Terense.
"Owh, hoe heet je dochtertje en je vriend?" zeg ik vragend. ze kan geen antwoord geven want ik hoor Jeremy gillen. "Zou je heel even op deze twee kunnen passen?" zeg ik snel. "Ja natuurlijk" zegt ze. "hartstikke bedankt!" zeg ik en ik ren naar binnen. "IEHW gadver, Jer wat hebben ze gedaan? waarom juist haar een van de belangrijkste personen uit mijn leven? En dan ook nog eens op z'n afschruwelijke manier! Nee ik hield van je.. Ik hield van haar ondanks dat ik het niet heb laten merken" zeg ik.
Jeremy.
"Terense, word rustig ik weet dat het moeilijk is om je moeder hier zo te zien liggen. En al helemaal op de afschruwelijke manier. Maar de politie komt zo en die gaat dan hoop ik onderzoek doen" zeg ik. "Kun je Jim van Vlieg even bellen? Hij weet precies wat we nu moeten doen, en hij kan ons helpen!" zegt ze. "Ja ik ga Jim van Vlieg even bellen. Ga jij maar weer naar buiten. En we gaan vanavond niet uit!" zeg ik streng. Waarom moet ik Jim van Vlieg bellen? Oké hij in haar mentor en lievelingsdocent maar toch. We voelde ons net een echt gezinnetje in dit huis. Ik ga vandaag nog zorgen dat we ergens anders kunnen slapen, want dit gaat het niet worden. Maar waarom juist nu en waarom hier? Hoe ik ze überhaupt binnen gekomen allemaal vragen die door me heen gaan. Ik hoor sirenes. Ik loop naar buiten en daar loop ik naar een huilende Terense, Jayden en Fleur toe. Ik pak fleur van haar over en begin haar te troosten. Dat lukt niet echt. Shit ik zou Jim nog bellen. Ik pak snel mijn telefoon en bel Jim. (J=Jim. I=ik)
J: Hallo met Jim van Vlieg, met wie spreek ik?
I: Hallo Jim u spreekt met Jeremy stoffelmuis.
J: Het Jeremy dat is een poos geleden zeg. Hoe gaat het?
I: Heel erg slecht, en met u?
J: Geweldig we hebben een dochtertje gekregen. Maar waarom gaat het heel erg slecht?
I: Daar belde ik u nou juist voor. Terense vroeg of ik u kon bellen. We kwamen net thuis van een paar nachtjes logeren bij vrienden en toen zagen we tot onze groten schrik dat de deur openstond, dus ik zei tegen Terense dat ze met Jayden en Fleur buiten moest wachten en toen ging ik naar binnen en zag ik de moeder van Terense in ons huis, dood half open gesneden de details zal ik u besparen maar zo zag ik haar dus liggen. Nu moest ik vragen of u hier heen wou komen om met Terense te praten u bent de enige met wie ze over zulke dingen praat.
J: Ja ik kom er nu meteen aan. Maar ik neem mijn vriendin en dochtertje wel mee naar jullie.
I: Ja is goed, als we niet buiten zijn, zijn we bij de rechterburen binnen.
J: Oké is hoed. Tot zo.
Terense.
Ik krijg dat beeld niet uit mijn hoofd. Mijn moeder ze wat half open gesneden, haar ingewanden lagen er letterlijk uit en haar hoofd was van haar romp. Wat een vreselijke gedoe allemaal. Ook al had ik ruzie met der ze is en blijft me moeder en dit wenste ik haar nou ook weer niet toe. "Ga anders even met ons mee naar huis dan kunnen die 2 ook gezellig spelen en zijn ze warm want het begint al aardig koud te worden" zegt Eva. "Terense ga ja mee" zegt Jeremy die me weer uit mijn gedachten haalt.
__________________________________________________________________Hey, Weer een poosje geleden sorry...
Maar ik ben behoorlijk druk met school en die dingen.
Ik jog tegenwoordig ook af en toe.
Binnen kort komt er weer een (wat) langer hoofdstuk aan.
tot snel.
xxxjes K-coll
JE LEEST
16 en zwanger
Teen FictionJe bent 16 en komt erachter dat je (ongepland) zwanger bent, abortus is geen optie (meer)... Wanneer je op je zelf woont met je vriend en (jonge) kindjes en je leven een andere wending krijgt dan je verwacht had.... wat doe je dan? Wat doe je al...