20 | Demigod Profilleri

294 68 165
                                    


💞💞💞

Bölüm 1 gün gecikti. Çünkü 10 Kişi eksiğimiz var. Normalde kitabı takip eden 10-15 kişi eksik oylamış

Çoğu kişiye bir önceki bölümün bildirimi gelmemiş. Lütfen okumadıysanız ona da bir bakıverin.

Bu bölüm karakter eleştirisi değildir. Ama lütfen üstünüze alının, kötü anlamda değil.

Bölüm : Aynaya baktım, 100 kişi gördüm, hepsi de aynı.

Bölüm : Niye özgün değiller?

Arkadaşlar şöyle bir profillerinize, okuma listelerinize falan bakıyorum.

Kabul, çoğunuzunki güzel. Peki ya bu topluluğun dışındaki fandom?

 Peki ya bu topluluğun dışındaki fandom?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet arkadaşlar.
Bu liste gittikçe uzuyor...

1) Profiller

Zaten tam adlarına, okuma listelerine falan bakmayın kör olmayalım.
Hani kitaplarına da bir şey demek istemiyorum.

Nick bulamıyor musunuz?

Niye yaratıcı değilsiniz?

Yaratıcı değilseniz nasıl kitap yazmaya cesaret ediyorsunuz?

Tamam, tabii ki yazmayın ya da wattpad kullanmayın demiyorum. Ama gerçekten amacınız ne?

Aquila : Ah, nickin? Şey... daha önce bundan yaklaşık 100 milyon tane falan gördüm.

İnsan : Evet! Mükemmel değil mi? Kara kara düşünüyordum nickim ne olsun diye. Nickim Percy Jackson! Evet ben Percy Jackson!

Percy Jackson : Tm.

-Eğer bir gün nickinizin cringe olduğunu fark ederseniz, Aqua Nick Şirketi' ne gelin! Oh beleş beleş bir kaç nick yaparım ben size.-

(reklam son)

Pp?

Onu da yaparız, kp pp nick kapak okuma listesi düzeni, tam ad.

Bulamıyorum derseniz gerçekten yaparım, lütfen şu cringe şeylerden kurtulun yeter!

Bu arada not, büyük harfler ve sayılar da nicklerde hoş değil.

Buraya cringe profilli bir arkadaşını etiketleyebilirsiniz - >

Bu arada kırılmayın lütfen. Ben sadece daha iyi bir ortam hazırlıyorum. İnsanların profillerine değil kişiliklerine bakın. Adam olanın gerçek profili zaten bellidir.

Woah, Aqua ile özlü sözlerde bugün!
Şimdi uydurdum bu arada.

Pekii, profiller böyle bitmez.

Kitap kapaklarınızı "BENCE" bir tasarımıya yaptırın. Aesthetic temaysa sorun yok. Ama bazıları profilleriyle tamamen alakasız fanartları kapak yapıyor.

Bunu söylüyorum çünkü biz "insanlar" olarak ön yargılı canlılarız.

Özenli bir şey gördüğümüzde merak ederiz ve içeriğini görmek isteriz. Bu yüzden profildeki şeyler çok önemlidir. Özellikle de nick ve bio.

Bu arada şey diyor olabilirsiniz.

"Kendisi bize diyor ama sanki onun profili çok güzel."

Ben de profilimin güzel olmadığını biliyorum ama en azından nasıl daha güzel yapacağımı biliyorum.
Some üşengeçlik problems.

2) Ad Soyad?

Zurnanın zırtı.

Nickde soyad pek güzel durmaz onu söyleyeyim. Ama burada konu nick değil.

Bir çevreniz olmasını istiyorsanız, oldukça estetik görünmelisiniz. Zamanında ben bunun için yapmadım ama pişman da değilim.

Niye herkesin soyadı : Jackson, Chase, Underwood?

Genel olarak tanıştığım kişiler soyadının Jackson olduğunu söyler.

Arkadaşlar anladık, onların üvey değil "öz" kardeşleri olmak istiyor olabilirsiniz. Ama bunu sadece kitaplarda yapmanızı tavsiye ediyorum.

//Wattpadde bu fandomun ikiz kitapları artmalı evet ama konu bu değil.

Kendinize bir soyad oluşturun?
Pek bilinmedik olsun.

-Ben Aquila Lotus Allen

Soyadınızı "Sweet" bile yapabilirsiniz. Şunu söyleyeyim. Bu sizin herkesten farklı olduğunuz ve cringe olmadığınız gibi şeyleri karşı tarafa yansıtabilir.

Sweet diyince aklıma neden Taylor Swift geldi ben de bilmiyorum.

Bu bölüm bayağı uzun oldu. Normalde sınırım 300' Ken bu 481 kelime oldu. Aman neyse, çoğun zararı olmaz.

Genel modum :
Gidi ben yaptım.

Genel modum :Gidi ben yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💞💞💞

𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚                                       𝙏𝙞𝙢𝙞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin