en zegt ze ook gedag. We lopen met ze mee en als ze de tuin uit zijn sluiten we de deur en lopen naar binnen. 'Mama.' Hoor ik van alle kanten. Ik zucht, en kijk Jeremy wanhopig aan. 'Ik ben blij dat je terug bent nu sta ik er niet meer zo alleen voor.' Zeg ik als ik dichter tegen hem aan ga zitten. Hij geeft me een kusje op mijn slaapplek, en slaat een arm om me heen. 'Ik hou van je!' Fluistert hij in mijn oor.


Sorry dat het zo lang duurde, er is zoveel gebeurd in de tussen tijd. Plus ik moest me heel erg focussen op school want 12 mei is het dan zo ver, dan beginnen de examens. Zo Spannend!
Willen jullie nog 1 hoofdstuk om het af te sluiten of is dit wel een mooi eind? Laat het weten in de reactie's.

-xxx-
K-coll

16 en zwangerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu