45 | Titan Ordusu

51 29 5
                                    


💞💞💞

GUNOOOO
of okullar acildi ya

Bölüm : Neden mi kampa ihanet etmeliyiz

Bölüm : Luke'un kampa ihanet için melezlere okuduğu şiirler

✨✨✨

TİTAN ORDUSUNA KATILMANIN YARARLARI
YAZAN: READ RİORDAN PERSONELİ

Kendinizi çıkmazda mı hissediyorsunuz? Hayatınızda büyük bir değişiklik mi yapmak istiyorsunuz? Sizi her zaman koruyacaklarına ve önemseyeceklerine yemin eden insanlar tarafından istismar edildiğinizi mi hissediyorsunuz?

Korkma! Kısmen en yeni sponsorumuzun cömert katkıları sayesinde, haklarından mahrum bırakılmış tüm yarı tanrılar için heyecan verici bir fırsat sunmaktan heyecan duyuyoruz.

Doğru, Titan Ordusu yeni askerler arıyor. Dindar ebeveyniniz ister büyük ister küçük bir figür olsun, TA yaşamda yeni bir yön ve amaç arayan yarı tanrıları memnuniyetle karşılar. Yaşınız, gücünüz veya deneyiminiz ne olursa olsun Titan Ordusu ayrımcılık yapmaz. Titanların tek istediği, açık bir zihne, açık bir kalbe sahip ve o korkunç, işe yaramaz Yunan tanrılarını sonsuza dek yok etme konusunda gözü kara bir kararlılığa sahip insanlardır.

Bununla birlikte, Titan Ordusu'nun gerçek hedefleri ve ahlakı hakkında o kadar çok dezenformasyon var ki, örgüt bazı yarı tanrıların gemiye atlamakta tereddüt edebileceğini anlıyor. Bu nedenle, okuyucularımızla Titanlara katılmanın şaşırtıcı, hayat değiştiren faydalarını paylaşmanın yanı sıra, onların gerçekte neyi temsil ettiğine dair de rekor kırmak istiyoruz. Peki başlamak için en tepeden daha iyi bir yer var mı?

✦✦✦

GÜVENİLİR LİDERLİK

Titan Ordusunun tartışmasız lideri, pek çok isimle anılan bir tanrıdır. Zaman tanrısı. Titan Kralı. Titan Lordu (kendini ekstra süslü hissettiği zamanlar için). Çarpık Olan. İştahı olan adam.

Elbette günün adamı, her saatin adamı Kronos'tan bahsediyoruz! Ve bu adamın başarıları zaten ortada. Genç yaşta Tartarus çukurlarından kaçtı. Yozlaşmış babası Ouranos'u devirdi ve Titanların efsanevi Altın Çağı'nı başlattı.

Kronos, kendi yozlaşmış ve nankör çocuklarının hepsini kahramanca yutarak sorumluluğunu üstlendi. Ve nihayet aynı çocukların büyük bir tıslama nöbeti geçirmesinin ardından Tartarus'tan tekrar kaçtı .

Ancak geçmişi tamamen aklamaktan kaçınmalıyız. Titan Ordusu Yunan tanrılarıyla birkaç küçük çatışmayı kaybetti. Zeus ve diğer Olimpiyatçıların evrenin hükümdarları olarak hak edilmemiş yerlerini aldıkları Titanomachy'nin, diğer adıyla Birinci Titan Savaşı'nın hayal kırıklığı yaratan sonucunu duymuş olabilirsiniz. Sadece yiğit Titanlar için değil aynı zamanda insanlık için de karanlık ve trajik bir olay.

Ancak Kronos umudunu yitirmiş değil. Kendini tamamen babalık görevlerine adamıştır ve kötü çocuklarını kalıcı olarak cezalandırma hayalinden asla vazgeçmeyecektir. Tek ihtiyacı olan ve ilk Titanomachy sırasında eksik olan şey, kendini davaya aynı derecede adamış askerlerdir. Senin gibi askerler! Unutmayın, zafer şöleni sırasında servis edilen her şeyden ilk pay Kronos'a kalır. Bu adil. (Ve bize güvenin, muhtemelen yine de evden atıştırmalık bir şeyler getirmek isteyeceksiniz.)

