34.Kapitola

103 13 0
                                    

Felixov pohľad
Po tom ako sme sa vrátili z knižnice som si s Chanom sadol na gauč a ja som si musel upratať všetko v hlave o tom čo sa deje. Takže všetko to začalo hádkou zo Seungminom a jeho zmiznutím potom mi začal písať ten SpearB, spoznal som Jisunga a hneď na to mu zmizol spolubývajúci teda Hyunjin. Chan odfotil SpearBho ako unáša Seungmina a potom sa stala celá tá divná vec z Minhom a Lee knowom, ktorý ma pobozkal. Ale už viem kto v tomto všetkom má prsty teda kto je SpearB je to ten Changbin čo bol na konkurze takže ho jisung pozná ale asi o tom nevie. 

Čo teraz? Ako docielim to aby pustil Seungmina a Hyunjina? Bol som ponorený vo svojich myšlienkach ani som si nevšimol že mi pred tvárou máva Chan rukou. "Felix si tu" myšlienky som vytriasol preč. "áno sorry zamyslel som sa" len sa usmial "No chcel som ti povedať stala sa divná vec kým si bol pre tú knihu, prišiel za mnou Woojin a najprv na mňa kričal že čo som to urobil Jeonginovi a že preplakal celý deň aj noc a potom keď som mu vysvetlil že to bolo naopak a ukázal som mu tú správu tak mi mobil vrátil znovu si ho zobral a ospravedlnil sa vrátil mi ho a potom odbehol." hmm v tej veci s Jeonginom toho asi bude viac. 

Ďalší deň v škole

Jisung za mnou prišiel hneď ráno keď som vošiel s Chanom do školy. "Felix felix mám nápad dnes môžeme ísť za Jungkookom jeho bodyguardi šli na nejakú sútaž bez neho" ako mu vysvetlím  že Jungkook za nič nemôže a že to bol niekto iný bez toho aby som mu to povedal...Neviem. "neviem Jisung sme len dvaja" pozrel sa na Chana "S Chanom sme traja a on je jedom niesme predsa porcelánové bábiky neboj Felix je to dobrý nápad zistíme či vie o tom kde je Hyunjin niečo viac" Nevedel som čo povedať však nič nespravil čo najhoršie sa môže predsa stať?

Po škole sme šli za Jungkookom myslel som si že za ním prídeme a normálne sa spýtame niečo ale Jisung nie hneď ako ho videl ísť na intrák samého po ulici oproti nám postavil sa mu do cesty a začal "Čo si myslíš že robíš nemôžeš ľudí len tak vyhnať z intráku, ktorý si platia Hyunjin je teraz boh vie kde a to len kvôli tebe vysvetľuj" v duchu som sa chytal za hlavu bože to je taký debil. Jungkookovi sa to samozrejme nepáčilo "Čo si to povedal? Vieš ty vôbec s kým hovoríš? Čo si o sebe akože myslíš?" takáto odpoveď sa zase nepáčila Jisungovi "Čo si o sebe myslíš ty ty zmrd "  ten chlapec si práve vykopal vlastný hrob "A ty čo si tak ticho" povedala, pozrel sa na Chana a vlepil mu facku "Čo robíš nič ti nespra-" vrazil mi keď som sa snažil brániť Chana "A ty ty si nevyskakuj mladý" povedal Jisungovi a vrazil mu tiež.

"Nečakal som že to dopadne zrovna takto" povedal Jisung sklamane "prepáčte že som vás do toho zatiahol ste v poriadku" povedal súcitne. "Ja áno ty" povedal som a pozrel som sa na Chana "Ja tiež" potom sme sa len zasmiali, rozlúčili sme sa s Jisungom a šli sme domov. 

Killer ~Changlix~ (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now