💞💞💞Bölüm : Ben wattpad yazarlarının-
Öhö, tabii ki hepsinin değil. Ama büyük bir çoğunluğun.
Sırf birilerini Sew yapmak için ya da fazla karakter olsun farklı türlerden diyenler...
Ne yapıyorsunuz siz
Bir kere 3 sayısı Lanetli. Yani 3 kişiden fazla kişi göreve çıkarsanız ölürsünüz öldürsünüz.
7' liyi buna saymayın. Zaten 3' ün kutsallığı bozmadı.
2' si tartarus düştü, biri öldü, biri zaten ölü sayılır yeni dirilmişti.
Geriye kaldı 3 :
Jason, Piper, FrankGördüğünüz gibi, 3 sayısı hiç bir şekilde bozulmuyor.
Koç Hedge, Nico, Reyna... Onlar keyiflerine mi 3 kişi göreve çıktılar? Bakın, yine 3...
Annabeth zaten bunu açıklıyordu, sanırım Canavarlar denizinde.
Üç Büyükler, kaderler (3 Kişi) . Her şekilde sayı 3 oluyor.
Ben ne yaptım bir kitabımda?
3 kişi göreve çıkardım 1' ini yine de öldürdüm. (Pasifica çok ağlayacak)
O biraz benim mallığım ama olsun.Biri çıkıyor göreve :
↬͏Sevgilisi
↬͏Shipi olacak çocuk
↬͏Komik arkadaş
↬͏Ortamı sakinleştiren kişi
↬͏Ortamın piçi, herkese asılır
↬͏Ve bizim sakar salak masum girl
başrolSonuç olarak kimse ölmez. Olimpos' a giderler ve 1 saniye içinde kampa dönerler. Doğru düzgün bir zorlukla bile karşılaşmazlar.
Ve hepimizin aklına takılan bir soru,
Ya göreve 2 kişi çıkarlarsa?↬͏Bu pek mümkün değil. Ama eğer böyle bir şey olursa, muhtemelen yolda bir melezle karşı karşıya gelirler ve o da göreve katılır.
↬͏Ya da ikiniz de geberirsiniz, o kimsenin sorunu değil.
Allah aşkına 3 kişi olmak neyinize yetmiyor?
Ayrıca neden sevgili oluyorsunuz? Bir kere de olmayın. Mesela benim bahsettiğim kitabımda karakterim masum veya sakar değil. Göreve çıktığı 2 arkadaşı da birbiriyle sevgili.
Lütfen biraz farklı olun, insanların yaptıklarıyla aynı yazarak sadece okunma sayınız artıyor. Hayal gücünüz değil.
Az önce ne demiştim, doğru düzgün bir zorlukla bile karşılaşmıyorlar.
Şimdi de derler ki ama neyle karşılaşabiliriz ki?
Git google' a yaz yunan mitolojisi diye 100 küsür canavar var amk.
Mesela size bir örnek vereyim :
Beyaz Kadınlar
(buna bayılıyorum)Beyaz Kadınlar, köprüleri geçmeye çalışan genç erkekleri, dans ederek karşılayan beyaz güzel kadınların oluşturduğu topluluk olarak ifade edilir.
Köprüden geçerken ya da geçtikten sonra dans etmek isteyip, istemediğini sorarlar ve hiçbir zaman kötü yüzlerini göstermezler.
Eğer reddedilirse gençleri köprüden aşağı attıkları ya da işkence ettikleri söylenir.
Ben 3 kişilik görevde 1 kişi öldürürken, 6 kişinin sağ salim kampa dönmesini okuyorum :
Allison, pü sana
💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚 𝙏𝙞𝙢𝙞
Random✓ tamamlandı. ! Demigod Temizleme Timi ! ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ❝ᴀʀᴛɪᴋ ᴅᴇᴍɪɢᴏᴅ ᴋʟɪꜱᴇʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ, ʙᴜᴛᴜɴ ᴍᴇʟᴇᴢʟᴇʀɪɴ ᴋᴇɴᴅɪɴɪ ᴛᴀɴʀɪᴄᴀʟᴀꜱᴛɪʀᴍᴀꜱɪɴᴅᴀɴ, ʜɪᴄ ᴋɪᴍꜱᴇɴɪɴ ʀɪᴏʀᴅᴀɴᴠᴇʀꜱᴇ' ᴅᴇɴ ᴛᴇꜱᴛ ʏᴀᴘᴍᴀᴅᴀɴ ʙᴇɴ 3 ʙᴜʏᴜᴋ ᴄᴏᴄᴜɢᴜʏᴜᴍ ᴅᴇᴍᴇꜱɪɴᴅᴇɴ ʙɪᴋᴛɪʏꜱᴀɴ ɪᴄᴇʀɪ ʙᴜʏᴜ...