28.Kapitola

124 17 1
                                    

Po škole sme šli s Minhom do kaviarne a len tak sme sa rozprávali a potom sme sa len tak rozprávali pred rozprávali pred kaviarňou a ja som povedal moju random vetu "Mám nápad každý sa spýtame 2 otázky kohokoľvek  a on musí odpovedať pravdivo aby sme sa poznali" Prekvapivo Minho súhlasil. "Kto začína?" spýtal som sa "Ja" povedal Minho. "Jisung čo si si ako prvé pomyslel keď som ti to povedal?"  Jisung sa zamyslel "no najprv som bol trošku skeptický ale potom čo som sa zamyslel som zistil že to nieje dôvod na to aby som ťa nejako odsudzoval" bol som trochu prekvapený jeho odpoveďou ako keby vedel o čom je reč. "Dobre Felix si na rade" vyzval ma Minho "No takže Minho nechcem aby si mi povedal o čo ide ale o čo si bál predtým než si to Jisungovi povedal". Minho sa zamyslel "Bál som sa že bude v šoku ako všetci ostatný že nie som v blázinci a že môžem chodiť po ulici bál som sa že sa na mňa bude pozerať ako na monštrum všetci ktorým som to povedal ma posielali do blázinca až na jednu osobu ktorá ma nenechala tak ani potom ako som jej to povedal a stále si o mne myslela to čo predtým" Jisungova tvár potom zvážnela a vyzeral žiarlivo a naštvane. "Tak trochu som sa opustil no to je všetko Jisung si na rade" Jisung sa ne neho pozrel a povedal "Aká je tvoja orientácia" Jeho tón nebol moc príjemný "som gay" povedal a myslel som že tým to končí ale mýlil som sa "Nie neverím ti" Minho sa na neho pozrel trochu zmätene ale za tím bolo vidno aj trochu hnevu. "Ak si gay ako mi chceš vysvetliť to dievča alebo teda tvoju priateľku s ktorou chodíš každý deň do školy a teraz si o nej hovoril ako keby to bola tá najlepšia osoba na svete a si s ňou každú voľnú chvíľu" Minhoove oči sa zmenili bol v nich vidieť hnev " tak za prvé Jisung to dievča o ktorom hovoríš je moja sestra o ktorej som nevedel že ju mám myslel som si že som jedináčik ale ukázalo sa že moja mama bola znásilnená mojim otcom po ich rozvode keď ja som bol rok pri babke v číne a nikdy som o tom nevedel až do  minulého leta a chcem ju chrániť lebo ju môj otec bil a ja nechcem aby sa jej niečo stalo a áno ona ma pochopila a pozerám sa na ňu tak lebo po tom všetkom čo zažila je stále dobrým človekom.  A po druhé keby som nebol gay myslíš si že by som urobil toto." Po tom ako to dopovedal spravil niečo čo nikto z nás nečakal. On. Ma. Pobozkal. A nebola to len také pusa bol to poriadny francúzsky bozk. Jisung bol v šoku spolu somnou. Na bozk som však Minhovi odpovedal  anebudem klamať Minho sa fakt vie bozkávať. Po chvíli sa odtiahol a pozrel na Jisunga ktorý stále prežíval šok. Ja som bol ten čo prerušil ticho "M-Minho prečo si to urobil" Minho sa potom na mňa zmätene pozrel "Minho.... Kto je Minho?"   

Killer ~Changlix~ (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now