57. Kapitola

70 10 1
                                    

Jeonginov pohľad

Čo som to urobil!? "WOOJIN!" Bol na zemi. Neodpovedal. Kľakol som si k nemu. Nevedel som čo robiť. Jeho biele tričko sa postupne menilo na červené. Nevedel som čo robiť. V panike som ten nôž vytiahol ale nebol to dobrý nápad. Začalo vytekať o veľa viac krvi. Začal som plakať. Už mi bolo jedno že ma chytí polícia musím zavolať pomoc. Rozbehol som sa k môjmu telefónu a zavolal som 112. 

"112 aký máte problém?" Ozvalo sa z telefónu. "Potrebujem vašu pomoc. Musíte pomôcť môjmu bratovi o-on krváca. A-a ja neviem čo robiť." Bol som zúfalí. "Potrebujem aby ste sa ukľudnili a povedali mi čo sa stalo." Zhlboka som sa nadýchol a povedal som. "M-my sme sa začali hádať a... naštval ma... a ja-ja som ho bodol. A chcel som mu pomôcť a a vytiahol som ten nôž." Na druhej strane bolo ticho a potom sa ozvalo. "Dajte hovor na reproduktor a počúvajte moje inštrukcie." Urobil som čo povedala. "Čo teraz?" Dúfal som, že mu pomôžu. "Teraz zoberte nejakú látku a pritlačte ju na ranu. Povedzte mi Vašu adresu a pošlem tam sanitku." Zobral som zo skrine moje tričko a pritlačil som to na ranu ako povedala. "Moja adresa je Štúra 485/5." Povedal som jej moju adresu. "Posielam tam sanitku. Ostaňte na linke ak by sa niečo stalo." Zhlboka som dýchal a plakal som. Neviem čo spravím ak ho stratím mojou vinou. Nikdy si to neodpustím. Minúty čakania boli pre mňa ako hodiny. Tričko čo som mu priložil na ranu bolo už červené. Začal som  strácať nádej a v tom som počul ako niekto otvoril dvere a zakričal. "Kde je ten zranený?" Boli to záchranári. "Hore prvá izba napravo." Zakričal som. Do izby vbehli záchranári zobrali ho na nosítka a niesli ho do sanitky. Jeden ostal a povedal. "Môžete ísť s nami v sanitke a poviete nám čo presne sa stalo." Prikývol som a šiel som za ním. 

Sedel som v sanitke a pozeral som sa ako si robia svoju prácu. Povedali, že má ešte pulz a teraz kontrolujú ranu. "Bude potrebovať operáciu hneď ako prídeme lebo to vyzerá, že tá rana prebodla aj pľúca." Stabilizovali jeho stav a potom sa jeden pozrel na mňa. "Poviete nám teda čo sa stalo." Prikývol som. "No začali sme sa hádať a ja som sa neovládol a bodol som ho. Potom som v panike nôž vytiahol a začal krvácať viac. Potom som zavolal 112 a povedali mi aby som pritlačil tričko na ranu a potom ste prišli vy." 

Sedel som v čakárni a Woojin bol na operácií. Už tu sedím hodinu a stále ho operujú. Neviem či sa mám báť. V tom z dverí vyšiel doktor a išiel rovno ku mne. Postavil som sa a z nádejou som sa na neho pozrel. "Je nám to ľúto ale stratil moc veľa krvi. A nezvládol to." Povedal. "To nie je možné musí tu byť niečo čo sa dá spraviť. Musí tu byť  niečo. Že nie je navždy preč. Povedzte mi že nie je preč." Smutne sa na mňa pozrel. "Je mi to ľúto. A keďže ste sa priznali musíme zavolať políciu. Počkajte prosím tu."

