(Terense).
We komen nu thuis en halen Fleur en Jayden uit de auto. Eleanora belt me terug. "Hey, El. Zou je vanavond als je blieft kunnen opppassen op de kleintjes of op een van de kleintjes? Want Jeremy en Ik gaan met Anna-bella en Sem uit vanavod, althans uit naar de bios en uit eten. Want dat is zolang geleden. En we moeten ook nog steeds een keertje met z'n tweetjes een weekendje weg weet je nog?" zeg ik. "Maar natuurijk wil ik dat. En ja dat was ik nog niet vergeten. Maar hoelaat moet ik komen dan?" zegt Eleanora. "Uhm. Als je om 7 uur hier kunt zijn. Zou dat kunnen?" zeg ik. "Uhm ja. Natuurlijk kan dat" zegt ze. "Oke zien we je dan!" zeg ik. "Tot straks" zegt ze en ze hangt op. "Ja geregeld ze past op de kleintjes. En schat is het goed als El en ik over 2 weken ofzo een weekendje weg gaan" zeg ik. Ik draai me om een gil verlaat mijn mond. "WAT IS HIER GEBEURD? WIE HEEFT DIT GEDAAN" schreeuw ik. Ik druk Jayden dichter tegen me aan. "Mama was is ger?" zegt Jayden. "Owh niets hoor lieffie" zeg ik terwijl ik hem een kusje op zijn hoofd geef. "Terense blijf jij maar hier ik ga wel even binnen kijken" zegt Jeremy. "Hey, we hebben de politie al gebeld voor jullie" zegt een meisje ik ken haar nog niet. "Hey ik ben Eva, je nieuwe buurvrouw" zegt de vrouw die blijkbaar Eva heet. "Hey, aangenaam ik ben Terense, en dit is Jayden en dit is Fleur en die man is mijn vriend Jermey" zeg ik.
"Ik heb ook een vriend en een dochtertje" zegt ze blij.Hey het is weer een tijdje geleden maar goed. Er komt binnen kort echt weer een lang stukje aan belooft. Dit is ook weer een kort stukje maar tja.
Tot snel hoop ik xxjes k-coll
JE LEEST
16 en zwanger
Teen FictionJe bent 16 en komt erachter dat je (ongepland) zwanger bent, abortus is geen optie (meer)... Wanneer je op je zelf woont met je vriend en (jonge) kindjes en je leven een andere wending krijgt dan je verwacht had.... wat doe je dan? Wat doe je al...