SAVAŞMAYANLAR İÇİN BOL FIRSATLAR

Ancak Titan Ordusu top yeminden daha fazlasını arıyor. Eh, ön cephedeki askerleri kastediyoruz . Titan Ordusu'na sığınan yarı tanrılar bu amaca birçok farklı şekilde yardımcı olabilirler. Belki hafif, yıkıcı bir casusluk faaliyetine girişmek ve Melez Kampı'na pek uyum sağlayamayan, benzer düşüncelere sahip olma potansiyeli taşıyan diğer melezlerin işe alınmasına yardım etmek istersiniz.

Ya da belki drama ve şiddetten tamamen kaçınmak istersiniz. Titan Ordusu, Othrys Dağı karargahında her zaman daha fazla yerli gönüllü kullanabilirdi. Sonuçta birinin Cehennem Köpeklerini gece yürüyüşlerine çıkarması gerekiyor. Ve,

Minotaur'un iç çamaşırı kendi kendine yıkanmıyor!

Ve eğer köpek gezdirme ve çamaşırhane görevlisi evrendeki en göz alıcı işler gibi gelmiyorsa, en sevdiğiniz Titan şampiyonlarıyla aynı çevrede bulunarak elde edeceğiniz harika deneyimleri bir düşünün.

Bu doğru. Titan Ordusuna katıldıktan sonra, denizlerin tek gerçek tanrısı Oceanus gibi A-lister'larla karışabilir ve şakalaşabilirsiniz; En ünlü eseri kelimenin tam anlamıyla ateş olan Prometheus; ve tamamen ikiyüzlü olmayan ender Yunan tanrısı Nemesis . Atlas'ın gökyüzünü taşımaktan kurtulmasını ve Iapetus'un nihayet aklı başına gelmesini bekleyin. Oğlum, bu adamlar parti yapmayı biliyor mu?

Titan Ordusu ile çalışan devler, kikloplar ve harpyalar gibi canavarlar bile onları tanıdığınızda (ve onurlarına kan kurbanı sunduklarında) son derece dost canlısıdırlar. Veya en azından isminizi hatırlamak için çaba göstereceklerine söz veriyoruz. Bu Melez Kampı personeli için söyleyebileceğimizden daha fazlası.

DAHA NAZİK, DAHA NAZİK BİR DÜNYA VİZYONUNDA YER ALMAK

Ve Melez Kampı'ndan bahsetmişken, bir an için melezlerden tam olarak ne bekledikleri konusunda dürüst olalım: Olimposlulara tam bir itaat, hiçbir soru sorulmadan.

Peki hangi amaçla? Asla tam olarak anlayamayacağınız nedenlerden dolayı tehlikeli, denetimsiz görevlere devam etme yeteneği mi? Ares'in çocuklarının kafanı tuvalete sokma ayrıcalığı mı? Bay D tarafından azarlanma ve hakaret edilme fırsatı mı?

Titan Ordusu bunu size açıklamak zorunda olmamalı. Sadece gözlerinizi açın ve tek bir doğru seçimin olduğunu göreceksiniz. Ve Kronos ve çetesinin Olympus sonrası evren için muhteşem planlarına inanamayacaksınız. Titanlar, Toprak Ana Gaea'nın yardımıyla, son Altın Çağ'ı kalay folyodan yapılmış gibi gösterecek yeni bir Altın Çağ başlatmaya hazırlanıyor.

Başlangıçta amaçlandığı gibi, orijinal tanrıların, canavarların ve yarı tanrıların hepsinin doğayla uyum içinde yaşayabileceği bir çağ olacak. Ve insanlığın tüm üyelerinin besin zincirinin en altındaki doğal konumlarını benimsemekte özgür olduğu bir dünya.

Ama en önemlisi, Kronos'un torunlarının onları brunch'a davet ettiğinde gerçekten geldikleri bir dünya olacak . Ya da en azından pazar günleri onu arayın. Kim bilir? Belki de gençler arada bir onu kontrol etselerdi tüm bu savaş önlenebilirdi. Biliyor musun, Tartarus sevgili büyükbabam için pek de misafirperver bir huzurevi değil. Sadece düşünülmesi gereken bir şey. . .

Aslında biraz cazip geliyor gibi??

Siz olsaydınız ne yapardınız, titan ordusuna katılır
mıydınız?

COK SICAKKK

💞💞💞

𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚                                       𝙏𝙞𝙢𝙞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin