Túto kapitolu venujem: TeraSimi ďakujem za podporu ♥
Už sme dopozerali film Jisung šiel domov Seungmin spí dole a ja s Chanom sme vo svojich izbách. Nedá sa mi spať. Čo ak má Changbin pravdu? Prečo by som mu mal veriť. Nemal žiadny dôkaz. Rozhodol som sa, že mu zase napíšem.
Felix:
Changbin
Changbin:
Áno Felix
Felix:
Rozmýšľal som a neviem prečo by som ti mal veriť bez akéhokoľvek dôkazu
Changbin:
Takže chceš dôkaz a potom uveríš
Felix:
No podľa toho čo to bude ale teoreticky áno
Changbin:
Raz som sa cez počítať hackol do Seungminovho telefónu a našiel som zaujímavú konverzáciu
Changbin:
Nie je to dôkaz že má s tebou zlé úmysly je to dôkaz o tom že nie je tak svätý ako vyzerá
Changbin:
Changbin :
Changbin:
Chanhbin:
Changbin:
Neveril som svojim očiam. Seungmin je vrah? Neviem ale o kom hovorí toto sa rozhodne stalo pred tým čo som ho spoznal. Neviem ani komu píše podľa profilovej fotky ho nespoznám.
Rozhodol som sa, že budem veriť Changbinovi. Neviem ako tá Seungminova vec dopadla ale vo väzení nebol, tým som si istý. Čo chce Seungmin a koho sestra to bola?
Ráno
Jisungov pohľad
Po tom filme sa mi ťažko spalo. Bol to horor. Vôbec sa mi nechcelo vstávať ale nakoniec som to zvládol.
Keď som prišiel do školy privítal ma Minho. "Ahoj Jisung." Povedal s úsmevom. "Ahoj." Povedal som a opätoval som mu úsmev. "Vieš chcel som sa spýtať, že či by si nemal čas po škole, že by sme šli niekam." Povedal a vyhýbal sa očnému kontaktu. "Prepáč čas budem mať až večer." Pozrel sa na mňa. "A teda večer by si šiel?" Usmial som sa "Samozrejme." Chvíľu bolo ticho. "Ak ti to nevadí tak čo robíš teda poobede." Pozrel sa zvedavým pohľadom. "Felix ubytováva toho študenta z Austrálie a jeho zaujíma hudba. Tak som sa k nemu s Changbinom pridal." Celú dobu čo som hovoril sa usmieval. "Darí sa nám vymysleli sme si aj cool prezývky. Ja som J.ONE, Chan ten z Austrálie je CB97 a Changbin je SpearB." V ten moment mu úsmev padol. "Stalo sa niečo?" Spýtal som sa ustráchane. "J-ja potrebujem chvíľu." Povedal a odbehol preč. Neviem čo sa stalo ale ak bude chcieť tak mi to povie.
Minhov pohľad
Changbin. To je ten týpek čo bol pri mne z nejakého psychologického krúžku, keď som bol v liečebni. Musel sa viac rozprávať z Lee Knowom lebo si na neho moc nepamätám ale musím sa ho spýtať čo sa medzi nimi stalo. Ale až po škole lebo Jisung sa o mňa musím báť takto som od neho odbehol. Potreboval som len chvíľu na to predýchať to. Pri čerstvom vzduchu sa mi vždy lepšie rozmýšľa. A musím ešte naplánovať kam Jisunga večer zoberiem.
YOU ARE READING
Killer ~Changlix~ (DOKONČENÉ)
Fanfiction*krátke kapitoly* Ráno ma zobudil príchod správy tak som zobral mobil že kto mi to píše koho zabijem Neznáme číslo: Ahoj Felix včera si šiel s tým Seungminom do kaviarne a nepáčilo sa mi ako z teba nemohol odtrhnúť oči lebo tak sa na teba môžem poze...