Felixov pohľad skoršie toho dňa
"môj najlepší kedysi jediný kamarát bol unesený a volá sa Seungmin Kim seungimin" Chan sa na nás len pozeral a snažil sa pochopiť čo sa deje "takže mi chceš povedať že Hyunjin poznal tvojho najlepšieho kamaráta možno to je iný Seungmin aj keď iného nepoznám máš dáku fotku či je to tá čo som videl na skrini?" spýtal sa jisung " mám" vytiahol som telefón a našiel som si nejakú fotku a ukázal som ju Jisungovi "áno to je ten čo bol na skrini" potvrdil Jisung "môžem sa pozrieť" spýtal sa Chan "prečo nie" povedal som a ukázal som mu fotku. Nič nepovedal iba si vybral mobil "takže vieš o tom že by sa poznali lebo ja nie" nadhodil Jisung a ja som sa zamyslel "nie nikdy nespomínal nejakého Hyjunjina... počkať no neviem či sa úplne poznali ale Hyunjin pracoval ako čašník v jednej kaviarni kde sme často chodili" Jisung sa zamyslel "Je to on" ozval sa zrazu Chan a ukázal mi fotku ktorú priblížil na dve osoby jenda z nich bol Seungmin, ktorý stál pred svojim domom, medzi čiernym autom a osobou ktorá bola celá v čiernom a držala ho silno za zápästie "Panebože Chan odkiaľ to máš a kedy si to fotil" povedal som a mobil s fotkou osm podal jisungovi "ja som tu prišiel už v Piatok a býval som v hoteli lebo neskorší let mi zrušili tak som si potom povedal že sa prejdem a fotil som si ulicu lebo sa mi páčila a o tom že som tu bol skôr nikto nevedel rodičom som povedal že idem ku kamarátovi a že potom rovno od neho letím takže sa nepýtali" pretrel som si spánky a tuho som rozmýšľal pozrel som sa kedy bola fotka fotená Piatok o 15:06 to bolo potom ako som odišiel z kaviarne Kurva. Teraz som sa začal obviňovať ešte viac. "Nemali by sme to ukázať policií" To určite a SperB ma potom rovno zabije alebo teda Seungmina rýchlo Felix mysli dôvod prečo im to neukazovať "oni sa na to dávn vykašľali bude to len stráta času" dostal som zo seba rosím uverte mi "máš pravdu" yes vďaka bohu. "Chan nevidel si ako presnejšie vyzeral tak týpek v čiernom lebo čas sedí nejako tak mohol byť unesený" zamyslel sa " nie mal na sebe kapucňu a rúško" a volá sa SpearB a mám aj jeho číso ak chcete doplnil som ho v duchu.
Takto sme rozmýšľali a zrazu za nami prišiel Jeongin pozreli sme sa na neho a Chan trochu sčervenal "Konečne som vás našiel Chan Pán Park chce aby si s nami bol na hodine angličtiny aby sme sa mohli porozprávať z niekym kto je z anglicky hovoriacej krajny či čo" Chan sa začervenal a potom išiel s Jeonginom do ich triedy.
ESTÁS LEYENDO
Killer ~Changlix~ (DOKONČENÉ)
Fanfic*krátke kapitoly* Ráno ma zobudil príchod správy tak som zobral mobil že kto mi to píše koho zabijem Neznáme číslo: Ahoj Felix včera si šiel s tým Seungminom do kaviarne a nepáčilo sa mi ako z teba nemohol odtrhnúť oči lebo tak sa na teba môžem poze...