Woojinov pohľad
Ráno som sa stretol Hongjonga tak sme šli do školy spolu aj keď bolo celkom skoro, počuli sme policajnú sirénu a aj keď auto šlo smerom k našej škole nevšímali sme si to lebo tým smerom je veľa vecí. Ale keď sme prišli ku škole tak polícia bola v bočnej uličke pri škole. Prišli sme bližšie a bolo tam mŕtve Jungkookove telo a vyzeralo to tak že bol zastrelený. Polícia si nás nevšimla lebo tam bol nejaký chalan k nám otočený chrbtom hovorili mu "Takže hovoríte že to ,že ste si kúpili včera zbraň s ktorou bola obeť zastrelená a to že ste často spomínali nenávisť k obeti bolo všetko náhoda?" chalan sa otočil, obaja sme ho spoznali a povedali sme "To je ten kokot" povedal som ja "to je môj priateľ" povedal Hongjong. Pozreli sme sa na seba "dlhý príbeh" povedal som. Aj keď sa mi to nepáči tak Yeosang vyzeral zmätene a tak že nevie čo sa deje inak povedané vyzeral že to nespravil ale stále ho nenávidím. Hongjong zase panikáril. "Pán policajt to musí byť chyba on by nikdy nič také neurobil." Policajt ne neho iba zazrel "Nestaraj sa do toho decko choď do školy" Hongjong ho už chcel udrieť ale zadržal som ho. "Musíš sa ukľudniť bude to mať ťažšie" pomaly sa mi podarilo ho dotiahnuť ku škole cez dav ,ktorý sa tam postupom času nazbieral. Sadli sme si na lavičku a Hongjong plakal "Č-čo ak ho zavrú čo budem robiť Woojin ja on bol jediné moje šťastie" Hongjong bol v koncoch "Neboj sa bude to v poriadku" povedal som a objal som ho.
Felixov pohľad
Ráno
S Chanom sme išli do školy a videli sme skupinu ľudí a policajtov pri bočnej uličke. Boli sme zvedaví tak sme išli bližšie a to čo sme videli nás šokovalo bol tam Jungkook na zemi zastrelený. Boli sme v šoku. Napadlo ma že to mohol Changbin tak som mu chcel napísať ale zistil som že som si včera nepozrel správy ktoré mi poslal.
SpearB:
Ten Jungkook si nejako vyskakuje nemyslíš
SpearB:
Za to že ťa udrel ešte zaplatí
YOU ARE READING
Killer ~Changlix~ (DOKONČENÉ)
Fanfiction*krátke kapitoly* Ráno ma zobudil príchod správy tak som zobral mobil že kto mi to píše koho zabijem Neznáme číslo: Ahoj Felix včera si šiel s tým Seungminom do kaviarne a nepáčilo sa mi ako z teba nemohol odtrhnúť oči lebo tak sa na teba môžem poze...