Jim p.o.v.
Ik help Jayden de auto in. Jeremy loopt richting de politieauto. "Terense ga je bij Jim en de kids in de auto of bij de politie?". "Uhm is het goed als ik bij Jim en de kids in de auto ga?". "Nee natuurlijk is dat niet erg!" zegt hij. Terense gaat de auto in en gaat naast Jayden zitten.
15 minuten later.
Terense p.o.v.
We komen aan bij een mooi huisje, het is in een nette wijk. Allemaal nette vrijstaande woningen en rijtjes huizen allemaal heel netjes. Ik verbeeld me dat we in z'n mooi rijtjes huis komen te "wonen". "Terens, je mag 'je nieuwe' huis in". "Owh uhm, dank u" zeg ik terwijl ik uitstap. "Jayden, moet mama je optillen?". "Gee, mama. Kag megeer me optilleg?". "Ja is goed Jayden" zegt Jim en hij haalt Jayden uit de auto. Ik haal Fleur uit de auto en loop naar de politie. Ik kijk enorm verbaast naar het huis waar ik nu voorsta. Het is zo enorm groot en het is een vila. "Meneer en Mevrouw, jullie mogen hier ook wonen" zegt de vrouwelijke agent. "Maar dat kunnen we never nooit betalen". "Mevrouw, jullie betalen gewoon wat jullie voor jullie huis betaalde en de rest betalen wij en als we de dader of daders hebben gevonden betalen hun alles voor jullie" zegt de andere agent. "Wow, oke" zeg ik verbaast. "Dus jullie mogen het huis inrichten met het geld dat in deze envelop zit" zegt de vrouwelijke agent. "oke, hartstikke bedankt" zegt Jeremy. We lopen met z'n alle ons huis binnen. Wow, de hal is best lang een meter of 4 denk ik. "Oke, dit wordt sowieso de woonkamer" zegt Jeremy. "Jer we hebben nog helemaal niets, we moeten eerst winkelen en inrichten voor we hier kunnen wonen". "Al aan gedacht. Jullie kunnen een week in een hoteletje verblijven. En dat wordt betaald door t hotel zelf" zegt de agent. "Overigens, hij is Lucas en ik ben Sharona" zegt de vrouwelijke agent. "Wow, maar waarom dit allemaal, van het huis snap ik het maar, we hadden ook bij vrienden kunnen logeren" zeg ik verward. "Omdat het de taak is van de politie om jullie in veiligheid te houden. Dus daarom doen we dit voor jullie" zegt Lucas. "Hartstikke bedankt voor alles" zeggen Jeremy en ik tegelijk.
binnenkort het laatste hoofdstukje en dan ook nog een proloog en dan is het gedaan met 16 en zwanger.
als er een deel 2 moet komen laat het dan even weten in de comments...
hoe was jullie eerste school dag of hebben jullie nog vakantie?
Mijn eerste school dag is morgen pas, vandaag moest ik mijn rooster halen en mijn nieuwe klas ''leren kennen''.
Maar veel plezier als je nog vakantie hebt en suc6 als je school hebt.
tot snel
xxx
k-coll
JE LEEST
16 en zwanger
Teen FictionJe bent 16 en komt erachter dat je (ongepland) zwanger bent, abortus is geen optie (meer)... Wanneer je op je zelf woont met je vriend en (jonge) kindjes en je leven een andere wending krijgt dan je verwacht had.... wat doe je dan? Wat doe je al...