47.Kapitola

110 13 4
                                    

Felixov pohľad

Dnes Woojin neprišiel do školy, jeho brat však áno. Chan povedal, že na neho celý deň zazeral. Ja som si to nevšimol lebo som rozmýšľal prečo sa na mňa Jisung s Minhom divne pozreli po tom čo mi prišla správa. 

Už sme doma a Chan to nezvláda "On ma nenávidí čo som urobil?" potľapkal som ho po pleci "Nestojí ti za to aby si sa takto trápil Chan. Mám tu nejaký alkohol môžeme sa trochu napiť aby sa ti lepšie zabúdalo." Povedal som a Chan prikývol. Po chvíli sa trochu zmenilo na trochu dosť a trochu dosť sa zmenilo na až moc.

 Chan leží na zemi asi spí ja som moc opitý na to aby ma to trápilo. Spomenul som si ako som sa takto opil so Seungminom. Kiež by tu teraz bol. Dostal som niečo čo sa mi vtedy zdalo ako geniálny nápad. Napísal som Changbinovi, ktorý mi už dlho nenapísal bol tu pár krát s Chanom a Jisungom a vždy, keď som išiel okolo, ma prepaľoval pohľadom inak nič.

Felix

Hej počúvaj keď už viem kto si a nikomu som to nepovedal nemohol by si Seungmina s Hyunjinom pustiť

SpearB

Čo to do teba vošlo keby nepíšeš tak bezchybne tak by som si myslel že si opitý

Usmial som sa asi prvý krát v živote fungoval autocorrect neverím. Bol som ale moc opitý aby som nad tým viac rozmýšľal.

Felix

Mne sa to nezdá ako zlý nápad

SpearB

Premyslím si to Felix

Changbinov pohľad

Má s časti pravdu ale nemôžem ich len tak pustiť. Niečo vymyslím. Seungmin sa strašne lepí na Hyunjina a jemu to nevadí, chcel by som zasiahnuť ale mám s ním tú blbú dohodu. Zapol som si telku lebo teraz majú vysielať rozhovor s kapitánom policajného zboru Seoulu o tom čo sa dialo a mňa by zaujímalo ako pokročili. To čo povie rozhodne o tom či ich pustím alebo nie.

"Kapitán myslíte si že únosy Kim Seungmina a Hwang Hyunjina, zabitie Jeon Jungkooka, streľba na Kang Yeosanga a podrezanie bŕzd auta Kim Hongjonga majú niečo spoločné. Verejnosť si myslí že ide o sériového vraha." povedala moderátorka   "Máme podozrenie, že únos Hwang Hyunjina nebol skutočný únos ale len jeho pokus o únik z podozrenia. Kang Yeosang sa totižto nedávno zobudil a potvrdil nám že Kim Seungmina poznal. Zistili sme aj to že bol s Kim Hongjongom vo vzťahu. Jeon Jungkook je veľmi populárny žiak a všetci ho poznali. Všetci spomenutý chodia na rovnakú školu Hwang Hyunjin s nimi nemá nič spoločné ale všetkých ich mohol poznať zo školy. V jeho skrini sme našli fotky Kim Seungmina a jeho kamarát, čo nám nahlásil zmiznutie, potvrdil, že sa nepoznali. Môže sa jednať o prípad stalkera a následného únosu, je možné , že vražda  Jeon Jungkooka bola spáchaná pretože sa s Kim Seungminom poznal, pokus o vraždu Kang Yeosanga to isté. Keďže to Kang Yeosang mohol povedať svojmu priateľovi tak ho prerezaním jeho bŕzd zabil. Pre tieto dôvody veríme, že páchateľom môže byť Hwang Hyunjin. Snažíme sa nájsť dôkazy, ktoré našu teóriu buď potvrdia alebo vyvrátia. Ale dokým nezistíme viac Hwang Hyunjin ostane naším podozrivým číslo jedna." Odpovedal kapitán a ja som to vypol. Na toto nemám nervy. Tí idioti zase robia závery bez dôkazov. Musím mu to povedať ak ich pustím. 

Hyunjinov pohľad

Sedel som a rozprával som sa so Seungminom, no v tom sa otvorili dvere. "Hyunjin poď sem." Povedal týpek v maske a šiltovke a ja som sa bál, že ma zmláti ako Seungmina nedávno. Bez slova som k nemu prišiel, on ma zobral za zápästie a zamkol dvere. Šli sme po chodbe a potom sme vošli do miestnosti s gaučom, na ktorý ma posadil a postavil sa predo mňa. "Hyunjin" pozrel som sa na neho. "Chcel som vás pustiť samozrejme pod prísahou, že nič nepoviete ale vyskytol sa malý problém. Podozrievajú ťa z únosu Seungmina, vraždy Jungkooka, pokusu o vraždu Yeosanga a vraždu Hongjonga." Spadla mi sánka. Čo to práve povedal. "Polícia ako vždy robí urýchlené závery. Preto sa ťa chcem spýtať. Ja vás môžem pustiť len mi musíte prísahať, že nič nepoviete, nemôžeš sa zdržiavať na verejnosti si hľadaný, Seungmin vie moje meno ale ak by ste sa pokúsili povedať to polícií ja sa to dozviem a zabijem vás predtým než ma nájdu. Toto miesto nie je napísané na moje meno. Pre ľudí neexistujem takže sa o to nepokúšajte. Ak mi toto teraz odprísaháš a spraví tak aj Seungmin tak vás pustím. Čo na to povieš?" Pozrel sa na mňa. Ja som sa snažil spracovať všetky informácie čo mi povedal a rozhodol som sa, že podstúpim risk. Nemôžu ma predsa dať do väzenia nemajú dôkazy len ma podozrievajú nie? "Prisahám" povedal som pozerajúc sa mu priamo do očí, ktoré sú mi veľmi povedomé. Prikývol postavil sa a odviedol  ma späť do izby kde som už ktovie ako dlho zavretý a zavolal Seungmina. Rozmýšľal som kto to vlastne je a ako je možné je ho Seungmin pozná. Spýtam sa ho aj keď mi to asi nepovie. Som rád, že som sa s ním začal rozprávať. Pozeral som sa na neho vždy od pultu keď sedával so svojím kamarátom a teraz som s ním zavretý v jednej izbe. Keď sa s ním aj reálne rozprávam tak je ešte milší ako sa zdal. Je úžasný a hlavne mám pocit, že to cíti rovnako ako ja. Vždy sa usmieva keď sa so mnou rozpráva. Uvidím ako toto všetko dopadne. Neviem ani aký je deň. Musím sa ho spýtať keď budeme odchádzať. Teda dúfam, že mu to Seungmin odprísahá. 

Tu máte novú kapitolu dúfam, že sa bude páčiť.

Killer ~Changlix~ (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now