10. in elkaar zakken.

1.1K 35 10
                                    

TERENSE.

Ik hoor Jayden huilen, ik schrik op en loop naar hem toe. Ik begin hem dingen te vertellen over toen ik klein was, maar dan realiseer ik me dat hij het toch niet begrijpt. Ik loop met hem naar het bed ik leg Jayden op de kant van Jeremy en ga zelf naast hem liggen. De agenten draaien zich om en kijken hoe ik met Jayden aan het kroelen ben. Ik krijg weer de vreselijke beelden door mijn kop, als ik met mijn hand naar mijn ogen grijp realiseer ik me dat het geen nut meer heeft om een poging te doen de tranen van mijn wangen weg te halen. Mijn wangen zijn helemaal nat. Ik pak Jayden op en loop naar de badkamer. De politie agenten lopen achter me aan. Ik sta in de badkamer en kleed Jayden uit en geef hem aan Jeremy. Ik pak Fleur uit het badje en ik vraag aan een agent of ze uit de kamer van Fleur die naast de badkamer zit, een omslagdoek wilt pakken voor me. De vrouwelijke agent pakt een omslag doek van het haakje die aan de binnen kant van de deur zit en geeft het aan mij. Ik doe hem om Fleur heen en neem haar mee naar haar kamertje. Ik kleed Fleur aan en loop de trap af naar de keuken, waar ik een flesje maak. Ik kroel met haar tot dat de magnetronpieper me uit mijn gedachten haalt. Ik pak het flesje uit de magnetron en ga op de bank zitten. Als ze de fles op heeft loop ik met Fleur naar boven en leg ik haar in haar bedje. Ik haal Jayden weg bij Jeremy zo dat Jeremy even kan douchen, want hij vergeet even alles als hij aan het douchen is heeft hij mij ooit verteld. Ook Jayden droog ik af en kleed ik om en ook met Jayden ga ik naar beneden. Ik geef ook Jayden een flesje, als Jayden het flesje op heeft doe ik het flesje in een beetje water. Het flesje dat ik bij Fleur heb gebruikt daar gooi ik ook het water uit. Eerst leg ik een slapende Jayden in de box en ruim de vaatwasser in. Ik vraag aan iedereen in huis of ze wat willen eten of drinken. Maar niemand wilt wat, want ze gaan weg. Er blijven wel 2 agenten bij ons ter beveiliging. Ik maak koffie voor de agenten en voor Jeremy en voor me zelf. Voor Jayden en Fleur maak ik weer een flesje en zet deze alleen maar even in de koelkast zo dat we straks alleen de flesjes hoeven op te warmen en dan kunnen we het al geven. Ik pak Jayden uit de box en breng hem naar zijn bedje toe. Als ik weer naar beneden loop krijg ik weer die vreselijk flashbacks ik wordt er gek van. Ik loop naar beneden en ik wil de deur open doen als ik in elkaar zak.




Hey wat zal er gebeuren met Terense. Weer een kort stukje maar ja. En echt duizend maal sorry dat het zo lang duurde voordat ik weer uploaden. Komt doordat mijn hartsvriendin bij me was en ja we heel erg veel dingen hebben gedaan enzo. Ik zou het erg fijn vinden :). Hoop dat jullie het een leuk stukje vinden :). Vergeet geen vragen te stellen voor een Q&A ;).

Bij 6 vote's en 6 reactie's ga ik verder.

Tot snel bye ;)

16 en zwangerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu