34 | Disney + Ve Diğerleri

143 43 157
                                    


💞💞💞

Bölüm : Disney +, neftlix, daughter of deep

Bölüme geçmeden yine geçmeyen hayatımdan bahsedeyim.
Ne bileyim içimden geldi atlayabilirsiniz.

Hazırlık sınıfı dedim çok şey yapmam dinlenirim dedim ama-
Ben ingilizce konuşamıyorum ve notları Cambridge konuşarak da-

Heyecandan konuşurken "İ am a pencil." bile diyebilirim 👍

Hazırlık sınıfında sınıfta kalırsam beni alkışlayın arkadaşlar.

Boş hayatımı okuduğunuz için teşekkür ederim!

1. Daughter of deep :

Öncelikle bir şey söyleyeceğim. Kitaptaki Harding Akademisi' nin 4 evi varmış hane gibi. Şimdi hepsinin resmini atacağım.

Medyada da hangi Harding akademisi hanesindensin testi çözdüm bir fikrim olmadığı halde. Test sonucu var.

Bilmeyenler için biraz konudan bahsedelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bilmeyenler için biraz konudan bahsedelim. Konuyu kopyalayın bulup üşendim tek tek yazmaya.

Ana Dakkar, dünyanın en iyi deniz bilimcilerini, deniz savaşçılarını, denizcilerini ve sualtı kaşiflerini mezun eden beş yıllık bir lise olan Harding-Pencroft Akademisi'nde birinci sınıf öğrencisidir.

Ana'nın ebeveynleri iki yıl önce bir bilimsel keşif gezisindeyken öldü ve geriye kalan tek ailesi, aynı zamanda Akademi'de bir öğrenci olan ağabeyi Dev. Ana'nın birinci sınıfı, sınıfın, ayrıntıları gizli tutulan hafta sonu denizdeki denemesiyle doruğa ulaşır.

Sadece başarılı olmak için gerekenlere sahip olduğunu umuyor. Ana ve okul arkadaşları, gemiye giden otobüs yolculuğunda hayatlarının gidişatını değiştirecek korkunç bir trajediye tanık olduklarında, tüm endişeleri suya düşer.

Ama bekleyin, dahası var. Onlara eşlik eden profesör, Ana'ya rakip okulları Land Institute ve Harding-Pencroft'un yüz elli yıldır soğuk bir savaş yürüttüğünü bildirir.

Şimdi bu soğuk savaş tam bir kaynamaya dönüştü ve birinci sınıf öğrencileri balık yemi olma tehlikesiyle karşı karşıya.

Ölümcül düşmanlara karşı bir yarışta Ana, liderlik becerilerini ilk kez test ederken harika arkadaşlar edinecek ve mirası hakkında şaşırtıcı keşifler yapacak.

Evet konu böyle yazıyor.

26 Ekim' de çıkan kitap, henüz Türkçeye çevrilmedi.

Şu Dogan ablamız abimiz yine bizi Nero' nun Kule' si kadar bekletmez umarım.

Belki Rick' in kitaplarını çevirmeyi bıraktığı için sinirlenip o kadar beklemiştir? Tamam, paranoyak olmayalım.

Rick' in Türkçeye çevrilmeyen bir çok kitabı var ve umarım bu da onlardan biri olmayacak.

2. Disney + :

Rick en iyi ihtimalle 2022' de çıkar demişti. Sonra muhtemelen 2023' de çıkar diye düzelttiler. 2022 fazla iyi bir ihtimaldi.

Rick dizide bir rol alacak mı?

Hayır, küçük bir rol bile almayacağını çünkü oynamakla ilgilenmediğini söyledi.

Oyuncu seçimleri?

12 yaşında olan, ve aranızda kitap karakterlerine benzeyen varsa oyuncu seçimi için başvuru yapabiliyor. Tabii bir de ingilizce iyi konuşan. Aramızda öyle biri olduğunu sanmıyorum. 🤧

Oyuncu seçmelerinden videolar youtube' da varmış. Daha doğrusu sızmış. Henüz izlemedim ama Percy' e benzeyen ve onu oynamaya çalışan, sadece Percy videosu da değil, çocukları izlemek isterim açıkçası.

Oyuncu seçmeleri hala devam ediyor. Bittiği zaman oyuncularla ilgili açıklama yaparlar zaten.

Dizinin bütçesi nasıl?

Çok pahalı. Bir sürü farklı mekan, mitolojik yerler, mitolojik canavarlar ve efektleri...en iyisini yapmaya çalışıyorlar.

Sezon ve bölümler :

Her kitap bir sezon olacak. Henüz sadece ilk 5 kitap mı bilmiyoruz. Sezonlar 8-9 bölümlük olacak.

Başka olaylar :

Zoom' dan ilgili toplantılar yapıldı. Sanırım bir kaç tane. Korona yüzünden zaten mekan sıkıntıları çok fazla. Ancak çoğunuzun bildiği üzere pilot senaryo zaten hazır.

Yazar odası diye bir şey varmış ve orada disney + için yazarlar toplanmış. Bu senaryo daha da yazılıyor demek olmalı.

Çok iyi bir şey daha!
Bütün ekip diziyi kitaba benzetmek istiyor. Başka fikirleri yok. Ve bu harika. Yani filmler gibi bir şey görme endişeniz olmasın.

Yönetmen bildiğim kadarıyla hala aranıyor. Ve yönetmen bulununca her şey daha hızlı olacak. Bulundu mu tam emin değilim ama bulunmadığını biliyorum.

Tamam çok değişik bir cümle oldu.

3. Neftlix :

Biliyorsunuz ki Kane Günceleri neftlixe geliyor.

Aslında Kane Günceleri' ni ve Magnus Chase' i okumaya hiç fırsatım olmadı. Okunacaklar listemde 30 kitap ve edebiyat dersi sağolsun okumam gereken bir sürü kitap var. Yani okuyamıyorum.

Sonuçta onları okuyan da bir nevi Demigod oluyor. Onlar da yarı tanrı? Büyücü? Her neyse.

Kane günceleri neftlix için :

Senaryo yapım aşamasında. Yani hala çalışılıyor.

Senaryo çok yavaş ilerliyor ve bunun hakkında pek ayrıntı verilmiyor. Bence 2024' de çıkabilir. Ya da 2025 gibi. Çünkü Rick falan daha çok disney + ile uğraşıyor gibi. Ki böyle daha iyi- disney + ' nın 2025 gibi çıkmasını istemem şahsen.

Bir süre sonra bununla ilgili daha çok tweet ve haber atacaklarını düşünüyorum.

Topladığım bilgileri sizin için birleştirmeye çalışıyorum :

Daha açıklayıcı bir gif vardı kafamda ama kafamdaki gifi bulamadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha açıklayıcı bir gif vardı kafamda ama kafamdaki gifi bulamadım...

Işıklı günler ✨

💞💞💞

𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚                                       𝙏𝙞𝙢𝙞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin