65. Kapitola

44 8 2
                                    

Hyunjinov pohľad

Chanovi som povedal že idem za Felixom ale tak tomu nebolo. Šiel som rozmýšľal. Rozmýšľal som čo ďalej. Môžem zavolať Jacksonovi. Musím sa porozprávať z Jisungom. Pôjdem za Jisungom spýtam sa ako to šlo z Minhom a potom na to čo sa deje. A potom zavolám Jacksona. 

Keď som si v hlave upratal myšlienky vybral som sa na cestu k Jisungovi. Šiel som po ulici ale potom som niečo zahliadol alebo skôr niekoho. Bol to Seungmin na druhej strane cesty. Zastal som a zapozeral som sa. Stál na zastávke. Kam ide? Čím ďalej som sa na neho pozeral tým viacej myšlienok sa vracalo. V tom sa mi pozrel priamo do očí. Nečakal som to. Mal neopísateľný pohľad. Nie ten aký som čakal. Nevedel som ho opísať. Vyzeral, že je v bolesti. Nie fyzickej. Vyzerá, že ho niečo užiera z vnútra. Náš očný kontakt prerušil autobus čo prišiel. Keď odišiel tak tam Seungmin už nebol. 

Stál som pred Jisungo- našou izbou a nevedel som či zaklopať alebo nie. Nakoniec som zaklopal a otvoril dvere. "Ahoj Hyunjin aká bola prechádzka." Usmial som sa. "Plná myšlienok a potrebujem sa s tebou seriózne porozprávať, ale ešte pred tým som sa chcel spýtať ako to šlo s Minhom." Povedal som a sadol som si na moju posteľ oproti nemu. "Dobre vyrozprával sa mi. Som rád, že mi verí dosť na toľko aby sa so mnou takto rozprával." Nechcel som mu kaziť jeho dobrú náladu. "To som rád." Povedal som. "O čom si sa chcel teda rozprávať?" Spýtal sa nevinne Jisung. "Viem kto ma uniesol Jisung. Nebol to Jeongin kto za to teraz sedí. Prišiel som na to kto to je až keď si mi rozprával to ako si sa s Minhom začal viac baviť." Jisung vyzeral byť veľmi zvedavý. "Kto to bol Hyunjin kto ti to spravil?" Povedal nedočkavo. "Kým ti to poviem tak áno som si 100% istý. Nepoznám dôvod prečo. Nič mi neurobil. Seungmin mi ublížil viac ako on." Jisungovi taká odpoveď samozrejme nestačila. "Dobre dobre ale kto to bol?" Skákal tu pomaly ako veverička. "Sadni si." Počúvol. Zhlboka som sa nadýchol a povedal som. "Changbin bol to Changbin." Ticho. V našej izbe čo bola väčšinou plná smiechu a vravy bolo iba ticho. Jisung bol zmätený.  "Viem že to je ťažké pochopiť ale potrebujem pomoc s tým aby som vedel prečo by to spravil. Teraz je s Chanom, ktorý o tom tiež vie lebo jeho kamarát je za to vo väzení. Ty ho poznáš lepšie." Jisung sa zamyslel. "Je pravda, že o jeho minulosti skoro nič neviem a neviem prečo by to robil. Ale čo chceme robiť? Ja ti rád pomôžem. Ale ako?" Spýtal sa. "Skúsime sa zajtra stretnúť s Jacksonom on nám chce pomôcť. Uvidíme čo zistí Chan." Zase sme upadli do ticha. V tom si Jisung na niečo spomenul. "Hyunjin neviem či to má s týmto niečo spoločné ale videl som pár správ na Felixovom telefóne ako ho niekto vydiera. Tá osoba prinútila toho Jeongina rozísť sa z Chanom."

Changbinov pohľad 

Už s Chanom chvíľu pijeme a mám veľa nápadov, ktoré budem ľutovať a preto som väčšinu hneď zahodil. Ale jeden nápad sa mi zdal ako jediný spôsob ako dať moju dušu do pokoja.  "Musím ísť niečo vyriešiť." Povedal som Chanovi a odišiel som mal som len jeden plán. Nájsť Felixa. 

Felixov pohľad

Práve som vychádzal z jedného obchodu lebo tam nemali nič čo som potreboval. V tom ma niekto chytil za ruku a vtiahol ma do nejakej kaviarne. Bol to Changbin a začal som sa báť. Sadol si oproti mne a ja som sa chcel postaviť a odísť ale Changbin povedal. "Nie počkaj nechcem nič zlé." Povedal a počul som, že je opitý. "Nie čokoľvek mi chceš povedať oľutuješ neskôr." Povedal som. "Budem to ľutovať ale to len pre to, že je to pravda. Ktorú si zaslúžiš." Povedal a začalo ma zaujímať čo má na srdci. "Tak spusti." Povedal som. "Začnem od začiatku. Ten článok čo si našiel v knižnici. Bol som agent a mal som za úlohu sledovať jedného žiaka z tvojej školy Seungmina bol totižto obvinený z vraždy a potom bol ale vyhlásený za nevinného mal som zistiť či je vrah alebo nie. Zistil som, že je len hajzel. Vyspí sa z jedným nechá ho potom s niekým iným a tak to pokračuje dokola a dokola. Videl som ho zničiť veľa životov. Moja misia skončila, keď sa začal baviť s tebou. Chcel som ho zastaviť lebo som nechcel aby ti ublížil. Videl som ako sa spolu bavíte a nevedel som odtrhnúť oči z tvojho úsmevu. Tvojho zmyslu pre humor. Toho aké máš dobré srdce a keď mi povedali, že to mám nechať tak. Nemohol som. Nafingoval som svoju smrť aby som ti mohol pomôcť. Už som si myslel, že je neskoro a nemal by som čas ťa presvedčiť, ež je zlý tak som ho uniesol. A potom mi Seungmin nahováral veci a ja som mu veril. Hovoril mi, že máš crush na Chana a že Hyunjin vie, že som to bol ja. Nechcel som aby sa niekomu niečo stalo preto som to urobil ale teraz keď vidím čo sa všetko stalo tak ľutujem to ako som sa nechal zmanipulovať." Bolo zvláštne počuť toto všetko. Mal by som ho nenávidieť ale jeho úmysly boli nevinné a dobré. Chcel ma ochrániť. Neviem si pomôcť. Nedokážem mu neveriť. Znie tak úprimne. "Porozprávame sa keď budeš späť pri svojich zmysloch." Povedal som a odišiel som. Spravil chybu a ja mu pomôžem mu ju napraviť. Každý si zaslúži druhú šancu a hlavne tí čo  svoju chybu úprimne ľutujú.

Ak niekoho zaujíma proces ako vyzerá kapitola kým ju napíšem tak tu si môžete prečítať prototyp :D

ji talk to hyu about investig no hyu talk to ji about what chant tell and ji tells about jack they invite chant too and very big brain stroming sesion a ji hmmm o chang figures out he was texting lix. tells the group THAT is the missing link we didint know about the impulse of jeongin the starting point what cha do seung kid hyu kid kill? no seung kill? no jeongin kill hong jung shoot yeo kill woo snap in jeo because of chang chang dep

Killer ~Changlix~ (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now