Teraz sedím vo vypočúvacej miestnosti a čakám kým príde nejaký policajt. Otvorili sa dvere a vošli 2 policajti jeden bol hnedovlasý a druhý čiernovlasý. "Tak sa pozrime koho to tu máme. Zabil si svojho vlastného brata." Začal jeden. "Necháš ho, hovoril, že to bolo z hnevu a zavolal sanitku aj teraz na ňom vidí, že to ľutuje. A má len 17." Povedal druhý. "Vieš, že na veku nezáleží. Už sme jedného len o rok staršieho zavreli za niekoľko vrážd." Na to už neodpovedal. "Takže povieš nám čo sa stalo?" Musím to zase opakovať? "Z bratom sme sa pohádali a stratil som nervy. V ruke som mal nôž a neviem čo do mňa vošlo ale bodol som ho." Ten čiernovlasý povedal. "Tak to je pekná rozprávka čo sme už čítali v spise. Čo sa stalo?" Nechápal som čo po mne chce. "Teraz je kvôli tebe zmätený. Aký si mal vzťah z bratom?" Spýtal sa hnedovlasý. "No boli sme si blízky ale v posledných týždňoch sa o mňa dosť bál lebo mi jeden chalan zlomil srdce a kvôli tomu čo sa deje v meste." Zamysleli sa. "Takže sa Váš vzťah v poslednej dobe zhoršil?" Spýtal sa hnedovlasý. "Dá sa to tak asi povedať." Odpovedal som mám pocit, že ten čiernovlasý ma nemá rád. Furt na mňa zazerá. "Takže to je jednoduché. Máš asi nejaké problémy s hnevom a nešťastnou náhodou sa stalo nešťastie." Povedal hnedovlasý a odľahlo mi. Chcel zatvoriť spis a odísť ale čiernovlasý ho zastavil. "Nie tak rýchlo. Nesúď knihu podľa obalu. Podľa mňa to bolo naplánované. Myslel si, že keď zavolá sanitku a bude sa tváriť, že to nechcel spraviť bude mať kratší trest. Mal problém lebo jedno bodnutie by ho nezabilo a bolo by podozrivé keby zavolá sanitku neskoro. Čo spravil bolo, že vytiahol nôž. Hovorí, že to bolo v panike. Ale nemyslím si, že je niekto tak blbí. Opakuje snáď v každom filme. NIKDY NEVIŤAHUJTE BODNÚ ZBRAŇ. To rozhodnutie ho zabilo. Tu je napísané, že to neprežil lebo nemal dosť krvi. Podľa mňa je to len dobrý herec." V izbe nastalo ticho. Nevedel som čo povedať. Prečo by si myslel, že som to bol ja. "Teraz nemáš slov čo." Pokračoval. "Len povedz, že si to spravil. Tvoj plán nevyšiel. Posledná záchrana je len priznanie..." Bol som ticho. Nevedel som čo po mne chce ja by som mu nič úmyselne nespravil. Bol môj brat. Bol jediný čo sa o mňa staral. Jediný, ktorému na mne záležalo. Bol som stratený v myšlienkach. V tom sa ozvala rana. Udrel rukami do stola a zakričal. "LEN POVEDZ ŽE TO NEBOLA NEHODA KURVA!" Zľakol som sa. "Stačí len aby si to povedal. A nebudem už na teba kričať. Priznaj sa. Len to povedz. Povedz, že si ho nenávidel. Povedz, že si ho nikdy nemal rád. Možno ho mali vaši rodičia radšej. Hmm? Povedz nám čo sa stalo." Ten hnedovlasý sa ho snažil zastaviť ale zbytočne. "Prečo nič nehovoríš. Trafil som sa? Nenávidel si ho?" Už som to nezvládal a povedal som všetko. "Buď ticho! Nikdy by som nemohol nenávidieť. A bolo to naopak naši mali radšej mňa lebo ho vinili za smrť jeho dvojčaťa. Nikdy nespravil nič zle. Nezaslúžil si smrť. Teraz sa budem do smrti nenávidieť za to, že som ho bodol. A vy mi tu tvrdíte, že to bol môj plán. Môžem vám povedať presne čo sa stalo. Nechcel som ísť do vezenia aby nebol sám a aby sa obviňoval, že ma neochránil pred zlom. Ale už tu nie je dôvod je tu? Viete kto bol Jeon Jungkook? On šikanoval ľudí v našej škole ale nikto nič nemohol lebo mal starších kamarátov. Ale neochránili ho pred guľkou čo som vystrelil. Yeosang mi unikol lebo niekto zakričal. Ale nakoniec to bolo ešte lepšie, keď som zabil Hongjonga. Všetka tá smrť len aby som vedel ako zabiť Lee Felixa. Chcete vedieť prečo? On je dôvod prečo teraz nie som s jedným chalanom šťastný." Už nemusím nič povedať. Už nebudem hovoriť. Vedia všetko čo potrebujú. "Vidíš?" Povedal čiernovlasý. "Nikdy nesúď knihu podľa obalu." Potom odišiel. Šokovaný hnedovlasý išiel za ním. 

Za dverami

"Neviem čo bola motivácia. Nemohlo to byť len to ale nevyzerá, že niečo ešte povie. Potrebuje pomoc profesionálov. Kým ho zavrieme do vezenia musíme ho poslať na psychiatriu." 

Killer ~Changlix~ (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now