25.Kapitola

140 15 0
                                    

..."áno" zdvihol telefón a bol ticho. "Takže si sa s ním stretol už som sa zľakol že mi voláš žesi nestíhal alebo si zabudol a že kde som ale no myslím, že ak ti to teraznepovedal má na to dôvod a ja nie som ten človek čo by ti to mal povedať Minhoani nevie, že to ja viem." Minho nie je to náhodou ten chalan z našej školy.  Potom bolo ticho a zrazu zakričal "BOŽE TY SI IDIOT" zase bol ticho  "to siMinho nevšimol že máš v ušiach sluchátka" povedal a bolo počuť, že bol frustrovaný. Po chvíli si povzdychol a povedal. " Však vonku je skoro 30 stupňov, ktorý idiotby si na seba dával kapucňu a vôbec mikinu" to znie ako môj spolubývajúci súcitím s tebou ak poznáš rovnakého idiota. V tom ma niečo napadlo čo keby som sa odpútal keďže on je zaneprázdnený a myslí si že spím tak si to nemusí všimnúť a keď zastaneme tak si otvorím dvere a vybehnem áno to znie ako plán. pomaly a čo najviac potichu som rukou našiel pás a odopol som ho. Únosca si toho našťastie nevšimol. No zrazu prudko zastal a keďže som nemal pás tak som zo zadných sedačiek spadol dole. Mobil si položil medzi predné sedačky a otočil sa. Ja som sa nehýbal a dúfal som že si bude myslieť že ma zabudol pripútať nechcem ho znovu naštvať. Bál som sa. Z telefónu sa zrazu ozvalo "Haló hyung si tam" ten hlas mi bol až moc povedomí môj únosca sa pozná s Jisungom. 

Changbinov pohľad

Keď som počul Hyunjina spadnúť tak som mobil položil vedľa seba a otočil som sa aby som zistil čo sa stalo pozrel som sa ako to že Hyunjin spadol a zistil som že som ho zabudol pripútať zrazu sa ozval Jisung tak som zrušil hovor. Predo mnou nejaký debil narazil  do druhého auta a vyzerá to tak že sa tu chvíľu zdržím. Vystúpil som z auta a Hyunjina som dal znovu na sedačky a tento krát som ho aj pripútal divné mám pocit že som ho pripútal aj vtedy. No nič tak som si sadol a pozrel sa okolo to čo som videl ma fakt naštvalo videl som ako je na ulici Felix ktorý sa bozkáva s Minhom.


Killer ~Changlix~ (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now