Terense
We lopen naar binnen.
"Terense, Jim komt zo met zijn vriendin en hun dochtertje". "Oke, Jeremy". Ik zak in elkaar tegen de muur.
30 minuten later.
Tringggg.
Ik sta op en doe open, daar staat Jim met zijn vriendin en hun dochtertje met achter hun de politie. "Meneer en mevrouw, we hebben onderdak geregeld voor jullie. Moeten we jullie naar jullie tijdelijke woning brengen?" zegt de agent. "Ja is goed". "Eva, de politie heeft een tijdelijke woning voor ons geregeld, bedankt voor alle steun enzo, maar de politie kan ons nu brengen, we houden contact" zeg ik. "Ja ik snap het, graag gedaan" zegt Eva. We nemen nog even afscheid en gaan dan met de politie mee. "Jer, ga jij met de politie mee dan ga ik samen met de kinderen in onze auto achter jullie aan, want de auto is altijd handig" zeg ik. "Terense, moet ik anders met jullie kinderen, in jullie auto achter jullie aan gaan rijden? Dan gaat mijn vriendin met onze kleine meid in onze auto achter jullie aan" zegt Jim. "Ja is goed? Jer geef jij Jim de autosleutel? Dan pak ik onder tussen even de spullen van SHIT Jer we hebben alle kleertjes enzo thuis liggen we hebben alleen deze spullen die we mee hadden toen we gingen logeren bij ons. Maar dan moeten we nog wassen en Jer we hebben niets voor de kids" zeg ik in paniek. "Mevrouw, wij pakken de spullen die jullie nodig hebben, dus als je een lijst kan maken met wat we moeten pakken. En ik weet een beetje wat jullie moeten hebben want ik heb zelf ook 2 kinderen hoe oud zijn die van jullie?" zegt de vrouwelijke agent. "Bijna 1" zeg ik. "Mijn zoontje is 4 en mijn dochtertje is 1" zegt dezelfde agente als net. "De basis spullen weet je denk ik wel dan. Maar de spullen die in de ledikantjes en over de wiegstoelen liggen zijn echt super belangrijk echt zonder die dingen worden ze niet stil en gaan ze echt niet slapen" zeg ik. "Overigens moet een van ons echt niet meelopen?" zeg ik er snel achter aan. "Nee dat hoeft niet. We lopen met z'n tweeën naar binnen en jullie kunnen misschien jullie kinderen alvast in jullie auto zetten. Moeten de spullen in een koffer of iets dergelijks?" zegt de andere agent. "Nee alhoewel het denk ik wel handiger is. Jeremy anders loop je even mee. Want als je naar boven loopt kom je toch niet langs het plaats delict?". "Nee mevrouw, maar het hele huis is afgezet. En anders komt jullie DNA op het plaats delict en dan zien ze het als vers DNA en staan jullie op de verdachten lijst" zegt de agente. "Maar als onze DNA ligt er waarschijnlijk toch al. Ik bedoel we hebben haar gezien en gevonden dus we zijn daar al geweest". "Maar dat kan nu echt niet meer sorry meneer". "Jer zullen we anders maar alvast de kids in de auto zetten? Die zullen ook wel weer moe zijn". "Terense, Fleur zal wel moe zijn inderdaad maar of Jayden moe is? Want Jayden heeft echt energie genoeg die is gewoon niet moe te krijgen" zegt Jeremy lachend. "Jer toep jij de kids dan even?". "Ja is goed" zegt Jeremy en hij roept Jayden en Fleur, Jayden komt een beetje moeilijk naar hem toe gelopen ja meer wankelend dan lopend maar dat is gewoon knap vinden we hij is nog niet eens 1! En Fleur komt naar hem toe gekropen. Hij pakt Fleur op en geeft Jayden een hand. Zo lopen ze naar ons toe. "Nogmaals bedankt dat we hier even konden zijn" zeggen Jeremy en ik. "Dat is echt geen probleem!" zegt Eva.Jim.
"oke, u weet vast wel hoe je in een Renault moet rijden denk ik" zegt Terense. "Ja we hebben zelf een Renault" zeg ik lachend. "Jim, ik zet Lieke even in de auto" zegt Elsa mijn vriendin. "Ja is goed". "Jer, Zullen we de kleintjes ook maar even in de auto zetten?" zegt Terense. "Ja is goed". "Moet ik ergens mee helpen?" zeg ik snel. "Ja wil je een van de 2 in de auto zetten?" zegt Terense. "Ja is goed, wie moet ik in de auto zetten?". "Wil jij Jayden misschien doen? Want Fleur is een beetje eenkennig. En dat heeft Jayden minder". "Ja is goed". "Jer misschien kun je de spullen aannemen van de politie?" zegt Terense terwijl ze Fleur overneemt van Jeremy. "Ja is goed" zegt hij terwijl hij Jayden optilt. "Jayden, je gaat even mee met Jim, hij is een docent op de school van papa en mama en hij brengt jullie naar de plek waar we tijdelijk gaan wonen, hij is heel lief en hij heeft zelf ook een dochtertje. Hij is de soort van papa van de klas waar mama in zit. Als er iets is dan moet mama's klas naar hem toe. Oke ga je lief doen tegen Jim?" verteld Jeremy aan Jayden. En Daarna geeft hij Jayden aan mij. Ik loop achter Terense aan naar buiten. We lopen naar een Renault Twingo. "Je moet de stoel naar voren doen of wacht ik zet zo de stoel van Fleur wel even op de bijrijdersstoel want dan heb je wat minder drukte om je heen want ze slaapt nu al en ze zit nog niet eens in de auto. Of kun jij Fleur anders in de auto doen dat ik nu even haar stoel pak?" zegt Terense. "Maakt mij niet uit" zeg ik. "Jayden, laat eens zien wat je kunt aan Jim" zegt Terense. "Mama ik kag giet" zegt Jayden heel schattig. "Wel dan vraag je het even aan Jim" zegt ze weer. "Megeer mag ik lopeg" zegt Jayden weer heel lief. "Ja natuurlijk mag dat Jayden, maar noem me maar Jim" zeg ik lachend terwijl ik hem neerzet op de grond. Hij loopt naar de bestuurders kant waar Terense staat. "Goedzo mannetje van me mama is trots op je, je begint steeds beter te lopen!" zegt Terense terwijl ze hem in de lucht gooit en vangt (op de manier zoals je dat bij kleine kinderen doet!). "Zo dat is knap Jayden" zeg ik. "Jayden, ga je even rustig zitten op de stoel en niet op de toeter drukken he!" zegt Terense streng. Jayden gaat zo op de toeter drukken denk ik. "Jim, kun je Fleur even vast houden? Ze slaapt" zegt Terense. Ik pak Fleur over van Terense. Terense pakt het zitje van Fleur van de achterbank en zet deze op de bijrijdersstoel. "Wil jij Fleur in de auto zetten?" zegt ze. "Ja is goed" zeg ik terwijl ik naar de stoel van Fleur loop. "Jayden, goed zo brave jongen. Mama is trots op je dat je niet op de toeter hebt gedrukt kom je in je stoel zitten?" zegt ze lief. "Ja mama" zegt hij lief terwijl hij van de bestuurdersstoel afklimt. Terense doet de stoel naar voren en Jayden klimt de auto in en doet een poging tot in zijn stoel klimmen. "Jayden moet mama even helpen?". "gee, megeer helpeg" zegt hij koppig. "Jayden, vraag het maar aan Jim" zegt ze streng. "Jim, mij helpeg?" zegt hij heel schattig. Ik moet wel lachen hij kan geen N uit spreken lijkt wel, van de N maakt hij continue de G echt cute. "Ja Jayden ik wil je wel helpen hoor" zeg ik.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Hey hier is die dan het beloofde lange hoofdstuk hij heeft ongeveer 1230 woorden.
Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vonden/vinden.
Hoe was jullie vakantie?
Mijne was wel oke.
Tot snel,
-xxx-
k-coll
JE LEEST
16 en zwanger
Teen FictionJe bent 16 en komt erachter dat je (ongepland) zwanger bent, abortus is geen optie (meer)... Wanneer je op je zelf woont met je vriend en (jonge) kindjes en je leven een andere wending krijgt dan je verwacht had.... wat doe je dan? Wat doe je al...