13. spelen.

999 28 9
                                    

ANNA-BELLA.

"Anna-bella laat haar maar even" zegt Jeremy.

"O oke" is mijn korte antwoord.
"Het zal wel de uitslag zijn van het onderzoek ofzo. En zijn Fleur en Jayden een beetje lief geweest?".
"Ja hebt geen kind aan ze, een kind kan de was doen om het zo maar even te zeggen". We draaien hun straat in. "Blijven jullie eten?" vraagt Terense beleeft terwijl ze kiekeboe speelt met Tess. Ik kijk naar Sem. "Ja is goed" zegt hij dan. We zijn er en stappen allemaal uit. Terense haalt Tess uit de kinderstoel en tilt haar mee naar binnen. Als we binnen zijn zet ze Tess in de box en loopt ze naar boven.

TERENSE.

Ik hoor Fleur en Jayden huilen. "Jerrie kook jij vandaag?" vraag ik terwijl ik hem een kusje geef op zijn wang.
"Ja tuurlijk liefje".
Ik kijk hem raar aan. Ik loop samen met Anna-bella naar boven. "Nou dit is dus de kamer van Fleur en dit is de kamer van Jayden".
"Ik had de kamertjes al gezien maar nog niet als het licht is".
"Hey Fleur ben je wakker?" zeg ik op een kinderlijke stem. Ik kijk naar naar de lachende Fleur en pak haar op. "Wil jij Fleur aankleden?".
"Ja natuurlijk".
"Hey Fleur tante Anna-bella gaat jou aankleden" zeg ik terwijl ik naar Anna-bella kijk, en Fleur aan haar geef. Fleur kijkt slaperig naar Anna-bella. "Anna ik ga even naar Jayden" zeg ik terwijl ik het gordijntje open doe.
"Oké".
"Hey klein manneke heb je z'n verdriet?" zeg ik terwijl ik de deur van Jayden's slaapkamer open doe. Ik doe ook hier het gordijntje open, ik pak hem uit z'n bedje en ga hem troosten. Hij wordt steeds rustiger.
"Gaat mama je omkleden?".
Hij begint een klein beetje te lachen. Ik pak wat kleertjes en leg hem op de commode. ik kleed hem om en zet hem nog even in zijn bedje. "Jayden mama is zo terug, mama gaat even de luier emmer leggen" zeg ik terwijl ik de emmer pak. "Anna ik neem de luier emmer even mee, ik leeg ze even".
"Ja, is goed" zegt ze terwijl ik haar een boekje aan Fleur zie voorlezen. Ik loop naar beneden en leeg de luier emmers. Ik loop weer naar boven en zet Jayden's stoere luier emmer in de vorm van een auto in zijn kamer, en pak hem uit zijn bedje. Ik loop met Jayden en de luier emmer van Fleur, naar de kamer van Fleur. De luier emmer van fleur is in de vorm van een kroontje. Ik zet deze weer op de goede plek en ga op de grond zitten met Jayden, naast Anna-bella die nu wat aan het spelen is met Fleur. De poltie agent (de vrouwelijke agent) staat bij de deur. Anna en Terense komen jullie eten roept Sem. "JAAAAH" roepen we inkoor. Anna pakt Jayden nu en ik pak Fleur nu op. We lopen zo naar beneden. "Wat eten we?" vraag ik als we de kamer binnen komen lopen. "Spaghetti" is het korte antwoord van Jeremy.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey weer een kort stukje met een vaag einde hihi. Maar dat komt omdat ik vandaag weer school had, en ik denk de meeste van jullie wel. Hoe was jullie eerste schooldag na de vakantie? Mijne was wel redelijk (saaaaaiiiiiii) maar goed morgen weer naar school, ik denk dat het uploaden of minder word en dan wel lange stukken of wel iedere dag en dan hele korte stukjes. Wat hebben jullie liever? Laat het even weten in de comments.

Vriendelijke groet k-coll.

Tot snel hoop ik :)

16 en zwangerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu