Hey weer een poosje geleden dat ik wat heb geplaats. Ik heb het de afgelopen tijd erg druk gehad met school enzo maar dacht nu ach laat school even voor wat het is en ga nu even weer een zoals beloofd (lang) stuk uploaden. Je kan natuurlijk altijd nog vragen stellen voor een Q&A. Je kan ook auditie doen voor een personage :). PS. BEDANKT VOOR DE BIJNA 1.9K READS YEAH. Maar nu weer snel verder naar het volgende hoofdstukje :).
Spaghetti zegt Jeremy.
TERENSE.
O heerlijk zeg ik terwijl ik Fleur in de box leg. Ik pak Jayden ook aan leg ook hem in de box. Dan komt Jeremy plots met een kado binnen gelopen voor mij. Ik pak het na het eten wel even uit zeg ik. Nee pak het nu maar even uit zegt hij. Nee anders wordt het eten koud zeg ik. Pak het nu uit als je blieft zegt hij. Nou oke voor uit zeg ik. Ik pak het kado aan het is nog best zwaar zeg ik. Ik pak het kado eindelijk uit en dan zie ik dat er een duo kinder meegroei stoeltje in zit. Ik kijk verbaast naar Jeremy die bij de box staat. Ik loop naar hem toe een geef hem een knuffel en een zoen. Dankje wel zeg ik iets te hard waardoor Tess begint te huilen. Oeps sorry zeg ik terwijl ik Tess uit de box pak en ga troosten. Jeremy zet de duo kinder meegroei stoel in elkaar en zet het bij de tafel. Oke we kunnen nu toch echt gaan eten zegt Sem. Die Fleur uit de box pakt omdat Jayden al is op gepakt door Anna-bella. Ik zet Tess in de kinderstoel die we al hadden gekocht voor de zekerheid. Sem en Anna doen Jayden en Fleur in de duo kinder meegroei stoel. We gaan zelf ook aan tafel zitten en gaan dan eten. Anna en ik geven Jayden en Fleur eten en Jeremy geeft Tess eten. En Sem is gewoon rustig aan het eten hij heeft gevraagt of hij ergens mee kon helpen maar dat hoefde niet zeiden we :P. Als we klaar zijn ruimen we de tafel af. En doen de mannen de vuile dingen in de vaatwasser. Anna en ik doen de 3 kleintjes in bad en daarna brengen we ze naar bed. Hey blijven jullie anders logeren zegt Jeremy random. Ja is goed zeggen Sem en Anna tergelijk. Jeremy zegt ik maak even snel een bed op voor jullie. Oke, ik help wel zegt Sem. Ik hoor een kleintje huilen en wil opstaan als ik Jeremy in de babyfoonscherm zie staan bij het kamertje van Fleur. Ik zie dat hij fleur troost ik smeld gewoon bijna het is zo schattig. Ik ben zo blij dat we nog samen zijn. Dat hij niet heeft gezegt hey zoek het even lekker zelf uit met je zwangerschap en met je kinderen. Ik merk dat Anna een arm om me heen slaat. Wat is er zeg ik. Waarom moet je huilen zegt ze. Ik moet hellemaal niet huilen zeg ik. Echt wel ik zie dat je huilt zegt ze. Ik voel met mijn hand op mijn wang inderdaad, mijn wang is nat. Ik heb het verkeerde beeld van mijn eigen vriend voor me dat is wel heel erg ik weet dat Jeremy me nooit zou laten vallen denk ik. O uhm niets zeg ik snel. O ik weet al wat het is zegt ze. Ik kijk haar geschroken aan. Wat denk je dat het is zeg ik vlug. Je bent een trotse moeder en bent een trotse vriendin die enorm trots is op haar gezin hoe Jeremy met de kleintjes omgaat enzo zegt ze. Ik laat een opgeluchte zucht ontsnappen. Je hebt gelijk ik ben gewoon trots op mijn gezinnetje zeg ik blij. Dat is hellemaal niet zo gek ik was ook trots op Sem en Tess hoe Sem ook op ging in de vader rol het was zo mooi om te zien, ik heb altijd gedacht dat het niet zo bijzonder zou zijn maar daar heb ik me behoorlijk in vergist zegt ze. Ik kijk haar blij aan. Het is inderdaad het bijzonderste wat je kunt memaken als mens zijnde zeg ik. Ik had nooit gedacht dat ik meer/ net zo veel van iemand anders kon houden als van Sem maar daar ben ik ook van gedachten in veranerd zegt ze. Ja ik ook maar dan van Jeremy zeg ik.
SEM.
Jeremy en ik zijn het bed aan het opmaken. Als Fleur begint te huilen. Ik ga even naar Fleur toe zegt hij. Ja is goed zeg ik. Ik ga verder met het bed opmaken. Als Jeremy terug komt gaan we nog even het camping bedje van de zolder we hebben het campingbedje in elkaar neer gezet en bij Fleur op de kamer gezet toen heb ik Tess uit de kamer van Jeremy en Terense gehaald waar ze even op hun bed lag te slapen. Het zach er zo schattig uit. Ik heb haar in de kamer van Fleur neergelegt en heb haar wel nog vertelt dat ze Fleur niet wakker mag maken en dat ze rustig moet blijven liggen en als ze er echt uit wou moest ze mama of papa roepen. Nou dat hebben we geweten hoor het was meteen mama papa. We hebben haar uit eindelijk maar in de kamer waar wij slapen neergelegt het is ook echt een kleine donder steen ook he. Hey zullen we een filmpje kijken zegt Terense. Ja lijkt me wel leuk zegt Anna. Mij lijkt het ook wel wat zeg ik. Oke welke wordt het zegt Jeremy. Uhm weten jullie misschien nog een leuke zegt Terense. Nou kennen jullie de film 1000 kilometer voor mijn gezin zegt Anna. Nee zegt Terense. Het is een hele mooie film over hoe een man voor zijn gezin moet vechten, ze maken de moeilijkste dingen mee maar ook mooie dingen zoals bijvoorbeeld het adopteren van een kindje en de geboorte van hun kindje en ze maken ook een overlijden mee op de dag dat hun kindje geboren wordt, en hij moet vechten voor zijn gezin als die aan de andere kant van de wereld in de gevangenis komt te zitten voor iets wat hij niet heeft gedaan en waar hij zelfs niets van af wist verteld Anna. O oke zegt Terense. Zullen we die dan maar kijken zegt Jeremy. Ja is goed zeggen we met z'n alle. Zullen we via netflix kijken zegt Jeremy. Ja is goed zegt Terense. Jeremy sluit de laptop aan op de tv en start netflix op. Even later zitten we met z'n alle en wat lekkers voor de tv en zet Jeremy de film aan. Als de film net wilt beginnen horen we Fleur en Tess huilen. Ik loop samen met Terense naar boven en we halen ze uit bed. We lopen met ze naar beneden. Terense maakt snel 2 flesjes en loopt dan weer de woonkamer in gaat met der rug tegen Jeremy's schouder/arm aan zitten en hangt z'n beetje onderuit ze neemt Fleur weer over van Anna en geeft Fleur haar flesje. Ze geeft het andere flesje aan Anna die het dan weer aan mij geeft en ik geef deze weer aan Tess. Als Tess en Fleur de fles op hebben leggen we ze even in de box. We gaan de film verder kijken en dan wordt Fleur weer wakker. Terense staat op en loopt naar de box. Ze haalt Fleur uit de box en wilt weer gaan zitten als Fleur heel erg hard begint te huilen. Ze geeft Jeremy een kus en zegt dat ze alvast op bed gaat liggen. Anna zegt dat ze wel even mee loopt en wel even bij haar blijft.
ANNA-BELLA
Ik loop even met Terense mee zeg ik. Terwijl ik opsta hoor ik hoe Tess wakker wordt. O nee denk ik. Maar als moeder pak je je dochtertje uit de box en neem je haar mee naar boven. Ik loop dus samen met Terense naar boven en we gaan samen even wat praten op bed. Terense ligt op de helft van Jeremy en ik lig even op de helft van Terense. Fleur en Tess liggen tussen ons in en dan vallen we in slaap. Als Jeremy samen met Sem boven komt moeten ze lachen we zijn met z'n viertjes inslaap gevallen. Ze besluiten ons te laten liggen en de dan pakt Jeremy een dekentje die op het voeteneind ligt. Jeremy pakt Fleur en legt haar in hasr eigen kamertje. Sem pakt ondertussen Tess en legt haar op onze kamer in het campingbedje. Ik voel vaag wat gerommel aan de dekens. Sem legt me onder de dekens. En Jeremy legt Terense onder de dekens. Dan doen ze de deur dicht en gaat Sem naar "onze " kamer. Jeremy gaat met het dekentje naar beneden.
Hey nou weer een stuk (je) volgens mij is het wel iets langer dan normaal. Ik hoop dat jullie dit weer een leuk stukje vonden. Tot snel hoop ik -xxx-K-coll.
JE LEEST
16 en zwanger
Teen FictionJe bent 16 en komt erachter dat je (ongepland) zwanger bent, abortus is geen optie (meer)... Wanneer je op je zelf woont met je vriend en (jonge) kindjes en je leven een andere wending krijgt dan je verwacht had.... wat doe je dan? Wat doe je al...